abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:53:34 #1
327765 BasBron
De Neger Des Heils
pi_94809373
Na ruim 6 maanden sinds het verbreken van mijn vorige relatie heb ik een nieuwe vriendin en ik zit met de vraag of ik dit persoonlijk moet mededelen aan mijn ex. Ze heeft aangegeven dat ze zelf wel weer laat weten of en wanneer ze weer contact met me wil want ze vond het te moeilijk om "gewoon" met me om te gaan. Lijkt dus heel duidelijk ware het niet dat ze toch wel 1x in de maand (vaak 's nachts) me nog wel eens belt (we hebben afgesproken dat ik daar niet op zou reageren).

Ze zit dus nog met mij in haar hoofd en ik vind het persoonlijk beter als ze van mijzelf te horen krijgt dat ik verder ben gegaan dan dat ze me uit het niks spot met m'n nieuwe vriendin of het via vrienden te horen krijgt...

Dilemma dus...
Is er een biertje in de zaal voor Bas Bron...laat je horen
Het mag een kleine zijn, het mag een warme zijn, het maakt niet uit... het maakt niet uit
pi_94809427
Waarom? Je bent haar geen verantwoording meer schuldig toch.
pi_94809468
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
.

Dit.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:00:19 #4
327765 BasBron
De Neger Des Heils
pi_94809640
Het is zeker geen gevoel van verantwoording afleggen, meer een "misschien helpt dit haar de ogen te openen" / ik vind het netter dat ze er zo achterkomt gevoel van mijn kant. Aan de andere kant zou dit misschien de genadeklap kunnen zijn en wil ze helemaal nooit (klinkt heel dramatsch :') ) contact meer.

Oondanks dat ik degene ben die de relatie verbroken heb, wil ik nog steeds het allerbeste voor haar. We hebben vele jaren een mooie tijd gehad en ze zal altijd een speciaal plekje in m'n hart hebben, niet meer 'romantische' liefde maar vriendschappelijke liefde zeg maar...
Het mag een kleine zijn, het mag een warme zijn, het maakt niet uit... het maakt niet uit
pi_94809674
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
Dit, slotje
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:03:51 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_94809829
Doe wat jou het beste lijkt, als jij het persoonlijk wil vertellen moet je het vooral doen, zo niet dan niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_94810142
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef BasBron het volgende:
Het is zeker geen gevoel van verantwoording afleggen, meer een "misschien helpt dit haar de ogen te openen" / ik vind het netter dat ze er zo achterkomt gevoel van mijn kant. Aan de andere kant zou dit misschien de genadeklap kunnen zijn en wil ze helemaal nooit (klinkt heel dramatsch :') ) contact meer.

Oondanks dat ik degene ben die de relatie verbroken heb, wil ik nog steeds het allerbeste voor haar. We hebben vele jaren een mooie tijd gehad en ze zal altijd een speciaal plekje in m'n hart hebben, niet meer 'romantische' liefde maar vriendschappelijke liefde zeg maar...
Ze wilde zelf toch geen contact meer todat ze het zelf weer wil/aankan? Niet doen dan dus.
quote:
Ze heeft aangegeven dat ze zelf wel weer laat weten of en wanneer ze weer contact met me wil want ze vond het te moeilijk om "gewoon" met me om te gaan.
Maar goed, vrienden blijven met een ex werkt in de regel sowieso niet.
pi_94810350
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:11 schreef Techno het volgende:

[..]

Ze wilde zelf toch geen contact meer todat ze het zelf weer wil/aankan? Niet doen dan dus.

[..]

Maar goed, vrienden blijven met een ex werkt in de regel sowieso niet.
dit
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:15:44 #9
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94815402
Ik had met m'n ex afgesproken dat ik het haar zou vertellen. Wou ze graag. Nou, daarna dus ook gewoon geen contact meer en als ze me tegenkomt doet ze of ze me niet kent. Vrouwen :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 30 maart 2011 @ 18:24:40 #10
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_94818070
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef BasBron het volgende:
Na ruim 6 maanden sinds het verbreken van mijn vorige relatie heb ik een nieuwe vriendin en ik zit met de vraag of ik dit persoonlijk moet mededelen aan mijn ex. Ze heeft aangegeven dat ze zelf wel weer laat weten of en wanneer ze weer contact met me wil want ze vond het te moeilijk om "gewoon" met me om te gaan. Lijkt dus heel duidelijk ware het niet dat ze toch wel 1x in de maand (vaak 's nachts) me nog wel eens belt (we hebben afgesproken dat ik daar niet op zou reageren).

Ze zit dus nog met mij in haar hoofd en ik vind het persoonlijk beter als ze van mijzelf te horen krijgt dat ik verder ben gegaan dan dat ze me uit het niks spot met m'n nieuwe vriendin of het via vrienden te horen krijgt...

Dilemma dus...
Pas maar op

Ex huurt verkrachters in voor nieuwe vriendin ex-man
Ja ja
pi_94821905
Nee, zou ik niet doen.
pi_94901780
Ik zou het niet doen, ze komt er vanzelf wel achter. Dat ze het dan niet van jou hoort is misschien nog wel beter ook. Het lijkt me dat wanneer je haar zelf op de hoogte stelt dat moeilijker is voor haar dan het van anderen horen.
  vrijdag 1 april 2011 @ 15:58:35 #13
327765 BasBron
De Neger Des Heils
pi_94905655
Nou ok... ik ga wel zien hoe het bij haar terecht komt.
pi_94910018
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Techno het volgende:
Dit.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_94923745
Als ze geen contact wil, kun je dus ook geen contact opnemen om te zeggen dat je een nieuwe vriendin hebt. (Dus kan ze je later ook niet verwijten dat je het niet gemeld hebt.)

Maar mocht je haar toch te spreken krijgen, dan zou ik het wel zeggen (voorzichtig). Snap het 'dan komt ze makkelijker over me heen'-motief wel :)
Raak en plezierig.
  vrijdag 1 april 2011 @ 22:44:26 #16
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94923895
Ik zou het wel vertellen. Dan kan ze het in haar eentje verwerken ipv dat ze een keertje acuut misselijk wordt als ze jullie twee samen ziet en dan moet gaan doen alsof ze zich daar oke bij voelt.
pi_94923951
Als je het haar vertelt ziet ze het dalijk nog als een poging om haar jaloers te maken. Niet the-way-to-go dus.
pi_94950553
En dan nog. je hebt een nieuwe chick. beter geef je dat stukje aandacht aan je nieuwe.
+ als ze daar echt zo benieuwd naar is weet ze het al eerder dan dat jij het haar uiteindelijk verteld.
  zaterdag 2 april 2011 @ 20:03:08 #19
333374 Lithia
Too serious
pi_94951449
Liever niet doen, TS.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_94987619
Als je toevallig toch contact hebt, zou ik het wel zeggen. Ik zou haar echter niet speciaal hiervoor gaan bellen o.i.d. Dan lijkt het net alsof je nog niet klaar met haar bent of haar jaloers probeert te maken ofzoiets...

Of je moet zo'n persoon zijn die gelijk iedereen gaat bellen omdat je een nieuwe relatie hebt, maar in mijn omgeving zijn die zeldzaam... In tegenstelling tot mensen die op al hun sociale netwerksites openbaar gaan lopen slijmen met hun verse geliefde, waarna het 3 weken later weer uit is en alle krabbels worden vervangen door het volgende slachtoffer... :r En dan zijn ze niet eens 16 meer... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')