Dag mensen,
Ik zag het even niet meer zitten. Ik kan wel bij vrienden en vriendinnen terecht met mijn verhaal , maar toch , ze begrijpen met niet goed genoeg.
Maak je klaar voor de lange tekst :p
Het begon allemaal deze zomer. Op msn voegde ik een meisje toe van m'n school. Laat ons haar persoon S noemen. Persoon S en ik begonnen te chatten , daarna te smsn en nog geen maandje later spraken we al samen af op het strand. Het was erg gezellig en de gevoelens waren er meteen voor me. Toen moest ik op reis.
We hadden dus even wat minder contact. Maar toch zeer veel gsmst met elkaar.
Weer thuisgekomen spraken we direct af met een groepje om naar het strand te gaan. Het was erg gezellig en we groeiden naar elkaar toe.
Hierna nog enkele keren afgesproken en het schooljaar begon weer. Vanaf nu stond ik ELKE speeltijd bij haar, en zij bijmij. Vanaf ik haar kon zien , zagen we elkaar.
Rond oktober/november kroonden we elkaar ton 'bff". We kwamen echt super goed overeen en niets kon onze band scheiden. Ik bleef zo van haar houden maar wist nog altijd niet of het wederzijds was.
Nu rond februari , hebben we elkaar toegegeven dat we wat voelden. We spraken af en het was aan. Zalig moment en gevoel, Ik had het meisje van m'n dromen!!!!
Maar toen begonnen alle problemen....
Op msn stalkte opeens een persoon I haar. Ze klaagde erover tegen me. Maar plots werd ze wel heeel erg goed bevriend met persoon I. Ze smsten meer en meer. Hij gaf toe dat hij verliefd was op haar, zij niet op hem maar dat kon haar niets schelen.
We hebben voor een maandje verkering gehad (ter verduidelijking).
We hadden wel vaak ruzie. Over stomme dingen eigenlijk. Ik werd vooral snel kwaad. Maar toch kwamen we er altijd door.
Ongeveer 2 weken geleden hadden we onze ergste ruzie ooit. Ik was over persoon I begonnen. Ik had een date met haar de zaterdag maar daarvoor wilde ze oo zoo graag met persoon I afspreken. Ik was boos.
Dat hebben we weer uitgepraat maar ze ging het toch doen. Nuja , ze hadden afgesproken, en daarna kwam ze naar mij. Het was het ideale moment voor de eerste kus, maar die kwam niet. Ze bleef droogweg voor zich kijken en ik had er zo'n zin in.
Daarna knuffelden we nog even en ik vertrok.
Op msn kwam ik te weten van persoon I dat ze met hem mee was geweest naar de jeugdbeweging. Ik was woedend. Het was wel 20 min stappen van de plaats waar ze hadden afgesproken. En toen ik haar meevroeg naar een speelpleintje op 5min wilde ze niet???!!!!
Ik telefoneerde naar haar, zeer boos. Nog geen minuut later kreeg ik het smsje : het is uit.
Het kon me niets schelen in het begin maar daarna begon ik zo'n spijt te krijgen van alles. Ik zei dat ook tegen haar. Ik zei dat ik haar zoooo graag zie en zo'n dingen. Zij bleef zeggen voor mij is alles over ik wil je totaal niet meer (terwijl het 1dag uit was??). Ik ben er kapot van.
Ik wil haar zo graag terug. Daarna kwam ik nog te weten dat ze ook hartjes naar persoon I stuurde maar puur vriendschappelijk. Nu heb ik al zitten smeken om opnieuw te beginnen maar ze wil me niet meer. 1ding is zeker: ze wilde al 3x dit jaar met me , deze zomer, deze winter, en toen het aan was. Dat waren de momenten waarop we het meeste lol hadden met elkaar.
Hoe oooo hoe kan ik haar toch terug krijgen? nu zijn we weer vrienden maar ze wil echt niet meer.
Ik heb haar zo zitten smeken voor een kans. Want diezelfde dag zei ze dat ze dat nog ging doen. Nu wil ze dat al niet meer. Ze beweerd dat het voor altijd is. Ik kan het maar niet geloven...
Maar mensen kan dat dat je na 1 dag dat het uit is NIETS meer voelt?
Alvast bedankt.
grtz