abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94871324
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Oei. Dan heb ik niets gezegd. Kom tot inkeer, Mutant01.
Als ik tot inkeer kom, kan dat ook Taqqiya zijn! Je weet dus nooit wanneer ik de waarheid spreek.

Ik zal DrDentz z'n topic verder met rust laten.
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2011 @ 20:51:42 #277
137949 Disana
pi_94871368
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als ik tot inkeer kom, kan dat ook Taqqiya zijn! Je weet dus nooit wanneer ik de waarheid spreek.

Is ook beter, hij raakt er confuus van.
pi_94871386
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Precies, nooit vertrouwen dus, die moslims.
pi_94871390
Ik heb de eerste rellende Marokkaan gewoon verjaagd uit m'n topic. Alleen die van de straat durf ik niet tegen op te treden want die lopen in grote groepen. :@
pi_94871421
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de eerste rellende Marokkaan gewoon verjaagd uit m'n topic. Alleen die van de straat durf ik niet tegen op te treden want die lopen in grote groepen. :@
:)
pi_94871474
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de eerste rellende Marokkaan gewoon verjaagd uit m'n topic. Alleen die van de straat durf ik niet tegen op de treden want die lopen in grote groepen. :@
Dan kun je maar beter binnen blijven. Voor je het weet word je beroofd of op je bek geslagen.
pi_94871516
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan kun je maar beter binnen blijven. Voor je het weet word je beroofd of op je bek geslagen.
Allebei denk ik.
pi_94871556
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:54 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Allebei denk ik.
Dat bedoel ik.
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:50:14 #284
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_94875463
conclusie: heel erg veel geld heeft niet geholpen om van het marokkanenprobleem af te komen. en dan bedoel ik ook de probleemgevallen. niet de banshees van deze planeet die hard werken, afentoe te laat komen omdat hun dekbed hen in een ijzeren greep houdt en zich van hun beste kant laten zien, ondanks hun middeleeuwse geloof.

wat gaan we doen aan de probleemgevallen die alles voor iedereen verpesten? de beste methode is uitsturen naar het land van hun onderontwikkelde moeder/achternicht. denk ik.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_94876049
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
conclusie: heel erg veel geld heeft niet geholpen om van het marokkanenprobleem af te komen. en dan bedoel ik ook de probleemgevallen. niet de banshees van deze planeet die hard werken, afentoe te laat komen omdat hun dekbed hen in een ijzeren greep houdt en zich van hun beste kant laten zien, ondanks hun middeleeuwse geloof.

wat gaan we doen aan de probleemgevallen die alles voor iedereen verpesten? de beste methode is uitsturen naar het land van hun onderontwikkelde moeder/achternicht. denk ik.
Je wilt serieus een rel-gozertje dat in Apeldoorn is geboren en getogen naar Marokko sturen?
pi_94876407
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:57 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Je wilt serieus een rel-gozertje dat in Apeldoorn is geboren en getogen naar Marokko sturen?
Beter voor Nederland en voor dat gozertje. Hij haat 'kankerkaaskoppen' en daar zijn er in Marokko minder van + de kaashoofden hoeven niet langer zijn instanties en subsidies te betalen.
pi_94876712
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Beter voor Nederland en voor dat gozertje. Hij haat 'kankerkaaskoppen' en daar zijn er in Marokko minder van + de kaashoofden hoeven niet langer zijn instanties en subsidies te betalen.
Hij zal het vast enorm naar zijn zin hebben zonder familie en zijn matties in een voor hem nagenoeg vreemd land.
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:08:37 #288
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_94876948
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:57 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

ja dat wil ik inderdaad. het schept een afschrikwekkende werking voor knaapjes en moeders/vaders die hier gewoon niet horen. jij wilt het anders zien? nog meer geld storten en/of criminaliteit? jammer voor de bad seeds, jij ziet dat blijkbaar anders? jij wilt straks dat nederland een hekel krijgt aan alle marokkanen?

gaat dat dan werken volgens jou?
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:10:36 #289
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_94877098
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
In plaats van elkaar constant verdedigen zouden moslims misschien eens de hand in eigen boezem moeten steken.
Deze onzin heb ik al zo vaak gelezen en gehoord. :')

Over een herhaling van zetten gesproken. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_94877192
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja dat wil ik inderdaad. het schept een afschrikwekkende werking voor knaapjes en moeders/vaders die hier gewoon niet horen. jij wil het anders zien? nog meer geld storten en/of criminaliteit? jammer voor de bad seeds, jij ziet dat blijkbaar anders? jij wilt straks dat nederland een hekel krijgt aan alle marokkanen?

gaat dat dan werken volgens jou?
Voor een bepaald percentage zal het best afschrikkend werken, maar je hebt geen enkel grond om iemand die in Nederland is geboren en opgegroeid naar Afrika te sturen omdat hij zich misdraagt. Het punt is nou net dat zo'n ventje hier toevallig wel hoort. Hoe vervelend en duur het ook is.
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:12:39 #291
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_94877249
quote:
15s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Deze onzin heb ik al zo vaak gelezen en gehoord. :')

Over een herhaling van zetten gesproken. :{

:{²
ga niet in op de valkuil die wilders nu maakt. we hebben een marokkanenprobleem. niet zozeer een moslimprobleem. eens?
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:13:29 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_94877304
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Voor een bepaald percentage zal het best afschrikkend werken, maar je hebt geen enkel grond om iemand die in Nederland is geboren en opgegroeid naar Afrika te sturen omdat hij zich misdraagt. Het punt is nou net dat zo'n ventje hier toevallig wel hoort. Hoe vervelend en duur het ook is.
denk je? we zullen zien in de toekomst. het is een win-win situatie. ik denk namelijk dat het voor het percentage dat dit afschrikwekkend vindt het juist erg goed gaat werken. kappen met zachte heelmeestrs. wij zijn de meesters van onze eigen samenleving.

[ Bericht 11% gewijzigd door zoalshetis op 31-03-2011 22:20:00 ]
pi_94878186
Een in Nederland geboren Marokkaan heeft toch ook een Marokkaanse nationaliteit? Ik zie niet in waarom je mensen met een Marokkaanse nationaliteit per definitie niet uit kunt zetten naar hun 'eigen' land Marokko. Wat blokkeert dat dan?
pi_94878323
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Een in Nederland geboren Marokkaan heeft toch ook een Marokkaanse nationaliteit? Ik zie niet in waarom je mensen met een Marokkaanse nationaliteit per definitie niet uit kunt zetten naar hun 'eigen' land Marokko. Wat blokkeert dat dan?
Dat betekent dat ze dus ook gewoon een Nederlands paspoort hebben. Net zoals jij bijvoorbeeld.
pi_94878366
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Niets. De Duitsers doen dit al een tijdje. En zo wel meer landen in Europa.
pi_94878779
Als het kan.. waarom niet.. snap die hardnekkige drang van bepaalde mensen niet om ze koste wat kost in Nederland te houden. Als je last krijgt van ratten in je huis jaag je ze ook weg.
pi_94878812
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef nikk het volgende:

[..]

Niets. De Duitsers doen dit al een tijdje. En zo wel meer landen in Europa.
Mwah, alleen als het om ernstige bedreigingen gaat van de openbare veiligheid. Nu hebben veel mensen hier een hoge pet op van allochtonen, maar dat is toch echt teveel eer voor de klootzakjes.
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:37:51 #298
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_94878856
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Dat betekent dat ze dus ook gewoon een Nederlands paspoort hebben. Net zoals jij bijvoorbeeld.
nee, dat betekent dat ze ook een marokkaans paspoort hebben. een nederlander heeft namelijk alleen een nederlands paspoort. dat is de grote fout die marokko heeft gemaakt ten aanzien van haar burgers. *O*

we kunnen ze uit-zet-ten. sim-pel :D
pi_94878865
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Als het kan.. waarom niet.. snap die hardnekkige drang van bepaalde mensen niet om ze koste wat kost in Nederland te houden. Als je last krijgt van ratten in je huis jaag je ze ook weg.
Omdat het om staatsburgers gaat en jij je niet zo druk moet maken. Leef je wellicht ook wat langer door.
pi_94878888
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee, dat betekent dat ze ook een marokkaans paspoort hebben. een nederlander heeft namelijk alleen een nederlands paspoort. dat is de grote fout die marokko heeft gemaakt ten aanzien van haar burgers. *O*

we kunnen ze uit-zet-ten. sim-pel :D
Nee. Sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')