Ik heb die in Chelsea afgezegd en helaas nog niets gehoord van Swiss Cottagequote:
Voor scharrels, en misschien ook wel tijdens je relatie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor scharrels of voor scharrels tijdens je relatie?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je iemand niet aan het werk zetten?
Hier ook regen vandaag. Wat deed je nu dan ook al weer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Tot vandaag was het erg mooi en zonnig weer. Vandaag wat kouder en regen maar op zich mag ik niet klagen. Nu alleen nog een leuke baan vinden want ik vind mijn huidige baan niet meer leuk
Hoezo heb je die afgezegd dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb die in Chelsea afgezegd en helaas nog niets gehoord van Swiss Cottage
Hey Zomersvogeltjequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef summer2bird het volgende:
Dag luutjes, heerlijk aan de gellatinepudding hiero
Haiquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef summer2bird het volgende:
maar dat kan toch ook gewoonquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor scharrels, en misschien ook wel tijdens je relatie.
Maar zonder dat gezeur van in een kroeg, en dan de eerste date nog niet en dan de tweede misschien wel.
Gewoon van, zullen we ff?
Ik ben toch ook zo bizar slecht in dit soort dingen onder woorden brengen.
Nanny (soort van full-time oppasquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier ook regen vandaag. Wat deed je nu dan ook al weer?
Summerquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben daar sowieso niet zo goed in.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dat kan toch ook gewoon?
ik heb wel eens n scharrel gehad die ik pas n uur kende
gewoon heeeey neukenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |