Vuige Lapohunter, en dan ook nog de TT verknallen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het nog de Draak was
Ik ben er ook net
Ja hoe denk je dat ik me voel nuquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:28 schreef Neroje het volgende:
[..]
Vuige Lapohunter, en dan ook nog de TT verknallen...
Als je niet van die goede muziek draaide meestal, dan zou ik bijna boos worden...
Mensen die waarde hechten aan de TTquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:28 schreef Neroje het volgende:
[..]
Vuige Lapohunter, en dan ook nog de TT verknallen...
Als je niet van die goede muziek draaide meestal, dan zou ik bijna boos worden...
Jullie hebben een ander?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Correctie: Jíj hebt een ander
Echt waar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik rip altijd alle verzoekjes van youtube
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik rip altijd alle verzoekjes van youtube
Ohh die zijn zo lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb paprika frites sticks van de aldi
Weet ik niet ik luister nooit naar jou, nee geintje en dat merk je welquote:
Ik wilde dat nog typen maar dacht: Dat is niet zo aardigquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik niet ik luister nooit naar jou, nee geintje en dat merk je wel
Ik luister wel hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wilde dat nog typen maar dacht: Dat is niet zo aardig
Ik heb nog nóóit death metal gedraaidquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik luister wel hoor, behalve als je dode metaal draait ofzo.
Zoiets had je een paar dagen geleden, ik kon die herrie niet plaatsen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb nog nóóit death metal gedraaid
Dat heb ik ook helemaal niet, dat is echt schijtherrie
Gewone metalquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zoiets had je een paar dagen geleden, ik kon die herrie niet plaatsen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef Neroje het volgende:
Krijgen we dit weer...
Ik had het vannacht ook al in mijn hoofd ja
Kloonsquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef ToT het volgende:
Goddomme ik had dit liedje in me harses zitten toen ik gisteravond probeerde te gaan slapen!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit klinkt een beetje emo achtig...vin t nie echt wat
Wie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
Op naar huis! Vanavond zit ik klaar voor Baby's rockuurtje
Cammen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie zijn saai ik ga Pushing Daisies kijken
ik wel, zit in mn onderbroek, gr grquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Cammen?
Heb alleen geen cam hier
Jaquote:
GA OP ANDERE PCquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Cammen?
Heb alleen geen cam hier
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou nog liever wazige pillen slikken dan blowen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Cammen?
Heb alleen geen cam hier
Ook goedquote:
Volgens mij begrijp jij 't principe niet helemaalquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef Driepink het volgende:
ik heb wel een cam, moet ik me aankleden of wat?
Dat kan ik toch niet joh...quote:
oh, draai dan tenminste iets leuks uit hmm 1974quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet joh...
Draakje duurde lang, als draakje er is ben ik meteen weer weg
Dat wil ik ook welquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
zokunen is plassen, uithuilen bij mij ?
Niceeeeeequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:10 schreef dekkered het volgende:
VIRO! zie dit! http://www.insidegamer.nl/pc/battlefield3/videos/19830
Lady GaGa, the Game?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Niceeeeeeik ga hem zeker halen voor de pc.
Nog lekker hard gegaan gisteren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Niceeeeeeik ga hem zeker halen voor de pc.
Welke battlefield?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:16 schreef Driepink het volgende:
tering! die battlefield is wel nice
1 nadeel aan battlefield..
snipen is ongelofelijk makkelijk
Op 1 of andere manier heeft de battlefield serie me nooit echt gelegen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:16 schreef Driepink het volgende:
zat er en tijdje op te wachten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:16 schreef Driepink het volgende:
ja hier ook.. niet eens max level enzo, maar het snipen was ZO makkelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die is lachen ja
Tijd geleden dat ik dat heb gespeeld
Hebben we een chat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:19 schreef djkoelkast het volgende:
Voor games hebben we een chat lievjens
Ik wilde net foto's posten. Dat doen we dan ook maar niet, hequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:19 schreef djkoelkast het volgende:
Voor games hebben we een chat lievjens
Foto's zijn altijd welkomquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde net foto's posten. Dat doen we dan ook maar niet, he
Je mag doorgaan als je wil hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik viel eigenlijk even in bij gebrek aan Draakje...
foto's van jou?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tilburg. Muziek heb ik nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
waar sta je?
1 voordeel: goeie muziek
Naja er zijn wat regels gesteld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
okquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef Neroje het volgende:
[..]
tot 18:00 dan, anders kom ik weer in de knoop met het eten
quote:
Als ik foto's van anderen post schend ik 't copyrightquote:
Wat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
geen muziek is faal..
tilburg ? moet ik je ff op laten komen halen? kan je gelijk patjes ballen proeven, die woont geloof ik in de buurt daar
Oordopjes vergetenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
geen muziek is faal..
tilburg ? moet ik je ff op laten komen halen? kan je gelijk patjes ballen proeven, die woont geloof ik in de buurt daar
Weet ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het gepis van een lama nog mooier.
Hij weett niet wat ie mistquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef Driepink het volgende:
patje weigert.![]()
he maar.. pak de trein naar rotterdam dandan pik ik je op
en kom naar de SC joh
Zeurdoosje, hou eens dat lekkere bekkie van jequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het gepis van een lama nog mooier.
Alsof jij dit opeens mooi vindtquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Zeurdoosje, hou eens dat lekkere bekkie van je
Je weet zeker dat je niet stiekem een wijf aan de haak hebt geslagen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Zeurdoosje, hou eens dat lekkere bekkie van je
Ik heb een eckte manquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet stiekem een wijf aan de haak hebt geslagen?
Dat nummer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:31 schreef djkoelkast het volgende:
Neroje, doe voor Popje dat nummer van Gorillaz svp
NEE, je doet het niet hoor.quote:
Hij zeurt nog harder dan ik en ik ben een wijfquote:
Hij laat graag en vaak zijn mening horen, zeker als het over muziek gaatquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zeurt nog harder dan ik en ik ben een wijf
Mensen met een muzieksmaakquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hij laat graag en vaak zijn mening horen, zeker als het over muziek gaat
Mensenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen met een muzieksmaak
Hoiquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:43 schreef Monopoly het volgende:
Hallon ballon. Zometeen ook weer aanwezig. Op weg naar mijn prachtige villa
Tot zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:43 schreef Monopoly het volgende:
Hallon ballon. Zometeen ook weer aanwezig. Op weg naar mijn prachtige villa
Oh ik dacht dat het aan mij lagquote:
Ik luister niet, schatquote:
Another brick in the wall was hetquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik luister niet, schatMobiel he.
Welke is het?
Hij stopt er telkens na 14 seconden meequote:
Hmmm, raar...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hij stopt er telkens na 14 seconden mee
Je zat er niet meer in, maar de server dacht van welquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:59 schreef Neroje het volgende:
[..]
ok, beetje roemloos einde van mijn uurtje
quote:
Ik dacht ook van wel!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je zat er niet meer in, maar de server dacht van wel
Dire Straits - Your Latest Trickquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde bij je uit komen huilen, maar je zag niks want je moest pissen
Dat is overigens ook een liedje.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde bij je uit komen huilen, maar je zag niks want je moest pissen
Dat is overigens ook een liedje.
Ja de schat kwam bij mij vragen welke muziek je waardeert Samzzquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dire Straits - Your Latest Trick
Normaal - De boer is troef
speciaal voor jou
en dan luister je niet
Ja verrekquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dire Straits - Your Latest Trick
Normaal - De boer is troef
speciaal voor jou
en dan luister je niet
Wel zelf de titels uitgezocht thoughquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja de schat kwam bij mij vragen welke muziek je waardeert Samzz
Aahwquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja de schat kwam bij mij vragen welke muziek je waardeert Samzz
wacht maar, dit is nog maar het beginquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aahw
@koelkast, nee, je krijgt ze niet
Mooiquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik er voor je zijn!
Høkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:08 schreef ToT het volgende:
Hoken!
Ik kan die o met dat streepje niet vinden...
Google > hoken > copy > pastequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
Die nummer combi ken je zeker uit je hoofd?
Ik wacht geduldig afquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
wacht maar, dit is nog maar het begin
Ja, heb ik ook voor haar er in gezet, wist ik veel dat ze niet luisterdequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:11 schreef Zokunen het volgende:
Nancy! Die vind Samzz ook tof, wat gemeen!
Ik mute hem nu gewoonquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef ToT het volgende:
ALWEER dat nummer dat zo in je harses blijft hangen!
Daaromquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef ToT het volgende:
ALWEER dat nummer dat zo in je harses blijft hangen!
En dezenquote:
Ja, sorryquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook voor haar er in gezet, wist ik veel dat ze niet luisterde
NU MET LIVE POPPERS!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
HOEREN! WAAR?
HELD
Met die Hollandse hoeren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:29 schreef Groenepannekoek het volgende:
Huey kakspritsers
wat zoog die vorige plaat harder dan een een onderbetaald Hollands stoephoertje
mijn zusje van 1 ging overigens wel los
Tja, die begrijpt het toch nog nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:29 schreef Groenepannekoek het volgende:
Huey kakspritsers
wat zoog die vorige plaat harder dan een een onderbetaald Hollands stoephoertje
mijn zusje van 1 ging overigens wel los
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:34 schreef ToT het volgende:
Je zult maar een zusje van 1 hebben...het idee dat je ouders een kleine 2 jaar geleden nog seks hebben gehad zeg, ewww!!!
Ik las vanmorgen in de krant dat een meisje van 12 was bevallenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:34 schreef ToT het volgende:
Je zult maar een zusje van 1 hebben...het idee dat je ouders een kleine 2 jaar geleden nog seks hebben gehad zeg, ewww!!!
Klopt ja, het blijkt dat papa z'n handjes eerder ook al niet kon thuis houden bij een vorig huwelijk...quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen in de krant dat een meisje van 12 was bevallen
En haar vader is opgepakt door de politie en het meisje zelf is door de kinderbescherming uit huis geplaatst. Drie keer raden van wie dat kind zwanger isquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen in de krant dat een meisje van 12 was bevallen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja, het blijkt dat papa z'n handjes eerder ook al niet kon thuis houden bij een vorig huwelijk...
Ah, het was niet zo'n groot stukje, dat stond er allemaal niet bijquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En haar vader is opgepakt door de politie en het meisje zelf is door de kinderbescherming uit huis geplaatst. Drie keer raden van wie dat kind zwanger is
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef Monopoly het volgende:
Deze versie is echt TE BAAS gewoonTrololololo
Iemand die bevallen is, is niet meer zwanger. Helder lichtquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En haar vader is opgepakt door de politie en het meisje zelf is door de kinderbescherming uit huis geplaatst. Drie keer raden van wie dat kind zwanger is
Hoeveel mensen die hier naar luisteren zouden NIET weten dat het zo'n hype op tha intharwebz is?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef Monopoly het volgende:
Deze versie is echt TE BAAS gewoonTrololololo
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand die bevallen is, is niet meer zwanger. Helder licht
dan ben je al 19 en weetje dat je ondertussen bejaarde vader nog roeit in het vaginale vochtquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:34 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]__ Muggenzifter. Je weet toch wat ik bedoel?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
She set the challenge, I accepted
quote:
Voor straf ga ik niet lachen de eerstvolgende keer dat ik geskaipt wordquote:
Zometeen ONZ Radio LIVE! Dat is veel toffert!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef Snuf. het volgende:
IK BEN HIER OMG ZO LANG GELEDEN ONE LOVEGELIJK RIEKWESTEN OF KAN DAT NIET MEER/
Maar ik wilde U2 aanvragen omdat ik een leuk verhaal daar over hadquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zometeen ONZ Radio LIVE! Dat is veel toffert!
Ik ken alleen Amerillo de rest nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:57 schreef Monopoly het volgende:
Dit is een toffe plaat
Lekker meezingen allemaal
Jouw bierpoepjes zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:59 schreef Monopoly het volgende:
Sharr is als een eigen zacht bierscheetje op zondag ochtend.
Je vind het vet lekker alleen je durft het niet toe te geven
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:02 schreef Snuf. het volgende:
Onzin radio live maakt mijn piemeltjen stijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |