abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94865242
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

[..]

Dit soort mensen dus...... gewoon blijven ontkennen dan is er niets aan de hand :W
Ach, als het allemaal zo triest gesteld is moet het ook niet moeilijk zijn aan te wijzen wat er dan mis gaat. Ik woon zelf in een zogenaamde slechte wijk in Rotterdam, maar herken die klaagzangen totaal niet, integendeel.
pi_94865375
pi_94865585
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

[..]

Dit soort mensen dus...... gewoon blijven ontkennen dan is er niets aan de hand :W
De slager gaat echt niet aan zijn klanten vertellen dat zijn vlees bedorven is.
pi_94865868
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De slager gaat echt niet aan zijn klanten vertellen dat zijn vlees bedorven is.
Precies, dus we moeten allemaal wel blijven klagen en wanken dat Nederland weer van Nederland moet worden. Anders vallen al die politici en klagers ook ineens in zo'n enorm gat en moeten ze zich druk gaan maken om wezenlijke zaken. Dus ga vooral zo door. O+
pi_94866498
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar en hoe?
ga eens met de tram vanaf Marconiplein verder elke dag en kom dan eens terug.

Ga eens op vrijdagavond naar Zuidplein, ga daar een uur staan en kijk om je heen.
Of ga naar Lijnbaan ter hoogte van de Mac, ga dar een uur staan en doe je ogen eens open.
pi_94866609
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 19:20 schreef macca728 het volgende:

[..]

ga eens met de tram vanaf Marconiplein verder elke dag en kom dan eens terug.

Ga eens op vrijdagavond naar Zuidplein, ga daar een uur staan en kijk om je heen.
Of ga naar Lijnbaan ter hoogte van de Mac, ga dar een uur staan en doe je ogen eens open.
En dan?
pi_94866767
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En dan?
kan je de problemen verder blijven ontkennen.

quote:
De meerderheid (55 procent) van de Marokkaans-Nederlandse mannen tussen de 18 en 24 jaar in Rotterdam is wel eens in aanraking geweest met de politie. Onder Antillianen en Surinamers in de Maasstad ligt dat percentage op 40.

Van Turks-Nederlandse mannen is 36 procent wel eens verdacht van een delict. Van de autochtone Rotterdammers is ruim 18 procent bekend bij de politie.

Hoogleraar criminologie Frank Bovenkerk stelde in zijn afscheidsrede dat 90 procent van de Marokkanen in herhaling valt
pi_94867293
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 19:27 schreef macca728 het volgende:

[..]

kan je de problemen verder blijven ontkennen.

[..]

Ik mis het verband tussen het genoemde percentage en dagelijks door Rotterdam banjeren. Alsof jij en ik daar zoveel last van hebben.
pi_94868134
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik mis het verband tussen het genoemde percentage en dagelijks door Rotterdam banjeren. Alsof jij en ik daar zoveel last van hebben.
Inderdaad. Macca is dan ook precies het extreme tegenovergestelde van pappen en nathouden. Overdrijven en om zich heen slaan. Van beiden moet ik niets hebben, zorgt er alleen maar voor dat de discussies verzanden in details die nergens op slaan.
pi_94868157
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

ja ik heb daar wel last van, want ik kom daar weleens, jij blijkbaar niet, in elk geval niet op relevante tijdstippen. Maar doe je ogen maar dicht hoor, is makkelijk leven.
pi_94868321
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja ik heb daar wel last van, want ik kom daar weleens, jij blijkbaar niet, in elk geval niet op relevante tijdstippen. Maar doe je ogen maar dicht hoor, is makkelijk leven.
Je hebt er last van als ze alleen al wat harder praten waarschijnlijk. Overigens wandel ik vrijwel dagelijks door Zuidplein. Dat er probleemjongeren zijn zal ik ook niet ontkennen, maar ik heb mij daar nooit bedreigd gevoeld.
pi_94868505
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad. Macca is dan ook precies het extreme tegenovergestelde van pappen en nathouden. Overdrijven en om zich heen slaan. Van beiden moet ik niets hebben, zorgt er alleen maar voor dat de discussies verzanden in details die nergens op slaan.
helemaal niet, ik kom dagelijk in Rotterdam voor mijn werk en zie de stad steeds meer verpauperen in vergelijking met 10 jaar geleden. Dat jullie je niet bedreigd voelen prima, veel andere mensen wel, want die mijden bepaalde plaatsen gewoon.
pi_94868622
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hebt er last van als ze alleen al wat harder praten waarschijnlijk. Overigens wandel ik vrijwel dagelijks door Zuidplein. Dat er probleemjongeren zijn zal ik ook niet ontkennen, maar ik heb mij daar nooit bedreigd gevoeld.
nee er gebeurt ook nooit wat joh, Keizerswaard ook helemaal niets joh.
Mar doe je ogen nu maar dicht. Er zijn problemen genoeg.
pi_94868655
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 20:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

helemaal niet, ik kom dagelijk in Rotterdam voor mijn werk en zie de stad steeds meer verpauperen in vergelijking met 10 jaar geleden. Dat jullie je niet bedreigd voelen prima, veel andere mensen wel, want die mijden bepaalde plaatsen gewoon.
Ach ja, dat zijn de mensen die bang zijn voor het naampje. Zuid staat ook bekend als grootste kutwijk, maar de veiligheid is er de laatste jaren ontzettend verbetert. Doorgaans hoor je ook alleen degenen janken die er niet wonen; de ironie.
pi_94869000
Daarom zeg ik..gewoon blijven ontkennen, er is niets aan de hand.

Gekke éénvandaag met hun bevindingen ook....
pi_94869016
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:51 schreef Scorpie het volgende:
Zijn hier nog goedpraters te vinden van het pappen en nathouden eigenlijk ?
tuurlijk
pi_94869038
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik woon in Rotterdam knul.
pi_94869143
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:03 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee er gebeurt ook nooit wat joh, Keizerswaard ook helemaal niets joh.
Mar doe je ogen nu maar dicht. Er zijn problemen genoeg.
Ik heb nooit gezegd dat er nooit wat is gebeurd. Waar veel mensen bijeenkomen, zullen ook vaak incidenten ontstaan. Dat is in Zuidplein niet anders. Keizerswaard is een vrij "witte" winkelcentrum trouwens. Ga jij maar eens op Zuidplein staan en daarna gelijk naar Keizerswaard.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2011 20:13:07 ]
pi_94869152
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik woon in Rotterdam knul.
gecondoleerd.

Ik werk er, 10 uur per dag.
En dan kom ik er nog voor mijn vrije tijd, bios, voetbal, winkelen.
pi_94869200
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

gecondoleerd.

Ik werk er, 10 uur per dag.
En dan kom ik er nog voor mijn vrije tijd, bios, voetbal, winkelen.
Ik woon en werk er, 24 uur per dag. En nu?
pi_94869223
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat er nooit wat is gebeurd. Waar veel mensen bijeenkomen, zullen ook vaak incidenten ontstaan. Dat is in Zuidplein niet anders. Keizerswaard is een vrij "witte" winkelcentrum trouwens.
haha, jij komt er vaak hoor ik al. Ja overdag is het er vij wit ja. Moet je niet op andere tijden gaan.
DIe incidenten met die Marokkanen die oude dametjes daar beroofden gemist zeker ???
pi_94869247
quote:
5s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk ben je zelf ook moslim of niet?
pi_94869300
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef macca728 het volgende:

[..]

haha, jij komt er vaak hoor ik al. Ja overdag is het er vij wit ja. Moet je niet op andere tijden gaan.
DIe incidenten met die Marokkanen die oude dametjes daar beroofden gemist zeker ???
Goed dat je het zelf zegt. De incidenten.

Maakt het inderdaad niet minder erg, maar het zet je overdrijvingen wel weer in perspectief.
pi_94869340
quote:
99s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk ben je zelf ook moslim of niet?
Inderdaad, en moslims beroven moslims niet. Toch? LOL!
pi_94869350
quote:
5s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

zei ik toch gecondoleerd.

Dat je er woont zegt niets, maar laten we terug gaan naar de Marokkaanse jongeren, die geen overlast veroorzaken volgens jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')