Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op het gezeur van mijn baas of ik vrijdag en zaterdag niet kan komen werken omdat het een grote tyfuszooi is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef DrMarten het volgende:
Zo, drukke dag achter de rug, nu geestelijk voorbereiden op dagje vrij morgen. Altijd leuk als je vrij krijgt op een van de drukste dagen van het jaar
Werk je bij een 1-april-grappen-planbureau?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef DrMarten het volgende:
Zo, drukke dag achter de rug, nu geestelijk voorbereiden op dagje vrij morgen. Altijd leuk als je vrij krijgt op een van de drukste dagen van het jaar
Bij ons werd ook gevraagd om extra werk, maar daar had ik geen zin in, hadden direct de mensen maar niet minimaal in moeten roosteren deze dagen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op het gezeur van mijn baas of ik vrijdag en zaterdag niet kan komen werken omdat het een grote tyfuszooi is.
Bij ons is er niet bepaald minimaal ingeroosterd maar hebben we gewoon te weinig volk om het ziekteverzuim op te vangenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons werd ook gevraagd om extra werk, maar daar had ik geen zin in, hadden direct de mensen maar niet minimaal in moeten roosteren deze dagen.
Mensen die verzuimen om ziek te zijn. Die wil iedere werkgever wel hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij ons is er niet bepaald minimaal ingeroosterd maar hebben we gewoon te weinig volk om het ziekteverzuim op te vangen
Good job!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Lolaatje het volgende:
Bier (of iets anders) voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Eeuwige dank aan degene die de tapijtstripper uitgevonden heeftquote:
En dood aan de klapjosties die dachten dat het wel een strak plan was om vloerbedekking kompleet te verlijmen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef Lolaatje het volgende:
Eeuwige dank aan degene die de tapijtstripper uitgevonden heeft
*vind ik leuk*quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Lolaatje het volgende:
Bier (of iets anders) voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Als we dan toch bezig zijn dan ook graag de dood aan mijn huurbaas. En dan wel een zeer pijnlijkequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:24 schreef Techno het volgende:
[..]
En dood aan de klapjosties die dachten dat het wel een strak plan was om vloerbedekking kompleet te verlijmen.![]()
Want dat is helemaal niet nodig.
Hmm, ik stel voor: kielhalen, radbraken en vierendelen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:27 schreef Lolaatje het volgende:
Als we dan toch bezig zijn dan ook graag de dood aan mijn huurbaas. En dan wel een zeer pijnlijke
En ja, dat zijn van die uitgaves die het gewoon dubbel en dwars waard zijn om te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Eeuwige dank aan degene die de tapijtstripper uitgevonden heeft
En ik maar denken dat voorkomen beter dan genezen is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef KomtTijd... het volgende:
En ja, dat zijn van die uitgaves die het gewoon dubbel en dwars waard zijn om te doen.
Alleen heb je daar zo verrekte weinig aan als het kwaad al geschied is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
En ik maar denken dat voorkomen beter dan genezen is.
Desalniettemin zal de wraak zoet smaken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Alleen heb je daar zo verrekte weinig aan als het kwaad al geschied is.
Tapijtstripper nog even op de huurbaas gebruiken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Desalniettemin zal de wraak zoet smaken.
Was het maar een 1-april-grapquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Werk je bij een 1-april-grappen-planbureau? [ afbeelding ]
Over het algemeen krijg ik best een hoop centjes van ze. Hoewel dat natuurlijk eigenlijk mijn eigen geld is wat ze gewoon weer terug geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |