Hoiiiiquote:
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef JJH het volgende:
Rocknijntje, gebruiken jullie Grandes Lignes?
Wij hier ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:38 schreef JJH het volgende:
Rocknijntje, gebruiken jullie Grande Ligne?
Ja rustig dagje hier ook... vooral veel koppijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoiiii![]()
Ja goeed, lekker dagje vrij, heerlijk aan het genietenEn hoe ist met jou?
Lekker dagje gehad?
ben er mee bezigquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OhjeeHahahaha
Ik wilde zeggen pics or it didn't happen, maar nu zeg ik; post or it didn't happen!
![]()
Dacht ik alquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Was het tweede google result op de bijgeloof.
ja, inderdaadquote:
ik had een 8,5 voor het SO, dus het word een eitje!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe ik weet niet wat die Fransen in hun dagboek schrijven, maar ze noemen het 'journal intime'![]()
Ik denk eerder intiem, als in persoonlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe ik weet niet wat die Fransen in hun dagboek schrijven, maar ze noemen het 'journal intime'![]()
Het overhoring?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had een 8,5 voor het SO, dus het word een eitje!
Wij zeggen het SO, geen idee waarom, maar ook leraren doen het zo, omdat het gewoon het beste klinkt...quote:
Verrekt makkelijke woorden dit hoofdstuk moet ik zeggenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had een 8,5 voor het SO, dus het word een eitje!
Aaahwwww.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Crazy-M het volgende:
vooruit dan:
dus net van werk terug:
[ afbeelding ]
En van dichterbij
[ afbeelding ]
Die hondquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Crazy-M het volgende:
vooruit dan:
dus net van werk terug:
[ afbeelding ]
En van dichterbij
[ afbeelding ]
Same herequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij zeggen het SO, geen idee waarom, maar ook leraren doen het zo, omdat het gewoon het beste klinkt...
Die tweede foto hè?quote:
Mmm, ik dacht altijd dat je bij afkortingen het lidwoord aanhoud wat het woord normaal ook zou hebben. Maar ik kan het natuurlijk ook mishebben.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wij zeggen het SO, geen idee waarom, maar ook leraren doen het zo, omdat het gewoon het beste klinkt...
ah cutequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:48 schreef Crazy-M het volgende:
vooruit dan:
dus net van werk terug:
[ afbeelding ]
En van dichterbij
[ afbeelding ]
heb nog wel meer van zulke fotosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |