Ja maar, Piet, ik heb niet de indruk dat je een vervelende newb bent, iedereen hier is ooit begonnen dus ik heb ook niets tegen nieuwe guppies maar wel tegen arrogantjes, roeptoeters, wannabee MOD's, etc.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef pietpaniek het volgende:
Ik was nieuw, heb nog steeds geen uiHaat de bus
het was even zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe maar een flinke borrel, helpt dat tegen voorhoofdsholteontsteking?
Das ook weer 50% van fokquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, Piet, ik heb niet de indruk dat je een vervelende newb bent, iedereen hier is ooit begonnen dus ik heb ook niets tegen nieuwe guppies maar wel tegen arrogantjes, roeptoeters, wannabee MOD's, etc.![]()
Komt vanzelf.
Nou, sommigen hebben hun strepen verdiend en zijn onderhand instituten binnen een gesticht instituut.quote:
nieuwe tt roeptoeters unitedquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, Piet, ik heb niet de indruk dat je een vervelende newb bent, iedereen hier is ooit begonnen dus ik heb ook niets tegen nieuwe guppies maar wel tegen arrogantjes, roeptoeters, wannabee MOD's, etc.![]()
Komt vanzelf.
Daarmaa vallen ze nog niet minde ronder die categorieenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, sommigen hebben hun strepen verdiend en zijn onderhand instituten binnen een gesticht instituut.
Dat ontken ik ook niet, het is alleen minde handig om als nieuwe binnenloper zo te beginnen, zoiets moet toch groeien?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Daarmaa vallen ze nog niet minde ronder die categorieen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
dames/heren, bedankt voor alle drank, maar ik hou het toch maar bij een kopje thee vanavond.
effe de fles rosé opengedraaid, ik word momenteel al naar van de lucht, dus niet verstandig.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, ik gooi de bar wel weer open:
[ afbeelding ]
Pitamientjes:quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
dames/heren, bedankt voor alle drank, maar ik hou het toch maar bij een kopje thee vanavond.
effe de fles rosé opengedraaid, ik word momenteel al naar van de lucht, dus niet verstandig.
doe ik daar zoveel moeite voorquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
Een noob met goeie humor verteer ik snel hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, het is alleen minde handig om als nieuwe binnenloper zo te beginnen, zoiets moet toch groeien?
Oh ja, maar eentje die meteen gaat doen alsof er naar hem/haar geluisterd moet worden vind ik onverteerbaar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Een noob met goeie humor verteer ik snel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |