drama, thriller, comedie ( geen horror of bloedbagger, dan kan ik niet meer slapenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van wat voor een soort film hou jij dan van?
Wat let je dan nog?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Als in: Ik lig in 450 stukken op de grond. Dat is echt fantastisch![]()
@LL: Heb al gegeten
* LovelyLady pakt stoffer en blik ....quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Als in: Ik lig in 450 stukken op de grond. Dat is echt fantastisch![]()
@LL: Heb al gegeten
Vanavond wel The Mumy Returns op tvquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
drama, thriller, comedie ( geen horror of bloedbagger, dan kan ik niet meer slapen)
die vond ik zeker de moeite waard om te kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vanavond wel The Mumy Returns op tv
Oeh, nicequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar dat is dan weer n hele slechte filmquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mja iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dat is dan weer n hele slechte film
Ik weet niet of Charlie's angels: Full throttle zoveel beter isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moordwijven is een leuke film hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of Charlie's angels: Full throttle zoveel beter is![]()
Ik heb al gehoord dat Moordwijfen helemaal niks moet zijn dus dan blijft Panic room nog over
Ik hou meer van films met een iets ingewikkelder verhaal, waarbij je dus kortweg wat meer moet nadenken, en die je ook aan het denken zet nog lang nadat je 'm hebt gezienquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moordwijven is een leuke film hoor
gewoon lekker hangen en dom kijken, niet teveel nadenken .. heerlijk
Dat is dus over een week alquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind ik niet erg hoor, is geen persoonlijke FB.
Al probeer ik deze toch up-to-date te houden.
[..]
Ja
Zeker veel zin in, vorig jaar gemist dus was heel snel dit jaar.![]()
hoog gooische vrouwen niveau zeg maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moordwijven is een leuke film hoor
gewoon lekker hangen en dom kijken, niet teveel nadenken .. heerlijk
Mja als je het daar mee wil vergelijk .. jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoog gooische vrouwen niveau zeg maar?
Ik moest daar laatst heen met personeelsuitje.. Wat n gedrocht van n filmhele zaal vol gierende huisvrouwen
En al dertig keer op tv geweest. Maar he, Rachel Weiszquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh ik soms ook wel eens hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als je het daar mee wil vergelijk .. ja![]()
Maarja dat vind ik wel lekker eigenlijk dat soort films... lekker ontspannen en niet hoeven nadenken
Die heb ik ook nog liggen .... maar nog niet gekeken....quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh ik soms ook wel eens hoorik was helemaal wild van sex and the city 2 komt n vrouw bij de dokter bijv
Bedoel met bestellen, had kaarten binnen 2 minuten besteld.quote:
Hang ze en misschien tot straksquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen .... maar nog niet gekeken....
Ik ga even bankhangen met mijn fanfare mannetje
Ik bedoel dat de show woensdag isquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Bedoel met bestellen, had kaarten binnen 2 minuten besteld.
Have funquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen .... maar nog niet gekeken....
Ik ga even bankhangen met mijn fanfare mannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |