Dat meen je niet, gaan ze ook nog zo'n stunt uithalen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef Tassie37 het volgende:
Zouden wij ook uitgenodigd worden?![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)ory___.html?sn=prive
Nee, kan iemand de streamverslagen ff updaten?!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi Eric, alles duidelijk nu?
En of er iemand gedrukt heeft of dat de kvdw open is weet ik niet
Jij kijkt/luistert ook niet naar de streams he... ze hebben het echt al super vaak over de dansers gehad, ze kwammen danste gingen even een soort van in het huis "wonen" dansde weer en gingen weg ze waren tussen de 20 en 30 droegen traditionele indiaanse kleding de ene dans was een buikdans de andere een traditionele ... (dit is tenminste waar de bewoners het onderling over hebben)quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Er zijn geen danseressen geweest tenminste heb ik niet gezien en ook niemand over gehoord en staat ook niet bij nieuws & update. Als er danseressen waren geweest hadden we het wel geweten (mensen in het huis zijn er nog nooit geweest)
Die staat achter de stem zijn Bi-nieuwsgierigheid te bevredigen, denk ik....quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En Maik gluurt vanachter zijn luikje?
1 woord..........draaiboekquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef Eppie_NL het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat nou hier zo leuk aan is?? Ze weten toch dat Jo en Maik in een andere kamer zitten. Waarom dan zo huilen (Monique) en verontwaardigd reageren etc. Ik snap het niet....ze weten toch dat ze gewoon terugkomen en dit meer is voor "tv" (het is zo slecht dat je het beter niet op tv kunt uitzenden).
Je zei rellen? Streamlock over deze postquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
ben er weer.....................gaan we relleh vanavond of blijft het een zwakzinnig zooitje in het huis
Nee, ze zijn moe van het harde werken. Gelukkig kunnen ze even op bed gaan liggen nu.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
ben er weer.....................gaan we relleh vanavond of blijft het een zwakzinnig zooitje in het huis
Doe ff een update voor Eric Heksjequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef Toverheks het volgende:
Dat huwelijksaanzoek was maandag van Alex aan Laura?quote:
Joannaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
1. Gerard
2. Philip
3. Aafke
4. Sharon
5. Monique
Jo-stem-Maik sandwich?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die staat achter de stem zijn Bi-nieuwsgierigheid te bevredigen, denk ik....
Je kan toch niet constant het zelfde doen goed dat ze een beetje afwisselenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef Day het volgende:
Oh alex en lau liggen nu, ter variatie, in haar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |