quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat met mn tettenfobomijn telefoon laat iedere afbeelding tijdens het laden groot zien.. dus ik heb n halve minuut fullscreen titpics voordat ie geladen is
heb ik ook al wekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
En ik hoop toch steeds dat er niemand stiekem even meekijkt in de trein, als ik zit te FOK!ken en er staat ineens een banner met in grote letters SCHAAMLIPCORRECTIE op mijn scherm.
Toen ik nog in de nagellak sc poste kreeg ik heel veel ads over leningen en financieel gedoequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik krijg telkens banners over juridisch advies
Precies. Dan heb ik liever de ad voor de afslankthee die duurder is door de -40% korting.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan komt er iemand naast je zitten: "ik wist het al die hele tijd".
Okequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke![]()
* RockNijntje masseert PGR's rug![]()
Ik doen niet aan fobo's op mijn mobiel, is geen doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat met mn tettenfobomijn telefoon laat iedere afbeelding tijdens het laden groot zien.. dus ik heb n halve minuut fullscreen titpics voordat ie geladen is
Rijbewijs nodig? Vraag nu een lening aan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toen ik nog in de nagellak sc poste kreeg ik heel veel ads over leningen en financieel gedoe
Wil ik ook nog wel eens doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben wel erg geïnteresseerd in religies, ik heb de Thora gelezen, deels de Koran en het oude Testament.
Heel interessant, maar zo ongelooflijk moeilijk om doorheen te komen
Hier gaat het bestquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doen niet aan fobo's op mijn mobiel, is geen doen
Precies datquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rijbewijs nodig? Vraag nu een lening aan!
Duh! Anders haal je nooit je rijbewijsquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toen ik nog in de nagellak sc poste kreeg ik heel veel ads over leningen en financieel gedoe
Pritty!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een gailen koffiebanner![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
Heb nu de giro 555 banner voor haiti (beetje laat om nog steeds te tonen)
Dus ben ook al zit ik via wifi niet echt blij met foto'squote:
Ach ja, beter als een gratis scanquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
Heb nu de giro 555 banner voor haiti (beetje laat om nog steeds te tonen)
Je doet je sig weer eer aan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Duh! Anders haal je nooit je rijbewijs...
Snap ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus ben ook al zit ik via wifi niet echt blij met foto's
We never had a laptopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |