Waar spreek ik de OP tegen? Een debat gaat je niet echt goed af he? Kennelijk heb je of hartstikke veel moeite met lezen of je lult gewoon graag met mensen mee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht een grote mond te krijgen van zo'n type waarover het gaat en die uiteraard de OP tegenspreekt. Maar goed, ik verwijs gewoon naar een bron. Blijf het topic niet vervuilen met onzin.
Het moet ook niet gekker worden. Blijken moslims ineens heel verstandige mensen die genuanceerd kunnen denken en redeneren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Nu is m'n mooie topic zelfs gekaapt door een rel-moslim. Zowel internet als de straat zijn onveilig.
Ik heb ook nog nooit problemen gehad, maar ik ben ook geen weerloos oud vrouwtje of een Nederlands jong meisje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat kan al. Wellicht heeft het ook te maken met je eigen attitude, ik heb nog nooit problemen gehad hier en ben 24/7 in Rotterdam.
Sure, maar daar lijdt de dagelijkse gang van zaken nauwelijks onder. We doen allemaal maar net alsof je niet meer veilig over straat kunt en er alleen maar allochtonen wonen die je minderwaardig behandelen, terwijl ik in het ov en op straat vooralsnog meer voorbeelden meemaak die het tegendeel bevestigen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Nouja, je kunt natuurlijk niet ontkennen dat er o.a. Marokkanen in R'dam zijn die zich zeer onbehoorlijk gedragen, maar dat geldt ook voor Nederlanders.
Ja ga maar vanaf Marconiplein een keer met de tram ipv over de Erasmusbrug.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sure, maar daar lijdt de dagelijkse gang van zaken nauwelijks onder. We doen allemaal maar net alsof je niet meer veilig over straat kunt en er alleen maar allochtonen wonen die je minderwaardig behandelen, terwijl ik in het ov en op straat vooralsnog meer voorbeelden meemaak die het tegendeel bevestigen.
Nou dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit problemen gehad, maar ik ben ook geen weerloos oud vrouwtje of een Nederlands jong meisje.
Dat ben ik zeker met je eens, maar de oorzaken daarvan zul je toch voornamelijk in het gemeentelijke beleid moeten zoeken.quote:Er zijn genoeg problemen in Rotterdam, waaruit ik concludeer dat de aanpak van de problemen met Marokkanen met allerlei pappen en nathouden niet heeft gewerkt.
Die hangjongeren lezen eigenlijk gewoon boekjes van Nietzsche en discussiėren daarover in groepsverband, zo'n samenscholingsverbod slaat nergens op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moet ook niet gekker worden. Blijken moslims ineens heel verstandige mensen die genuanceerd kunnen denken en redeneren.
Die ervaring heb ik ook en het gaat over het algemeen prima, maar dat betekent niet dat er geen oude vrouwtjes beroofd worden of dat er geen mensen zijn die zonder aanleiding het ziekenhuis worden ingeslagen. Dat de meerderheid zich iig acceptabel gedraagt, geloof ik ook wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sure, maar daar lijdt de dagelijkse gang van zaken nauwelijks onder. We doen allemaal maar net alsof je niet meer veilig over straat kunt en er alleen maar allochtonen wonen die je minderwaardig behandelen, terwijl ik in het ov en op straat vooralsnog meer voorbeelden meemaak die het tegendeel bevestigen.
Neenee, volgens DrDentz ben ik ook zo'n type waar het over gaat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het moet ook niet gekker worden. Blijken moslims ineens heel verstandige mensen die genuanceerd kunnen denken en redeneren.
Ik woon nu 2 jaar in Rotterdam en heb - evenals jij - nog nooit iets dergelijks meegemaakt. Integendeel. Negatieve verhalen doen het altijd beter, dus daar hecht ik niet zoveel waarde aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja ga maar vanaf Marconiplein een keer met de tram ipv over de Erasmusbrug.
Gebeuren dagelijks incidenten, vraag maar aan de RET controleurs.
ja daar gaat het toch over, dat beleid ???quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou dan?
[..]
Dat ben ik zeker met je eens, maar de oorzaken daarvan zul je toch voornamelijk in het gemeentelijke beleid moeten zoeken.
Eens, maar dat gezeik altijd over allochtonen wordt op den duur een self-fulfilling prophecy. Ik heb ook regelmatig de indruk dat de mensen die het hardste klagen over allochtonen nauwelijks ervaring met die groepen hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik ook en het gaat over het algemeen prima, maar dat betekent niet dat er geen oude vrouwtjes beroofd worden of dat er geen mensen zijn die zonder aanleiding het ziekenhuis worden ingeslagen. Dat de meerderheid zich iig acceptabel gedraagt, geloof ik ook wel.
Je hebt in ieder geval nog niet laten zien verstandig en genuanceerd te kunnen denken en redeneren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neenee, volgens DrDentz ben ik ook zo'n type waar het over gaat.
26 mrt, incidenten vlak voor Marconiplein.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eens, maar dat gezeik altijd over allochtonen wordt op den duur een self-fulfilling prophecy. Ik heb ook regelmatig de indruk dat de mensen die het hardste klagen over allochtonen nauwelijks ervaring met die groepen hebben.
Dat zou ik ook zeggen, als je geen ander weerwoord kunt verzinnen. Ik heb hier van jouw kant alleen maar leugens gezien over mij als persoon. Inhoudelijk heb je niets ingebracht tegen mijn visie van het probleem.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval nog niet laten zien verstandig en genuanceerd te kunnen denken en redeneren.
Your point being?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
26 mrt, incidenten vlak voor Marconiplein.
Van: rtvrijnmond | Gemaakt op: 26 mrt 2010
Vijf controleurs van de RET zijn donderdagavond ernstig mishandeld door een groep jongeren. Dat gebeurde in tram 21 en bij de halte Marconiplein in Rotterdam. De politie heeft inmiddels drie jongeren van 17 en 18 gearresteerd. De RET wil ook de schade via een civielrechtelijke procedure verhalen.
Aan mij wel hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt in ieder geval nog niet laten zien verstandig en genuanceerd te kunnen denken en redeneren.
Die bestaan niet! Dan plegen ze taqiyya!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
QFT.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef Ausputzert het volgende:
Misschien moeten we eens wat vaker met onze Marokkaanse wijkgenoten boerenkool met worst eten. Je zult zien dat er veel meer begrip en respect voor elkaar ontstaat.
Oei. Dan heb ik niets gezegd. Kom tot inkeer, Mutant01.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die bestaan niet! Dan plegen ze taqiyya!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |