goed plan, ik ga wel meequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OeDie tent is goed
Denk dat ik in de zomer maar eens een dagje fotografie bij jou moet inplannen
niet mij vergelijken met Special D ajbquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Special D is weg en we hebben een opvolger
Ik wel!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk heel erg goed/zelfde als Kate BushEn ik vind dat oprecht geen compliment
Foto's!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ff een linkje van een remix zonder doolhof (ik lijk naakt in dat doolhof omdat ik een goud pakje aanheb in de zon)
Om te eten of om op de foto te gaan?quote:
Wat dan? Groove Coverage?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet mij vergelijken met Special D ajb![]()
wel een leuk knulletje is dat overigens
neeeeeeeequote:
600 voor een paar eetlepels?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
Net eens even mijn avondeten weer in zitten voeren maareh...leuk, zo'n salade met oliedressing600 kcals alleen al aan olie. 3 eetlepels door de salade heen en 2 om in te bakken
Yup. 100 ml. olijfolie = 883 kcals.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
600 voor een paar eetlepels?
Is dat restaurant tegenover onsquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat restaurant tegenover ons
Pee, olieverstuiver kopen en een goeie grillpan! Dat 'bespaart' je zoveel overmatige olie
Nee, ik heb verder geen vet-angst hoor
klinkt goed.quote:
Ja olieverstuiver, werkt prima Pquote:Pee, olieverstuiver kopen en een goeie grillpan! Dat 'bespaart' je zoveel overmatige olie
Nee, ik heb verder geen vet-angst hoor
ah ok! nou voor t eten dan eens doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, die is tegenwoordig overdag open, tot 7 uur geloof ik.
Heb die scene een beetje uit het oog verlorenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neeeeeeee
liefst met niemand maar doe anders maar met Italobrothers
Ja dat gaat hard Pee. Ik neem maar even aan dat dit klopt. Maar als je idd bakt in olie én olie door salade gebruikt, gaat het wel hard natuurlijk. Stel je maar eens voor dat je het 's morgens binnenlepelt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
Net eens even mijn avondeten weer in zitten voeren maareh...leuk, zo'n salade met oliedressing600 kcals alleen al aan olie. 3 eetlepels door de salade heen en 2 om in te bakken
Nou ja, ik troost me maar met de gedachte dat het lekker genoeg was om straks niet meer te gaan snoepen
Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat gaat hard Pee. Ik neem maar even aan dat dit klopt. Maar als je idd bakt in olie én olie door salade gebruikt, gaat het wel hard natuurlijk. Stel je maar eens voor dat je het 's morgens binnenlepelt.
echt waar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb die scene een beetje uit het oog verloren. Vroeger downloadde ik wel een eurodance CD serie. Die serie zit de tientallen weet alleen even niet welke CDserie het nu is
Ja. Sun zegt dat ook net maar ik heb dat altijd zo gedaan eigenlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
3 el olie als dressing voor een persoon is ook wel idioot veel. Zou bij mij voor 2 pers. zijn, en ik ben verder niet heel zuunig met de olie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |