Vooral in de kroeg met onbekendenquote:
Zei de pauper die kinderen eet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
lang leven kusjekroel stelletje paupers
Komt ie weer met z'n 36jarige chickquote:
Op zich wel schattig ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
Ach Tech, hij noemt je iig nog jongen
Je druipt er al van?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
Het testosteron vliegt je om de oren.
Hear hear!quote:
Zolang je je handen maar bij je houdtquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hear hear!
[..]
Zolang je je handen maar bij je houdt
And you know it.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
Wil jij nu ook kusjekroel doen?quote:
Dat doe ik soms best jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
sinds wanneer luister jij naar iemand?
Ohquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat is dan weer net een brug te ver.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die soms moet nog aan gewerkt worden
Niet teveel verwachten? gewoon liusteren zal jequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet meteen te veel verwachten jij. Count your blessings
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet teveel verwachten? gewoon liusteren zal je
Telaatquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, sorry, dan zal ik je niet verder storen.
Ja, blijkbaar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
Mijn gehoorzaamheid is zo opwindend?
Ja baas was het tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
Mijn gehoorzaamheid is zo opwindend?
Ik moet nog wennen aan het onderdanig zijnquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet nog wennen aan het onderdanig zijn
quote:
quote:
Oeh, nu zit jij dus te fappen?quote:
Nee ik krijg er geen harde plasser vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, nu zit jij dus te fappen?
Wat?quote:
Ja, deel 4 of zo... de eerste was nog wel leuk, maar dit is een baggerfilm.quote:
Maar ik ben veel leuker een beetje opstandigquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat dat uiteindelijk toch wel gebeurd
En makkelijker.
Vind deze juist wel weer goed, al is het maar omdat zowel Duncan als Connor er in zitten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, deel 4 of zo... de eerste was nog wel leuk, maar dit is een baggerfilm.
Meer dan een beetje zelfs.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik ben veel leuker een beetje opstandig
Ja, zo'n volgzame sloof vindt niemand leuk toch?quote:
inderdaad, beetje tegengas is wel prettigquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zo'n volgzame sloof vindt niemand leuk toch?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben veel leuker een beetje opstandig
Ah je weet dat ik gelijk hebquote:
Of.. hij heeft echt liever zo'n onderdanig huisvrouwtje uit 1800.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Of.. hij heeft echt liever zo'n onderdanig huisvrouwtje uit 1800.
Ons sedanneke? Geloof er niks vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
En... stemt hij derhalve op de SGP of zo.
Dan kun je daar beter wegblijven ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Was het net een beetje positief bij hvjn komen weer de nare berichten en ik heb geen zin in kus kroel
Wat MissB zegt, en voor de broodnodige dosis zelfspot plus sarcasme is dit een beter topic.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Was het net een beetje positief bij hvjn komen weer de nare berichten en ik heb geen zin in kus kroel
Nee gewoon buigenquote:
CUquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
En... stemt hij derhalve op de SGP of zo.
Valt toch wel mee die relquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:29 schreef formerjellybean het volgende:
oei rel in hvjn , dat is dan wel weer leuk
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:32 schreef formerjellybean het volgende:
ja , nu nog maar misschien komt dat wel
quote:
Wat bijpassende hvjjn muziekquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
Hier wat aansporing voor ze;
[ afbeelding ]
quote:
Dan nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet overdrijven jij! Or you ain't getting any
More, more...quote:
quote:
Oh ga je zeker weer fappen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yukske! Bedankt voor het kaartje he, lief van julliequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yukske! Bedankt voor het kaartje he, lief van jullie
Alsof jij naar mij luistertquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Yukske! Bedankt voor het kaartje he, lief van jullie
Ja, briljantquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
En Yuki, tekent joejoe altijd het vrouwen symbool in zijn naam
pikstrafquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je zag t dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
Wow, that's gay.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
Ja die kan jij niet krijgen he, met je vrouwen symbooltjequote:
Hoe had ik dat nu kunnen missen?quote:
that's mequote:
Consider yourself warnedquote:
Waarschuwen.. niet chanterenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik laat me niet chanteren vrouwmens
Daar ben ik toch veel te lief en onschuldig voor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Is hij financieel gezien wel interessant genoeg als chantageobject?
Het zijn altijd die types die zo lief en onschuldig lijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te lief en onschuldig voor!
Ja, oké. Maar dat weet hij toch niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
Daar ben ik toch veel te lief en onschuldig voor!
Dat dienen jullie nu allemaal onderhand te weten jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar dat weet hij toch niet?
Als je in een kooitje of aan de ketting zit wel jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat dienen jullie nu allemaal onderhand te weten ja
Wat? Dat je helemaal niet zo lief en onschuldig bent als dat je je tracht te doen voorkomen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
Dat dienen jullie nu allemaal onderhand te weten ja
Of in mijn kelderquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je in een kooitje of aan de ketting zit wel ja
Daar ligt ze aan de ketting toch?quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
Missb liegt ook nog eens
Een beetje zeggen dat zeis...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
Missb liegt ook nog eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een hele korte zodat ze net niet bij de drank kan komen
Ik ben nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
Missb liegt ook nog eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat dat samenspannen betreft... dat heb ik toch nergens ontkent of ontkracht?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat? Dat je helemaal niet zo lief en onschuldig bent als dat je je tracht te doen voorkomen?
Uiteraardquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een hele korte zodat ze net niet bij de drank kan komen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben nietPas nou op, straks beginnen ze ook tegen jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nou, je bent toch minder braaf dan je je wilt voortdoen? Neemt niet weg dat je gewoon braaf bent.quote:
Now I'm confusedquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, je bent toch minder braaf dan je je wilt voortdoen? Neemt niet weg dat je gewoon braaf bent.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas nou op, straks beginnen ze ook tegen jou
Eckte brave meisjes gaan naar de zondagsschool en hebben als ambitie non worden.quote:
Ik kan me ergere dingen voorstellen. Want de printjes draai je toch gewoon om?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:07 schreef PeuRac het volgende:
Mensen die PDF's maken die op de kop staan
Ik was niet van plan het te printen, ik print nooit wat. Dit zou geprojecteerd worden, mail dr wel terug dat het anders moet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan me ergerere dingen voorstellen. Want de printjes draai je toch gewoon om?
Maar op je scherm moet je 2 keer op roteren klikkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan me ergere dingen voorstellen. Want de printjes draai je toch gewoon om?
Ja, dat kan dus nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar op je scherm moet je 2 keer op roteren klikken
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu, al die smilies van jou is ook geen touw aan vast te knopen
Zit jij ook altijd onder de chocovlekken en broodkruimels?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
mijn smileys zijn een open boek, net als ik
Goed zo, ik heb ook nog wel wat voor je liggen.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit jij ook altijd onder de chocovlekken en broodkruimels?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Goed zo, ik heb ook nog wel wat voor je liggen.
Ja nou, het ging om het idee. Ik zit nogal eens onder.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Lies! Je houdt immers niet van chocolade.
Eindelijk!quote:
ze kan alleen tosti's bakkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef deelnemer het volgende:
Ik zoek een lief onschuldig meisje dat goed kan stijken en koken.
Het is dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, het ging om het idee. Ik zit nogal eens onder.
MIquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Peuquote:
Ik denk niet dat je die hier vindquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef deelnemer het volgende:
Ik zoek een lief onschuldig meisje dat goed kan strijken en koken.
Hoe kan je onder zitten als je het zelden tot nooit eet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef missbehavin het volgende:
Je doet het zelf, je doet het echt helemaal zelf!quote:
You both have dirty mindsquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je doet het zelf, je doet het echt helemaal zelf!
Ook leuk dat ik zeker weet dat jij nu het zelfde denkt als ik
quote:
Tsja, als er een worst voor dr gezicht hangt, hapt ze toequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Miss houdt van vleesch he dus tja...
Hey, hoe vaak had jij al voor mij gekookt?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoe kan je onder zitten als je het zelden tot nooit eet?
Happen doet ze genoeg jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, als er een worst voor dr gezicht hangt, hapt ze toe
Ik vreet zat tegenwoordigquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, daar koop ik niets voor....
Ja, dat is het..quote:
Nee ik las verkeerdquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook nergens ontkent.. of anders beweerd?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Hey, hoe vaak had jij al voor mij gekookt?
Nee hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij will miss nog wat zeggen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
Niezen. Terwijl je achter je pc zit, boeit niets. Als dat gebeurd tijdens t tandenpoetsen, boeit het wel!
Een lcd scherm daarna schoonmaken is niet fijn
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die presentatie nakijken kost echt veel meer tijd dan gepland trouwens
Connor wie?quote:
Veel stijldingetjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kut. Veel fouten nog, of twijfel gevallen?
Deels eigen schuld trouwens, belde alleen om te wat te overleggen
ik merk het. Had meteen skype moeten pakkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel stijldingetjesEn ik merk dat hij aan het eind z'n focus begon te verliezen, daarin meer fouten
En je kent ons. Wij bellen nooit kort
Mooi, ga je mee t bed in kruipen en lekker slapen?quote:
Ik hoop dat ik vannacht eindelijk weer eens lekker slaap ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, ga je mee t bed in kruipen en lekker slapen?
Voor zover dat mogelijk is na alle indrukken die ik vandaag heb opgedaan en waardoor mn hoofd wel een achtbaan lijkt
Geeft nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vannacht eindelijk weer eens lekker slaap ja.
Ik vrees voor nachtmerries over slechte brillen
Niet op die manierquote:
Is dat slik of complimenteus om dat tegen een vrouw te zeggen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:41 schreef Yuki het volgende:
Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk
Ik vind het gewoon iets liefsquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat slik of complimenteus om dat tegen een vrouw te zeggen?
Dat is niet slik of complimenteus. Das gejat en 1000 keer gebruiktquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja! Om 17uquote:
ik weet nog wel een goede masseuze, of je moet een vent verleiden, dat die t voor je doetquote:
Ik ga liever naar een expertquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet nog wel een goede masseuze, of je moet een vent verleiden, dat die t voor je doet
Da's toevallig, daar kom ik morgen vast langsquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:58 schreef STING het volgende:
[..]
35 euro voor een uur op de Nieuwmarkt in A'dam
laat je, je vriendin gewoon allen voor een uurquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's toevallig, daar kom ik morgen vast langs
Misschien gaat zij wel meequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
laat je, je vriendin gewoon allen voor een uur
Welke/wat voor functie? Volgens mij had je toch meerdere lijntjes uitgezet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:18 schreef PeuRac het volgende:
Bah, ik wou dat het gesprek nu al was, niet pas aan het eind van de middag
Klopt, op dit moment 4 lijntjes. Deze is het verste, voor bij Google.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Welke/wat voor functie? Volgens mij had je toch meerdere lijntjes uitgezet?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, op dit moment 4 lijntjes. Deze is het verste, voor bij Google.
Dat wordt hard werken vandaag!quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:26 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach je spaced hem wel de pan uit!quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wordt hard werken vandaag!
Zou me misschien wel helpen om wat meer zin te krijgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wordt hard werken vandaag!
Spacen van coke? Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach je spaced hem wel de pan uit!
Ze zeggen dat je er geil van wordquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Spacen van coke? Lijkt me sterk.
Ach, ze krijgt al jeuk als je dr een steak voor zetquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je er geil van word
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ze krijgt al jeuk als je dr een steak voor zet
Klinkt mooiquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, op dit moment 4 lijntjes. Deze is het verste, voor bij Google.
EMAE HQ in Dublinquote:
quote:
Mwah, coke doet me niet zo veel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je er geil van word
And how did that work out for you?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ze krijgt al jeuk als je dr een steak voor zet
Laat ik nu net een lekker biefstukje vanavond gaan klaarmaken! Kom je hapje doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als ik 'm voor mijn neus heb staan.
Ik heb nog nooit steak gehad van peuquote:
Een gemiste kans.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit steak gehad van peu
Jij wilde niet komenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit steak gehad van peu
Smooth hoor, very smooth...quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Laat ik nu net een lekker biefstukje vanavond gaan klaarmaken! Kom je hapje doen
Voor haar juistquote:
Huh, wat?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:48 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, gekkie, daar was die steak ook voor nodig
Afgelopen weekend nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
Kunnen we ophouden over steaks, is veel te lang geleden dat ik er 1 op heb, en heb honger nu.
En hij was lekker! Alleen jammer van die peperroomsaus die bij langen na niet pittig genoeg was en waar niet eens peperkorrels in zaten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is je gegund hoor.
Maar ik wil ook
Crimineel ook nog eens? Bootleg steak?quote:
Dat ik het je gun wil dan niet zeggen dat je me dan lekker moet blijven maken hequote:Op donderdag 31 maart 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En hij was lekker! Alleen jammer van die peperroomsaus die bij langen na niet pittig genoeg was en waar niet eens peperkorrels in zaten.
Had MJ in mijn kop!quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Crimineel ook nog eens? Bootleg steak?
Je weet toch wat voor kreng ik benquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ik het je gun wil dan niet zeggen dat je me dan lekker moet blijven maken he
Ja, dat vroeg ik me ook afquote:
Had nog hoop dat je stiekem gewoon wel aardig en lief was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet toch wat voor kreng ik ben
Koop er dan een. Dat genol hier steeds over ' ik wil biefstuk'. Als er toch iets makkelijk te regelen is, is het dat wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is je gegund hoor.
Maar ik wil ook
quote:
Zou je toch denken he.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koop er dan een. Dat genol hier steeds over ' ik wil biefstuk'. Als er toch iets makkelijk te regelen is, is het dat wel.
Jij wel. Vandaag werd mij dus een halve thuiswerkdag door de neus geboord.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:55 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag een halve dag werken en morgen thuisWat heerlijk
En wanneer moet ik dat klaar gaan maken dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koop er dan een. Dat genol hier steeds over ' ik wil biefstuk'. Als er toch iets makkelijk te regelen is, is het dat wel.
Dan eet je hem dit weekendquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wanneer moet ik dat klaar gaan maken dan?
Ik heb vanavond een tijdvak van een half uur om te eten en te douchen.
maandag had gekundquote:
Ja maar dan denk ik er vaak niet aan.quote:
frustraties?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
Damn, ik heb het in een Engelse mail over raamstickers, typ nu al 3 keer window lickers
Kijk, dat is ook een optie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dan denk ik er vaak niet aan.
Maar als er hier elke keer zulke smakelijke foto's geplaatst worden dan krijg ik er zin in.
Maar misschien heb ik zaterdag geluk, we hebben vrijgezellenfeest en hoop dat we bij een fatsoenlijke tent gaan eten.
Waarom?quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
Jij wel. Vandaag werd mij dus een halve thuiswerkdag door de neus geboord.
quote:
Nee, want vanavond gaan we wat lekkers etenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
Wordt er weer eens moeilijk gedaan om niets? Dan eet je het toch als lunch?
mail waarvoor?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
Nou, mijn mail heeft een hoge prioriteit gekregen. Wat fijn. Wedden dat het antwoord is, wij kunnen U toch niet helpen
Your e-mail is very important to usquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
Nou, mijn mail heeft een hoge prioriteit gekregen. Wat fijn. Wedden dat het antwoord is, wij kunnen U toch niet helpen
Een cursus ging niet door, en daarom moest ik dagen omruilen. Had me gisteravond een beetje ingesteld op rustig wakker worden (was ook iets te laat en iets teveel drank enzo) en toen moest ik toch halsoverkop naar kantoor. Shit happens.quote:
Dat betekent hier geen ruk. Alles met 'normale' prio kan 3 jaar duren voor het opgelost is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
Zo hoort hetquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
Mensen die uitslapen terwijl ik gewoon op mijn werk zit
Ik heb van Schiphol een iets hogere pet opquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat betekent hier geen ruk. Alles met 'normale' prio kan 3 jaar duren voor het opgelost is.
Dan doet die werknemer het beter als jij!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
Mensen die uitslapen terwijl ik gewoon op mijn werk zit
Het is geen werknemerquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan doet die werknemer het beter als jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |