Inderdaad, vooral die lag is schijt irritant. Graphics zijn kut eigenlijk alles. Hoewel de accuracy bij mij wel weer goed is.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pure bagger. Lag van hier tot tokio, beroerde accuracy, vastzitten aan de soldier die je van te voren moet kiezen
hij is dan ook in beta, zelfde als battlefield heroesquote:Op maandag 23 mei 2011 15:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pure bagger. Lag van hier tot tokio, beroerde accuracy, vastzitten aan de soldier die je van te voren moet kiezen
Mede door de lag mis je een hoop, maar ook de basis ballistiek is gewoon ruk. Net als BF heroes is dit gewoon NIET aan mij besteed qua gameplay.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral die lag is schijt irritant. Graphics zijn kut eigenlijk alles. Hoewel de accuracy bij mij wel weer goed is.
plijsterquote:Op maandag 23 mei 2011 16:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mede door de lag mis je een hoop, maar ook de basis ballistiek is gewoon ruk. Net als BF heroes is dit gewoon NIET aan mij besteed qua gameplay.
Beta, das hetzelfde als plijster: doet geen fuck voor de pijn, maar hey, het maakt het acceptabel.
Heb het 1x een kwartiertje gespeeld, geen lag gehad... maar het doet zeker onder voor BF2 vanilla ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
me2, kreeg nog 10% extra korting vandaag dus ik vond het wel een mooie deal voor zo'n topspelquote:Op maandag 30 mei 2011 20:17 schreef 67Impala het volgende:
Nja ik hem gepre-orderd bij de wehkamp en gaat het wel zien
Dit zelfde had ik ook toen ik voor het eerst Call of Duty voor PS3 zag terwijl ik altijd PC-gamer was, vond het raar en dacht van: He dat is toch niet fijn man.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Lekker rustig spelen op de bank, alleen al omdat er maar 1 tv in huis is echt geen optie, want dan is het Battlefield thuis...
Bovendien kan ik na 5 jaar kutten nog steeds niet met mijn verstand bij een controller voor een FPS.
PC blijft voor mij het domein van FPS, consoles voor 3rd person en racing...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |