.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
Waarom? Je bent haar geen verantwoording meer schuldig toch.
Dit, slotjequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
Ze wilde zelf toch geen contact meer todat ze het zelf weer wil/aankan? Niet doen dan dus.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef BasBron het volgende:
Het is zeker geen gevoel van verantwoording afleggen, meer een "misschien helpt dit haar de ogen te openen" / ik vind het netter dat ze er zo achterkomt gevoel van mijn kant. Aan de andere kant zou dit misschien de genadeklap kunnen zijn en wil ze helemaal nooit (klinkt heel dramatsch) contact meer.
Oondanks dat ik degene ben die de relatie verbroken heb, wil ik nog steeds het allerbeste voor haar. We hebben vele jaren een mooie tijd gehad en ze zal altijd een speciaal plekje in m'n hart hebben, niet meer 'romantische' liefde maar vriendschappelijke liefde zeg maar...
Maar goed, vrienden blijven met een ex werkt in de regel sowieso niet.quote:Ze heeft aangegeven dat ze zelf wel weer laat weten of en wanneer ze weer contact met me wil want ze vond het te moeilijk om "gewoon" met me om te gaan.
ditquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze wilde zelf toch geen contact meer todat ze het zelf weer wil/aankan? Niet doen dan dus.
[..]
Maar goed, vrienden blijven met een ex werkt in de regel sowieso niet.
Pas maar opquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef BasBron het volgende:
Na ruim 6 maanden sinds het verbreken van mijn vorige relatie heb ik een nieuwe vriendin en ik zit met de vraag of ik dit persoonlijk moet mededelen aan mijn ex. Ze heeft aangegeven dat ze zelf wel weer laat weten of en wanneer ze weer contact met me wil want ze vond het te moeilijk om "gewoon" met me om te gaan. Lijkt dus heel duidelijk ware het niet dat ze toch wel 1x in de maand (vaak 's nachts) me nog wel eens belt (we hebben afgesproken dat ik daar niet op zou reageren).
Ze zit dus nog met mij in haar hoofd en ik vind het persoonlijk beter als ze van mijzelf te horen krijgt dat ik verder ben gegaan dan dat ze me uit het niks spot met m'n nieuwe vriendin of het via vrienden te horen krijgt...
Dilemma dus...
Dit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |