Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op het gezeur van mijn baas of ik vrijdag en zaterdag niet kan komen werken omdat het een grote tyfuszooi is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef DrMarten het volgende:
Zo, drukke dag achter de rug, nu geestelijk voorbereiden op dagje vrij morgen. Altijd leuk als je vrij krijgt op een van de drukste dagen van het jaar
Werk je bij een 1-april-grappen-planbureau?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef DrMarten het volgende:
Zo, drukke dag achter de rug, nu geestelijk voorbereiden op dagje vrij morgen. Altijd leuk als je vrij krijgt op een van de drukste dagen van het jaar
Bij ons werd ook gevraagd om extra werk, maar daar had ik geen zin in, hadden direct de mensen maar niet minimaal in moeten roosteren deze dagen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op het gezeur van mijn baas of ik vrijdag en zaterdag niet kan komen werken omdat het een grote tyfuszooi is.
Bij ons is er niet bepaald minimaal ingeroosterd maar hebben we gewoon te weinig volk om het ziekteverzuim op te vangenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons werd ook gevraagd om extra werk, maar daar had ik geen zin in, hadden direct de mensen maar niet minimaal in moeten roosteren deze dagen.
Mensen die verzuimen om ziek te zijn. Die wil iedere werkgever wel hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij ons is er niet bepaald minimaal ingeroosterd maar hebben we gewoon te weinig volk om het ziekteverzuim op te vangen
Good job!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Lolaatje het volgende:
Bier (of iets anders) voor iedereen![]()
[ afbeelding ]
Eeuwige dank aan degene die de tapijtstripper uitgevonden heeftquote:
En dood aan de klapjosties die dachten dat het wel een strak plan was om vloerbedekking kompleet te verlijmen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef Lolaatje het volgende:
Eeuwige dank aan degene die de tapijtstripper uitgevonden heeft
*vind ik leuk*quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Lolaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan toch bezig zijn dan ook graag de dood aan mijn huurbaas. En dan wel een zeer pijnlijkequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:24 schreef Techno het volgende:
[..]
En dood aan de klapjosties die dachten dat het wel een strak plan was om vloerbedekking kompleet te verlijmen.![]()
Want dat is helemaal niet nodig.
Hmm, ik stel voor: kielhalen, radbraken en vierendelen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:27 schreef Lolaatje het volgende:
Als we dan toch bezig zijn dan ook graag de dood aan mijn huurbaas. En dan wel een zeer pijnlijke
En ja, dat zijn van die uitgaves die het gewoon dubbel en dwars waard zijn om te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Eeuwige dank aan degene die de tapijtstripper uitgevonden heeft
En ik maar denken dat voorkomen beter dan genezen is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef KomtTijd... het volgende:
En ja, dat zijn van die uitgaves die het gewoon dubbel en dwars waard zijn om te doen.
Alleen heb je daar zo verrekte weinig aan als het kwaad al geschied is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
En ik maar denken dat voorkomen beter dan genezen is.
Desalniettemin zal de wraak zoet smaken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Alleen heb je daar zo verrekte weinig aan als het kwaad al geschied is.
Tapijtstripper nog even op de huurbaas gebruiken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Desalniettemin zal de wraak zoet smaken.
Was het maar een 1-april-grapquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Werk je bij een 1-april-grappen-planbureau? [ afbeelding ]
Over het algemeen krijg ik best een hoop centjes van ze. Hoewel dat natuurlijk eigenlijk mijn eigen geld is wat ze gewoon weer terug geven.quote:
Van een kale kip valt weinig te plukken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:28 schreef MissMSX het volgende:
En dan komt mei er weer aan met allerhande belastingen en dan ben je weer arm
Netjes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Lolaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Goed plan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tapijtstripper nog even op de huurbaas gebruiken?
De bovenste laag wel, het jute bleef alleen op veel plaatsen zitten en moest apart losgetrokken worden. Maar al met al was het nu in een halve dag klaar. Dat was anders nooit gelukt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Netjes.Ging het zo makkelijk met een tapijtstripper?
Wel vrienden hier, maar zonder tijd en/of geldquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:14 schreef Tegan het volgende:
Dus opzoek naar vakantiemaatjes. Helaas heb ik geen vrienden
.
Dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel vrienden hier, maar zonder tijd en/of geld
Dan heb je aan mij niksquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Tegan het volgende:
Ik wil gewoon een week in de zon liggen en verder niets.
Langs de bar voor een biertje is niet voldoende?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
Dan heb je aan mij niks![]()
Moet wel wat doen op vakantie.
* plannen gaat *quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
Vakantie.zon.
Ik wil het ook allemaal.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:27 schreef Tegan het volgende:
Ik houd ook wel van actievere vakanties, maar nu gewoon ff niet. Of je moet een goed voorstel hebben
.
Dat moet uiteraard ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Langs de bar voor een biertje is niet voldoende?
Net verhuisd, dus voor mij is dit van de zomer ook wel vakantie/nieuw, zorg je wel voor de zon?quote:
's Avonds als het afgekoeld is gezellig dingen doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
Dat moet uiteraard ookmaar een combinatie van outdoor/cultuur en dan tussendoor een dagje strandhangen
* grote paraplu's aanschaft en hoopt op teleurstellingquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Net verhuisd, dus voor mij is dit van de zomer ook wel vakantie/nieuw, zorg je wel voor de zon?
Dat moet ook zeker, ik hou er ook wel van om 's avonds over de boulevard naar een leuk tentje op zoek te gaan om te eten, drinken, etc.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
's Avonds als het afgekoeld is gezellig dingen doen.
Je wil dat mijn vakantie in het water valt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef Litpho het volgende:
* grote paraplu's aanschaft en hoopt op teleurstelling. *
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
's Avonds als het afgekoeld is gezellig dingen doen.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Dat moet uiteraard ookmaar een combinatie van outdoor/cultuur en dan tussendoor een dagje strandhangen
Nee, ik ken mijn geluk met dat soort dingenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil dat mijn vakantie in het water valt?
Mja, dan blijf ik maar in bed, dat is ook warm.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef Litpho het volgende:
Nee, ik ken mijn geluk met dat soort dingen.
Wanneer gaan we en waarheen?quote:
Ik wacht even tot ik meer weet van t gesprek van vanmiddag. Misschien woon ik anders tegen die tijd al op eenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb 15 juli een afspraak, dus de week ervoor of de week erna?
Je gaat in het hoogseizoen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Tegan het volgende:
Ik heb 15 juli een afspraak, dus de week ervoor of de week erna?
Eind juni zou ook kunnen. Maar dat is al de week voor 15 juli. In september heb ik misschien geen tijd meer.quote:
In de meeste bedrijven waar ik gewerkt heb, was het in de zomer juist relaxed omdat de klanten aannamen dat de mensen die ze moesten hebben toch wel op vakantie zouden zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:40 schreef Tegan het volgende:
Aan het begin van de zomer gaan is trouwens niet leuk. Vorig jaar gedaan, en dan mag je ineens keihard gaan werken terwijl de rest van de collega's een voor een bruin en relaxed terugkomt.
Jij bent toch van jezelf al bruin? Relaxt mja, dan beter na hun vakantie. Nazomer is altijd wel lekker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:40 schreef Tegan het volgende:
Aan het begin van de zomer gaan is trouwens niet leuk. Vorig jaar gedaan, en dan mag je ineens keihard gaan werken terwijl de rest van de collega's een voor een bruin en relaxed terugkomt.
Mja, bij ons is het, hoe warmer hoe drukkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
In de meeste bedrijven waar ik gewerkt heb, was het in de zomer juist relaxed omdat de klanten aannamen dat de mensen die ze moesten hebben toch wel op vakantie zouden zijn.
Tip: vermijd horeca/toerisme.
Klopt, maar niet zongebruindquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent toch van jezelf al bruin? Relaxt mja, dan beter na hun vakantie. Nazomer is altijd wel lekker.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:15 schreef Weissman het volgende:
ik kan een goede vriendin die is overleden niet loslaten
Dankjequote:
http://www.zaplog.nl/zapl(...)_voor_voedsel_uit_jaquote:EU verhoogt toegestane hoeveelheid radioactiviteit voor voedsel uit Japan
De Europese Unie heeft de toegestane radioactieve belasting in levensmiddelen uit Japan fors verhoogd. Tot nu toe was een radioactiviteit van maximaal 600 becquerel (caesium 134 en caesium 137) per kilo toegestaan, maar sinds afgelopen weekend is dat voor bijvoorbeeld visolie of kruiden plotseling 12.500 becquerel per kilo, meer dan 20 x zo hoog. De verhoging is vastgelegd in noodverordening 297/2011 en werd op 27 maart van kracht.
Terwijl politici het hebben over 'versterkte controle maatregelen' en 'speciale beschermingsstandaarden' wordt alom gezwegen over de enorme verhoging van de toegestane grenswaarden in voedsel uit Japan. Niettemin worden we gerustgesteld met de verzekering dat we geen enkele zorgen hoeven te maken over radioactieve produkten uit Japan. Uitleg waarom een 20 x zo hoge waarde geen enkel verschil zou maken voor de veiligheid voor de consument kwam er echter niet.
Volgens de belangenorganisatie Foodwatch leidt dit beleid niet bepaald tot meer vertrouwen van de Europese burger in de EU maatregelen. Foodwatch wil dat er een onmiddellijk importverbod komt voor alle goederen die uit de getroffen Japanse regio komen. Overigens worden er in Europa erg weinig levensmiddelen uit Japan geïmporteerd.
Er ging een spannende achtervolging aan vooraf die leidde tot het grasveld?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar om het grasje heen zijn ongeveer 30 parkeerplaasten waarvan minstens 20 vrij (want overdag)... Ga dan daar staan!!
vaaag
quote:te koop filter met pomp en een hele hoop assesaris heel laas is de uv lamp kapot
geen idee.. het stond al zo toen ik thuis kwamquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:35 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Er ging een spannende achtervolging aan vooraf die leidde tot het grasveld?
Dude had geen rijbewijs/rijontzegging, parkeert midden op grasveld, wouten erop af, dude met auto naar bureauquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ok megavaag!!!
Voor ons huis is een redelijk grasveld van de gemeente (en achter ons huis ook.. daar staat dan weer een flat achter en daar achter is weer een grasje, dan weer een flat etc etc)
Kom ik net thuis... staat daar midden op dat veld een auto en een politieauto!
Ik natuurlijk spieden... maar ik snap er geen zak van!
Uit eindelijk zijn 2 agenten met die knul in zijn auto weg gereden en de politieauto er achter aan
Wat zou dat kunnen zijn?
Ik wil het weten!!!
ja daarvan klinkt alles logisch behalve het parkeert midden op het grasveldquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dude had geen rijbewijs/rijontzegging, parkeert midden op grasveld, wouten erop af, dude met auto naar bureau
Misschien had ie shady business te doen en dacht hij minder op te vallen op het grasquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daarvan klinkt alles logisch behalve het parkeert midden op het grasveld
er staan struiken en bomen op en omheen het is niet alsof je er makkelijk op rijdt
er liggen parkeerplaatsen omheen en zo, parkeer daar dan!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien had ie shady business te doen en dacht hij minder op te vallen op het gras![]()
Ik vraag me ook regelmatig af waarom idioten idiote dingen doen maar ik sta nergens meer van te kijken
Ben daarom blij dat ik vrij was vandaag. Ben benieuwd hoeveel mensen ik mnorgen nog aan de lijn krijg die nog uitstel willen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:26 schreef Tegan het volgende:
Ik ook. Maar blijkbaar was er lichtelijk paniek omdat de site overbelast was nu![]()
.
Idd, toch gek dat mensen niet met deadlines om kunnen gaan. Want nu was ik ruim op tijd, maar vaak zat dat ik op het laatste moment met een werkstuk ofzo beginquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben daarom blij dat ik vrij was vandaag. Ben benieuwd hoeveel mensen ik mnorgen nog aan de lijn krijg die nog uitstel willen.
Nu maar eens slapen, bier en tequilla zijn aardig aan het werken, morgen om kwart voor 7 weer op
MAAR HIER BEN IK!quote:
Alles pwnt Gouda.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Delft pwnt Gouda toch eigenlijk best zwaar
"Gezellig".quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, Oosterwei is best gezellig. Alleen de bus wil er niet meer zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |