Goed van je dat je toch gebeld hebt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
whaha die foto! Ik heb net gebeld en idd; ik kwam timide en schuchter over en ze wisten niet of ik n aggressieve passagier aankon. Ik heb dingen uitgelegd en ze vertelde idd dat ik nu heel anders overkwam. Kwam dus echt door mijn zenuwen, het constante denken of t wel goed gaat en of ik alles zeg maken mij onzeker. Ik heb haar bedankt, gezegd dat het mij echt heel leuk leek maar deze ervaring meeneem naar volgende gesprekken.
Goed gedaan, FFTquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
whaha die foto! Ik heb net gebeld en idd; ik kwam timide en schuchter over en ze wisten niet of ik n aggressieve passagier aankon. Ik heb dingen uitgelegd en ze vertelde idd dat ik nu heel anders overkwam. Kwam dus echt door mijn zenuwen, het constante denken of t wel goed gaat en of ik alles zeg maken mij onzeker. Ik heb haar bedankt, gezegd dat het mij echt heel leuk leek maar deze ervaring meeneem naar volgende gesprekken.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Da's mooi FFT, fijn dat je dat even kwijt kon. Nu op naar de volgende!
Pee, wiens bruiloft ga je fotograferen?
Edit: oh wacht
quote:
Oehw, wat voor speledingetje heb je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:38 schreef Memento-Mori het volgende:
nieuw speledingetje en een presentatie moten voorbereiden is n slechte combinatie
Moet ik dat even vragen aan onze bevriende fotograafquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een voorbeeldcontract voor een bruidsfotografie-actieNiet te vinden
netbookjequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oehw, wat voor speledingetje heb je?
MeMo heeft hele leuke speeltjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oehw, wat voor speledingetje heb je?
Foto!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens moet ik wel even vermelden dat ik vér boven het gemiddelde van mijn rasgenoten zit.
P heeft geen officiele uitnodiging gehad om onze bruiloft te fotograferenquote:
die ook maar die zijn slecht voor mn gezondheidquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
MeMo heeft hele leuke speeltjes
FF, goed dat je even gebeld hebt
Ohw leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je ze juist gebruiktquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die ook maar die zijn slecht voor mn gezondheid
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
nog 1 keer voor kuukske dan:OMG, heb je 'm ook in die kleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
dan moet je dat toch voortaan doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb alleen de kop gelezen, niet het artikel
Nee. Niet die van Anniequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, wiens bruiloft ga je fotograferen?
Edit: oh wacht
Boh, again:quote:
gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan moet je dat toch voortaan doen
Dat zou heel fijn zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet ik dat even vragen aan onze bevriende fotograaf
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
P heeft geen officiele uitnodiging gehad om onze bruiloft te fotograferen. Als dat in de toekomst veranderd horen jullie het vanzelf wel
.
Prijzen staan op z'n site:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Prijzen staan op z'n site:Nou, prijsafspraak heb ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil het nu vastleggen allemaal
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
En de prijsquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Niet die van AnnieDie moet eerst nog even aangeven wat-ie precies wil
En daarna moet-ie nog tevreden zijn over mijn foto's
Ja. Daar heb ik al een idee overquote:
Ah, dat past wel binnen het conceptquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Daar heb ik al een idee overHet is wel een beetje een experimentje eigenlijk
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, dat past wel binnen het concept.
Yupquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het vraagje gemaild.
Wat maakt hij trouwens mooie trouwfoto's he?
Een FFT'tjequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
YupEn wat grappig is: ik heb zelf altijd het idee dat ik onderdoe voor een prof, maar ik heb gister een album gezien van een kennis en nu de foto's van Hans en eigenlijk doe ik het best goed
Ben zo onzeker en overdreven kritisch op mijn eigen werk
quote:
Sinds vanmorgen zit een CD van hun ook weer in mijn autoquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit naar The Corrs te luisterenOud, maar toch best prettig af en toe
je zou het niet zeggen maar dat probleem heb ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Neuh
Ik zie het meer als perfectionisme
oh dat lezen we vast nog welquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
P heeft geen officiele uitnodiging gehad om onze bruiloft te fotograferen. Als dat in de toekomst veranderd horen jullie het vanzelf wel
.
WTF zijn moinkballsquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:
zin om te bbq'en bij 22 graden zaterdag. Zal ik moinkballs maken?
Dat weet ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
je zou het niet zeggen maar dat probleem heb ik ook
Goeie vraag, dat wil ik ook wel wetenquote:
Nou, daar zou ik niet automatisch van uit gaan. Ik mag P. graag en ik vind zijn foto's erg mooi, maar wij weten ook niet niet of wij uberhaupt een fotograaf er bij willen hebben. Om maar wat te noemenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh dat lezen we vast nog wel
Ja, dat jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Isabeau het volgende:
FFT, fake it till you make it, beeld je in dat je een zelfverzekerde mooie jonge vrouw bent die heus haar mannetje wel staat bij een vervelende passagier òf de terrorist die met een nagelclippertje het vliegtuig gaat kapen!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik niet automatisch van uit gaan. Ik mag P. graag en ik vind zijn foto's erg mooi, maar wij weten ook niet niet of wij uberhaupt een fotograaf er bij willen hebben. Om maar wat te noemen.
Nog niet lang genoeg geslapenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef TAV74 het volgende:
Is het nou al eens weekend, of heb ik nog niet lang genoeg zitten slapen achter mijn bureau
iets van gehaktballetjes met spek en mosterdmarinade. Was heel populair in bbq-topicquote:
kan ik toch solliciteren voor gevangenenbewaarderquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Isabeau het volgende:
FFT, fake it till you make it, beeld je in dat je een zelfverzekerde mooie jonge vrouw bent die heus haar mannetje wel staat bij een vervelende passagier òf de terrorist die met een nagelclippertje het vliegtuig gaat kapen!
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iets van gehaktballetjes met spek en mosterdmarinade. Was heel populair in bbq-topic
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gedaandan zijn ze hier niet gevaarlijk
Nope, dit wordt echt slepend naar het weekend werken. Gelukkig heb ik, redelijk bewust een minimaal aantal afsprakenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iets van gehaktballetjes met spek en mosterdmarinade. Was heel populair in bbq-topic
Lijkt mij het proberen waard.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Zijn lekkerquote:
Was het echt veel te veel heup en borst? Want je hebt op zich een prima figuur hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef Sarabi het volgende:
Hmm de perfecte Little Black Dress is nog niet gevonden![]()
Die nette paste niet bij mijn figuur (teveel heup en borsten).
De trashy jurkje paste wel goeddus daar denk ik nog even over na
En de schoentjes zijn gewoon perfect
Dat bepalen wij wel aan de hand van een foto.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef Sarabi het volgende:
Niet in het minst vanwege de leuke naam, schat ik zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou heup viel nog wel mee, maar daar kan ik me op dit moment gewoon even aan storenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was het echt veel te veel heup en borst? Want je hebt op zich een prima figuur hoor
Te veel buik zou ik wat storender vinden dan heup of borst
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel aan de hand van een foto.
Teveel borst kan nooitquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef Sarabi het volgende:
Hmm de perfecte Little Black Dress is nog niet gevonden![]()
En de schoentjes zijn gewoon perfect
Ik heb ze net weer uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel aan de hand van een foto.
Laat Ramon gewoon kiezen johquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ze net weer uit![]()
Dus voorlopig geen foto, misschien morgen
quote:
Oh, ruimt JD daarom z'n zooi nooit op?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een echte man dus. Hij ziet het liever op de grond liggen.
Dat moet je aan hem vragen. Maar wilt hij jouw zooi niet zo snel mogelijk op de grond hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ruimt JD daarom z'n zooi nooit op?.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een echte man dus. Hij ziet het liever op de grond liggen.
Daar roept 'ie nooit iets overquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat moet je aan hem vragen. Maar wilt hij jouw zooi niet zo snel mogelijk op de grond hebben?
Gegrilde groene asperges en een lamsburger voor mij. Voor B. alleen de groentes en een shake.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:50 schreef AnneX het volgende:
Vanavond alweer sucadelapjes die een uurtje langer laten sudderen - blup blup - en nu vallen zij wel uit elkaar plus broccoli - kruim.aard.
En jullie ?
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Gegrilde groene asperges en een lamsburger voor mij.
Kan soms heel goed zijn. Maar ja, dat is heel somsquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben vanavond gedoemd tot het eten van cateringvoedsel van de werkgever.
Een burger is roch ook low carb? Of doet ze nu gewoon low-cal?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
Gegrilde groene asperges en een lamsburger voor mij. Voor B. alleen de groentes en een shake.
Ik doe 3X per week even wat andersquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
Een burger is roch ook low carb? Of doet ze nu gewoon low-cal?
Oh, dat bedoel ik niet naar, hoorquote:
Totaal geen moeite meequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, hopen dat het zoden aan de dijk zet, het lijkt me geen pretje.
Hier is het nooit te eten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan soms heel goed zijn. Maar ja, dat is heel soms
Zal het door het werk komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier is het nooit te eten.. Ik krijg er altijd buikpijn van. Zélfs als ik gewoon pistoletjes neem.
Hm, ja. Thuis heb ik het nooit. En soms koken we als collega's onderling voor elkaar op zo'n dag als vandaag en dan heb ik ook nergens last van. Maar hé, een mens moet eten. Ik rammel ook al van de honger trouwensquote:
geen lactose in mosterd? En oh..moet ff kijken voor gehaktballetjes dan. Ik giet altijd een scheutje melk erdoor nml..quote:
mm uit elkaar val vlees waar je niet meer op hoeft te kauwenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:50 schreef AnneX het volgende:
Wat jammer FFT van deze solli.
En wat goed dat je er achteraan hebt gebeld.
Af en toe kom je in de SC ook assertief over, dat ik denk euh, is dat dezelfde FFT?
Met andere woorden ...
Vanavond alweer sucadelapjes die een uurtje langer laten sudderen - blup blup - en nu vallen zij wel uit elkaar plus broccoli - kruim.aard.
En jullie ?
ben ik niet naartoe gegaan vanwege seizoenscontract en daarnaquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
FF, had je ook niet een lijntje uitstaan bij Transavia, of vergis ik me nu?
Ah okee, was ik vergeten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben ik niet naartoe gegaan vanwege seizoenscontract en daarna
jaaa! Van jullie weet ik dat jullie dat ook etenquote:
Nee, in gewone mosterd zit geen lactose.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
geen lactose in mosterd? En oh..moet ff kijken voor gehaktballetjes dan. Ik giet altijd een scheutje melk erdoor nml..
Shakesquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
Geen grote fan van shakes, vriendin van mij zat er een tijd aan en die is ontzettend teruggejojo'ed
ok ik check wel, sowieso nog niet zeker. Was een ideequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, in gewone mosterd zit geen lactose.
Zelfde ervaringquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
Geen grote fan van shakes, vriendin van mij zat er een tijd aan en die is ontzettend teruggejojo'ed
But your mileage may vary.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:29 schreef DarkElf het volgende:
Vanavond gooi ik tartaartjes op de grill en eet er venkel uit de oven bij(lekker met knoflook, olie, volkoren croutons en kruiden)
Klopt. Heb het even nagekeken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, in gewone mosterd zit geen lactose.
Water / spa apple drinkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb trek in lekkere dingen nuIk mag niet gaan snacken van mezelf!
Laat mij maar lekker mijn gang gaan, jammer dat golfer de shake noemde.quote:
Als ze goed hard gebakken zijn vind ik het niet vies hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
dan neem ik maar geen speklappen met extra zwoerd mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als t door de shake komt was ik na die 5 weken shake (lees sondevoedingquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Jojo'en komt misschien niet van het soort dieet, maar door het feit dat mensen weer in hun hele oude gewoontes terugvallen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Pee mail terug van Hans :Dank! Niet helemaal wat ik verwacht hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dat eerste meestal wel, maar dat tweede ging bij mij helemaal niet op nadat ik had gecrasht. Ik at toen best gezond en sportte ook nog veel en toch kwam ik in rázend tempo aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Jojo'en komt misschien niet van het soort dieet, maar door het feit dat mensen weer in hun hele oude gewoontes terugvallen.
Tijdelijk in een lekker tempo afvallen, met welke dieetmethode ook, en daarna bewust eten (inclusief bewust genieten) en een beetje bewegen, dat moet goed gaan, denk ik.
Bluezz, ik vind het juist goed!Je wilt toch afvallen. Nou, dan maar even een paar dagen per week aan de shakes. Big deal. De wereld vergaat niet zeg, toch? Go for it.
![]()
Dat lijkt me een fabeltjequote:
Kanquote:
Kan niet. Op kantoor hequote:Yoghurt eten
Kipfiletje eten
Casselerib eten
Blikje tonijn opentrekken
Het levende en knappe bewijs dames en heren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als t door de shake komt was ik na die 5 weken shake (lees sondevoeding) ook wel teruggevallen, wat dus niet gebeurde
Hadden ze dat ook met chocolade- of aardbeiensmaak?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef DarkElf het volgende:
als t door de shake komt was ik na die 5 weken shake (lees sondevoeding) ook wel teruggevallen, wat dus niet gebeurde
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hadden ze dat ook met chocolade- of aardbeiensmaak?
neuh alleen met gore stink smaak en luchtquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hadden ze dat ook met chocolade- of aardbeiensmaak?
Eh, wat had je dan verwacht ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
Dank! Niet helemaal wat ik verwacht had
Heerlijk hequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:41 schreef DarkElf het volgende:
neuh alleen met gore stink smaak en lucht
(wat je gelukkig meestal niet merkt aangezien het rechtstreeks in je darmen uitkomt)
En niet in huis?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef DarkElf het volgende:
Ik drink thee die een trek naar speculoos ofzo in me losmaakt
Iets formelersquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Pee mail terug van Hans :Ik heb zelf een fotografie en een multimediavormgeving opleiding gedaan, maar ik krijg zo'n jeuk van de termen die 'creatieven' gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"spontane en creatieve fotos" Zum kotsen!
Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk en Golfer ook natuurlijk!Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
nee joh geen gezeur, ieder weet zijn manier van dieten t best. Wist alleen niet beter dat je Dr Frank volgde en het stond zo karig tegenover Golfer's maaltjequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker mijn gang gaan, jammer dat golfer de shake noemde.
Dan krijg je dus weer dit dieet gezeur waar ik niet op zit te wachten.
Ik eet 3X per week ff anders, en de rest gewoon normaal.
Oh mijn god, ze gaan met andere mensen trouwen!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk en Golfer ook natuurlijk!
Eh watquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb zelf een fotografie en een multimediavormgeving opleiding gedaan, maar ik krijg zo'n jeuk van de termen die 'creatieven' gebruiken.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Oh mijn god, ze gaan met andere mensen trouwen!!!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker mijn gang gaan, jammer dat golfer de shake noemde.
Dan krijg je dus weer dit dieet gezeur waar ik niet op zit te wachten.
Ik eet 3X per week ff anders, en de rest gewoon normaal.
Het is meer dat het sneller afbreekt. Als je zwaar tafelt met veel vetten helpt mosterd het opgeblazen gevoel voorkomen. Daar komt "Mosterd na de maaltijd" ook vandaan. Daan heeft het geen nut meer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat lijkt me een fabeltje![]()
*koopt voor de zekerheid toch een potje
Mosterd lijkt me wel goed combineren met zware kost/vet. Maar dat is vooral omdat het vrij zuur is.
Oh wat maf. Tja, uithongeren is wel heel extreem natuurlijk. Of de overgang was te abrupt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat eerste meestal wel, maar dat tweede ging bij mij helemaal niet op nadat ik had gecrasht. Ik at toen best gezond en sportte ook nog veel en toch kwam ik in rázend tempo aanMaar goed, ik ha dmijn lijf uitgehongerd, dat lijkt me totaal iets anders dan wat Bluezz maar 3x per week doet.
Creatieve uitlegquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het is meer dat het sneller afbreekt. Als je zwaar tafelt met veel vetten helpt mosterd het opgeblazen gevoel voorkomen. Daar komt "Mosterd na de maaltijd" ook vandaan. Daan heeft het geen nut meer.
Hahaha, oh sorry, verkeerde assumptie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh wat![]()
Dat gaat niet over mij hoor! Mss moet je even het hele topic lezen.
Maar mosterdzaad heeft geen magische eigenschappen om vet af te breken ofzo. Trouwens, af te breken in wat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is meer dat het sneller afbreekt. Als je zwaar tafelt met veel vetten helpt mosterd het opgeblazen gevoel voorkomen. Daar komt "Mosterd na de maaltijd" ook vandaan. Daan heeft het geen nut meer.
Precies, dat doe ik nu ook. Even een sprintje trekkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wat maf. Tja, uithongeren is wel heel extreem natuurlijk. Of de overgang was te abrupt?
In mijn geval gaat het altijd (nou ja, altijd, die paar keer dat ik low carb deed) wel goed. Wel rustig weer opbouwen, die calorieën. En er rekening mee houden dat de spieren weer gaan groeien in plaats van slinken, anders is het wel even schrikken op de weegschaal.
Na Moskou doe ik weer even een 5-kilo-sprintje.
vetzuren en glycerolquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar mosterdzaad heeft geen magische eigenschappen om vet af te breken ofzo. Trouwens, af te breken in wat?
Echt hoor. Zo is het mij geleerd. De mosterd 'helpt' je lever.quote:
Nu maar hopen dat Bluezz tijdig in die witte bruidsjurk past.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik heb zelf een fotografie en een multimediavormgeving opleiding gedaan, maar ik krijg zo'n jeuk van de termen die 'creatieven' gebruiken.
Goed hoor. Heb nu inmiddels een nieuw huis, met tuin zelfs.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef Stereotomy het volgende:
Alles goed met je Karrel? Ook met je vriendin, baan, etc. ?
Klinkt als een gelukkig leventje Karrelquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Goed hoor. Heb nu inmiddels een nieuw huis, met tuin zelfs.
We gaan er waarschijnlijk een bbq inbouwen om in CUL te blijven.
Dietistenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
over shakes; paar weken terug las ik over een vrouw die 9 maanden ALLEEN op shakes leefde omdat ze zoveel complimentjes ontving. Na regelmatig flauwvallen begon ze rustig met crackers op advies van de huisarts en daarvan kwam ze in korte tijd weer 15 kg aan. Haar dietiste vertelde dat alleen die shakes geen kwaad kon (!)
ohja jij bent een van de weinigen hier die varkensvlees ook lekker vind!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Speklap met zwoerd. Kom er nog maar eens om. Heerlijk!
Ik hoop voor jou dat jij dan vooral niet-spontane en niet creatieve foto's zult maken. Je zult dan vast een heel uitgebreide klantenkring er aan over houden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ga ik alweer trouwenquote:Gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk en Golfer ook natuurlijk!
Alles van het varken mag mijn kant op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohja jij bent een van de weinigen hier die varkensvlees ook lekker vind!ook een karbonaadje?
er zijn er die daadwerkelijk verstand van zaken hebben, heb een nuttig gesprek gehad met een diëtiste in het ziekenhuis die mij alles kon vertellen over eten en mijn pancreasquote:
De overgang was te abrupt. Ik raakte ook nog geblesseerd; hardlopen ging niet meer (deed ik zeker 3x per week) en door het aankomen werd ik dusdanig ontmoedigd dat ik qua gezond eten het bijltje er ook maar bij neergooidequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wat maf. Tja, uithongeren is wel heel extreem natuurlijk. Of de overgang was te abrupt?
In mijn geval gaat het altijd (nou ja, altijd, die paar keer dat ik low carb deed) wel goed. Wel rustig weer opbouwen, die calorieën. En er rekening mee houden dat de spieren weer gaan groeien in plaats van slinken, anders is het wel even schrikken op de weegschaal.
Na Moskou doe ik weer even een 5-kilo-sprintje.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohja jij bent een van de weinigen hier die varkensvlees ook lekker vind!ook een karbonaadje?
Nietus. Je bent veuls te zwaar om te tillen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef Bluezz het volgende:
JaMag je me weer over die drempel dragen
Het zijn vaak die abrupte dingen die moeilijk omkeerbaar zijn he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De overgang was te abrupt. Ik raakte ook nog geblesseerd; hardlopen ging niet meer (deed ik zeker 3x per week) en door het aankomen werd ik dusdanig ontmoedigd dat ik qua gezond eten het bijltje er ook maar bij neergooideWant ik weet zeker dat ik niet zoveel meer had hoeven aankomen; dat was geheel mijn eigen schuld.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef DarkElf het volgende:
Maar zulke zijn uitzonderingen denk ik wel eensHeb er ook ooit 1 gesproken die niets uttigs wist toe te voegen aan mijn eetpatroon, behalve:'je eet wat weinig brood'
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Sarabi het volgende:
We hebben het over diëten?
Vandaag 4 paaseitjes op en net een boterham met chocopasta
Dus gaat goed hier
Goehoed? Veel te weinig!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Sarabi het volgende:
We hebben het over diëten?
Vandaag 4 paaseitjes op en net een boterham met chocopasta
Dus gaat goed hier
nou ja, was een medewerker van dat merk dieet. Volgens diegene zaten er genoeg voedingsstoffen en vitaminen in de shakes om daarop te leven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef Bluezz het volgende:
Je weet ook niet of ze wel eerlijk vertelde dat ze er niets naast at en het al 9 maanden deed.
Lijkt me dat geen enkele dietist dat goedkeurt
Oke...het waren eigenlijk twee boterhammenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goehoed? Veel te weinig!!!
![]()
* Stereotomy nu echt weggaat
Ik deed gewoon gezond, snoepte amper en ging nog gewoon naar de sportschool en tòch steeg mijn gewicht zienderogen. Dat was best pijnlijk en dat wilde ik niet onder ogen zien en dus (quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Het zijn vaak die abrupte dingen die moeilijk omkeerbaar zijn he?Alsof een trein in de andere richting over je heen dendert
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er zijn er die daadwerkelijk verstand van zaken hebben, heb een nuttig gesprek gehad met een diëtiste in het ziekenhuis die mij alles kon vertellen over eten en mijn pancreas
Maar zulke zijn uitzonderingen denk ik wel eensHeb er ook ooit 1 gesproken die niets nuttigs wist toe te voegen aan mijn eetpatroon, behalve:'je eet wat weinig brood'
Dat is toch niet stom? Denk dat veel mensen zo zouden reagerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik deed gewoon gezond, snoepte amper en ging nog gewoon naar de sportschool en tòch steeg mijn gewicht zienderogen. Dat was best pijnlijk en dat wilde ik niet onder ogen zien en dus () verborg ik dat gevoel van verslagenheid in eten
Te stupide voor woorden.
Ah ja kiek. Dan zat daar het probleem waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De overgang was te abrupt. Ik raakte ook nog geblesseerd; hardlopen ging niet meer (deed ik zeker 3x per week) en door het aankomen werd ik dusdanig ontmoedigd dat ik qua gezond eten het bijltje er ook maar bij neergooideWant ik weet zeker dat ik niet zoveel meer had hoeven aankomen; dat was geheel mijn eigen schuld.
Maar het was het stomste wat ik kon doen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:54 schreef Sarabi het volgende:
Dat is toch niet stom? Denk dat veel mensen zo zouden reageren
Ach, kan wel zeuren over kleine dingen, maar wat heeft het voor nut?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt als een gelukkig leventje Karrel
Wil je een lijst met stomme dingen die ik doe?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het was het stomste wat ik kon doen!
Ik moet echt weer een poging gaan doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah ja kiek. Dan zat daar het probleem waarschijnlijk.
Dat rustig opbouwen is ook de lastigste fase. Diëten lukt wel, maar dan voorzichtig weer overstappen op gewoon eten, dát is zo verneukeratief.
Als ik low carb zorg ik er daarom eigenlijk wel voor dat ik lekker eet. dat ik dus niet denk: oooh, over zes weken ga ik me weer eens heerlijk te buiten.
Zodra je je 'zielig' voelt in je dieet, loop je dat gevaar denk ik. Ik maak er dus maar altijd een heel gedoe van. Leuke lunchbox met veel verschillende dingetjes maken, zondags grote pannen soep maken en in porties verdelen etc. Ik besteed meer aandacht aan mijn eten als ik op dieet ben, dan wanneer ik het niet ben, eigenlijk.
Mijn lijst is vast langerquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
Wil je een lijst met stomme dingen die ik doe?![]()
![]()
Maar herkansingen zijn er nog genoegquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stipjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ach, kan wel zeuren over kleine dingen, maar wat heeft het voor nut?
Hoe is het hier verder? Nog Bolletjesjurken?
Dan zijn we nog ff bezigquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil je een lijst met stomme dingen die ik doe?![]()
![]()
Maybe....maar ik vind het niet raar dat je het deedquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef Den_Haag het volgende:
Maar herkansingen zijn er nog genoeg
Isa, mag ik je nog een klein vraagje via de dm sturen?
ik ben het met Sarabi eens. Heel normale reactie en dus niet stom.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje stom om van jezelf te zeggen dat je creatief bent. Hij had toch gewoon kunnen vermelden dat het niet geposeerde foto's zijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat jij dan vooral niet-spontane en niet creatieve foto's zult maken. Je zult dan vast een heel uitgebreide klantenkring er aan over houden.
Onze beroepsfotograaf met meer dan 40 jaar ervaring in dat vak laat ik dan wel die andere foto's maken.
[..]
Ga ik alweer trouwen
Ik ken heel veel mensen die van mij van de daken mogen schreeuwen dat ze creatief zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind het gewoon een beetje stom om van jezelf te zeggen dat je creatief bent. Hij had toch gewoon kunnen vermelden dat het niet geposeerde foto's zijn?
Zie dmquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Antwoord laat op zich wachten, want ik ben over 3 minuten (semi-ambtenaar) naar huis
Kom je gewoon achterstevoren binnen, schrikt iedereen zich lam, draai je je om en tadaaaa, dan valt het juist extra mee en ben je helemaal de blits.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet echt weer een poging gaan doen
Heb ook een feestje met mensen in de zomer die ik al heel lang niet heb gezien en die schrikken zich een hoedje van mijn kontDus dat kan niet
Speklappen horen met zwoerd!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Speklap met zwoerd. Kom er nog maar eens om. Heerlijk!
Dat doen jullie daar in Groningen toch altijd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet-geposeerd is hoogstens: we doen alsof het heel normaal is dat we hier in een maisakker achter elkaar aanrennen in ons beste goed.
Varkensvleesquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Hier bezwangert jong en oud elkander in maisakkers.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doen jullie daar in Groningen toch altijd?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij zijn foto's door een prof van een bruiloft nooit creatief.
Echt nog nooit gezien.
Niet-geposeerd is hoogstens: we doen alsof het heel normaal is dat we hier in een maisakker achter elkaar aanrennen in ons beste goed.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Of zo eentje om een boom.
Iedere getrouwde halve gare staat met z'n tweeën om een boom heen. "God ja, we hadden het zó getroffen met onze fotograaf! Die had allemaal spontane creatieve ideetjes! Gingen we om een boom staan, wat een leuke gekkigheid hè?"
Whahahahahahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hier bezwangert jong en oud elkander in maisakkers.
Dat vinden we inderdaad heel normaal.
Ga je trouwens? Wanneer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij ga ik het ook nog echt moeilijk vinden om een fotograaf te vinden voor mijn huwelijk
Want krijg echt de kriebels van al dat soort ideetjes
Nee hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij ga ik het ook nog echt moeilijk vinden om een fotograaf te vinden voor mijn huwelijk
Want krijg echt de kriebels van al dat soort ideetjes
Er wordt hier geen mogelijke klandizie afgepakt van mij hequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je trouwens? Wanneer?
En ik mag geen reclame voor onze beroepsvriend maken, maar hij is wel goed.
Ooitquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je trouwens? Wanneer?
En ik mag geen reclame voor onze beroepsvriend maken, maar hij is wel goed.
Het sandwichspread-dieet? Slank met Sandwichspread in drie weken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Over dieëten:
O: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread, thee met een schep suiker.
T: Slappe limonade, 1 volkoren boterham met sandwichspread.
L: 3 volkoren boterhammen met (komtie weer...) sandwichspread, soepkom rauwkost, blikje bitter lemon
T: 2 dropjes, slappe limo.
Honger nu joh
Nee, het 'ik ben te lui om van tevoren brood te smeren' dieet. En sandwichspread is lekker zonder margarine. En makkelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Het sandwichspread-dieet? Slank met Sandwichspread in drie weken.![]()
Jongens, wat doen jullie zoal met een kipfilet? Als je dat bereidt? Ik vind het altijd zo niksig uit de pan komen.
Insmeren met ras el-hanout kruiden en dan op de grillpanquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, wat doen jullie zoal met een kipfilet? Als je dat bereidt? Ik vind het altijd zo niksig uit de pan komen.
Als ik hier een potje met 'Marokkaanse kruiden' heb staan, zou dat dan volstaan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Insmeren met ras el-hanout kruiden en dan op de grillpan![]()
Stipjes. Verdamt. Ik wist het niet zeker meer. Ik ben wat roestig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stipjes
En jah.In de afkickfase.
Maar dat doen ze dan hoogstwaarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen die van mij van de daken mogen schreeuwen dat ze creatief zijn
je hebt gelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Of zo eentje om een boom.
Iedere getrouwde halve gare staat met z'n tweeën om een boom heen. "God ja, we hadden het zó getroffen met onze fotograaf! Die had allemaal spontane creatieve ideetjes! Gingen we om een boom staan, wat een leuke gekkigheid hè?"
wanneer ga jij weer? En huh, niet zo'n soort arts?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Broer, zussen en moeder hebben gesproken met arts.
In ieder geval gaan er heel veel medicijnen af (ze slikt er 16) en blijft als het goed is alleen de pijnbestrijding over. (dit had weken geleden al gekund). Dan heb je kans dat haar toestand vanzelf al snel verslechterd.....
Verder heeft mijn broer het heel goed verwoord naar de arts toe, arts heeft ook nog een half uurtje zonder broer/zussen gesproken met moeders... ze hebben er geen goed gevoel over, hij gaat dinsdag overleggen met haar eigen huisarts.
(het was dus géén arts van de NVVE)
Ik steek even een wijntje op, moet maar even
• Waarom geen NVVE-arts?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Broer, zussen en moeder hebben gesproken met arts.
In ieder geval gaan er heel veel medicijnen af (ze slikt er 16) en blijft als het goed is alleen de pijnbestrijding over. (dit had weken geleden al gekund). Dan heb je kans dat haar toestand vanzelf al snel verslechterd.....
Verder heeft mijn broer het heel goed verwoord naar de arts toe, arts heeft ook nog een half uurtje zonder broer/zussen gesproken met moeders... ze hebben er geen goed gevoel over, hij gaat dinsdag overleggen met haar eigen huisarts.
(het was dus géén arts van de NVVE)
Ik steek even een wijntje op, moet maar even
Het was geen doortastende arts die zei dat hij het begreep. Bleef volgens zus erg formeel, afstandelijk en zette wat vraagtekens. Maar dat moet ie w.s. ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
• Waarom geen NVVE-arts?
• Waarom niet al eerder alle niet-pijnstilling gestopt.
• Waarom hebben ze er geen goed gevoel over?
• Gaat t een beetje met je?
heel vreemd ja.. Dikke kussen voor deze periode van de laatste loodjes... Hoop zo voor haar dat ze zonder pijn vertrekt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Nee, we waren allemaal verbaasd daarover.
Ik ga volgende week wel weer, ik heb niet echt de behoefde om daar nou een paar keer in de week bij te zitten eerlijk gezegd, het was een ander verhaal geweest als ik er vlakbij zou wonen.
leuk, lekker kortaf en formeel doen in deze fasequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was geen doortastende arts die zei dat hij het begreep. Bleef volgens zus erg formeel, afstandelijk en zette wat vraagtekens. Maar dat moet ie w.s. ook.
En wij denken dat de h.a. van m'n moeder die ze al 23 jaar heeft tegen euthanasie is en daarom in eerste instantie deze arts die hij kende heeft ingeschakeld ipv meteen de NVVE. Ik weet niet precies waarom niet meteen de vereniging. Ik was er niet bij dus kon het ook niet vragen.
Ja het gaat goed hoor
Pijn heeft ze niet, en zal ze ook niet krijgen, daar zit iedereen bovenop.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef FutureFairytale het volgende:
heel vreemd ja.. Dikke kussen voor deze periode van de laatste loodjes... Hoop zo voor haar dat ze zonder pijn vertrekt.
Ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
ok maar doet wel euthanasie. Heb er geen verstand van maar iemand buiten de NVVE is ook betrouwbaar?
Jeetje Bluezz, wat een onnodig naar gedoe. Als de huisarts je al niet de juiste weg wijst, wat moet je dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pijn heeft ze niet, en zal ze ook niet krijgen, daar zit iedereen bovenop.
Het is het mensonwaardige bestaan wat ze nu al maanden leidt wat moet stoppen.
Zus mailt : volgens mij is het een arts waarvan de huisarts van mama weet dat deze man eventueel euthanasie doet, maar geen arts van de NVVE.
Joh, wen er maar aan. Dat blijven ze doen tot ze de spuit in je steken om het maar bot te zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
leuk, lekker kortaf en formeel doen in deze fase
Nog het best te vergelijken met selleriesalade van de Johma bijvoorbeeld. Maar dan minder nat. En uit een potje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Is sandwichspread eigenlijk lekker?
Ik weet geloof ik niet eens wat het is Lein.
Tomaat lente-ui is m'n favoquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
Naturel is vies, komkommer gaat wel. Vind ik dan.
Bluezz, poeh. Hopelijk kan deze arts haar in ieder geval verder helpen. Ontzettend gaan rekken is wel het laatste wat je nu wilt
Ik vind het wel lekker. Vooral die met tomaat-lenteui is lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Is sandwichspread eigenlijk lekker?
Ik weet geloof ik niet eens wat het is Lein.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vooral die met tomaat-lenteui is lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en spoiler inhoud niet quoten svp
[ Bericht 17% gewijzigd door Leintjeuh op 30-03-2011 19:08:47 ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Interessante samenvatting van scheldwoorden hieronder. Niet voor tere kinderzieltjes.Kom even op vent uitrazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:56 schreef DarkElf het volgende:
zodra geloof in t spel komt is het nog een gevoeliger punt denk ik.
Stoppen met de meds zal denk ik al heel veel helpen. (hoop ik echt)quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, poeh. Hopelijk kan deze arts haar in ieder geval verder helpen. Ontzettend gaan rekken is wel het laatste wat je nu wilt
Dat doet ie dus. Alleen niet op de manier zoals wij het graag zouden zienquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:24 schreef Isabeau het volgende:
En wat een verhalen over euthanasie zegWe hebben de mogelijkheid, het mag van de wet, en ik snap het als je als arts niet wilt, maar regel het dan zo dat een andere arts het doet.
Sja... dat probleem doet zich dus ook voor bij mij moeder. Ze is gelovig en heeft ws. zelf ook al bij die artsen aangegeven dat het eigenlijk niet samen mag gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:55 schreef Anthraxx het volgende:
Joh, wen er maar aan. Dat blijven ze doen tot ze de spuit in je steken om het maar bot te zeggen.
Mijn opa hebben ze geweigerd te euthaniseren vanwege geloofsovertuigingen van het ziekenhuis. Alles ingevuld. Alles was in orde. Al jaren; sinds mijn Oma aan kanker is overleden. Dus al minstens 12 jaar alles geregeld qua euthanasie. Ziekenhuis weigert, want je moet je vooral niet bemoeien met Gods wil. En het is zijn wil dat hij daar ligt te lijden blijkbaar...
ook deze arts zal zich aan de wet moeten houden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat doet ie dus. Alleen niet op de manier zoals wij het graag zouden zien
dat zou wat zijn; dat de fam er een eind aan wil breien terwijl de zieke dat niet wilquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:35 schreef z80 het volgende:
[..]
ook deze arts zal zich aan de wet moeten houden.
dus eerst een officeel onderzoek, en de nodige praat rondjes. helaas het is niet anders.
maar dit is om te voorkomen dat de fam. iemand willen "helpen" die niet geholpen wil worden.
het formele en afstandelijke snap ik ook wel, zeker als ik kijk naar collega's die de slecht nieuws gesprekken voeren. dit is voor een groot gedeelte zelfbescherming.
Zal vast niet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat zou wat zijn; dat de fam er een eind aan wil breien terwijl de zieke dat niet wil
goeie uitlaatklep! Zing het dak erafquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga eens ff lekker een golfertje doen en dan zingen
Naturel OK, fijne tuinkruiden smaakt naar Big Mac saus, Tomaat Lenteui favoriet, Pikante Groente rare smaak, Komkommer jeugdtrauma's, Mediterraanquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:10 schreef Leintjeuh het volgende:
7 varianten. Naturel, vind ik best OK. Fijne tuinkruiden is ook wel lekker. Tomaat lente-ui is erg lekker. Pikante groente vind ik niet te vreten. Komkommer vind ik smakeloos. Mediterraan is ook de vuilnisbak in verdwenen en Mexicaans heb ik nog niet gespot.
[ afbeelding ]
Een vent moet doen wat een vent moet doen. En hij houdt niet minder van je als hij dat doet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Interessante samenvatting van scheldwoorden hieronder. Niet voor tere kinderzieltjes.
Oh en spoiler inhoud niet quoten svp
Maar een vent mag ook rekening houden met 'het vrouwtje dat zorgt dat de afwas gedaan is en het eten gekookt wordt na een lange dag werken'. Waarbij zowel een vent als het vrouwtje werken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Een vent moet doen wat een vent moet doen. En hij houdt niet minder van je als hij dat doet.
Sure. Als het maar lekker isquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als ik hier een potje met 'Marokkaanse kruiden' heb staan, zou dat dan volstaan?
Tuurlijk. 't is niet dat Kaas dit continu doet, of alleen jou laat afwassen, toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar een vent mag ook rekening houden met 'het vrouwtje dat zorgt dat de afwas gedaan is en het eten gekookt wordt na een lange dag werken'. Waarbij zowel een vent als het vrouwtje werken.
Het komt vast omdat ik moe en boos ben, maar ik heb wel het gevoel dat het huishouden op mij neerkomt. Kan ook gekleurde perceptie zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
Tuurlijk. 't is niet dat Kaas dit continu doet, of alleen jou laat afwassen, toch?
Hier mag je de geslachten omdraaienquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar een vent mag ook rekening houden met 'het vrouwtje dat zorgt dat de afwas gedaan is en het eten gekookt wordt na een lange dag werken'. Waarbij zowel een vent als het vrouwtje werken.
Bokito weer bezig?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kutaap. Mooi hoor, anderhalf uur wachten omdat meneer naar huis wil. Ik heb nieuws voor je; ik ook!
Dus.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee, een klant.Overigens gewoon blank. Voor mij is iedereen die vervelend is een aap.
Ik had het Meldpunt Discriminatie al onder de knop staan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Wilde al beginnen met de oerwoudgeluiden
Denk dat het op termijn alleen maar goed is voor Ajaxquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cruijff en z'n vriendjes slopen de club voorgoed?
Ik heb geen idee. Maar toen hij alleen woonde, moest t ook gebeuren. Begrijp me niet verkeerd, in het weekend doet kaas wel dingen. Afwassen, stofzuigen, meegaan boodschappen doen. Maar door de weeks moet er ook afgewassen worden. En gekookt. En boodschappen gedaan worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:22 schreef freecell het volgende:
Hullo
Lein: ziet hij het wel?Tara ziet het vaak niet en als ik hem er dan op wijs wat er moet gebeuren helpt hij wél ineens.
Ja volgens mij welquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef freecell het volgende:
Tara deed dat gewoon allemaal niet. Hij doet nu veel meer!
Deed hij het toen wel consequent? Of koos hij voor de 'ik haal een patatje' oplossing?
Tegen de tijd dat Tara het ziet vind ik het al véél te erg inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb altijd het idee dat er mannen zijn die het idd gewoon niet zien & dat vrouwen eerder dingen gedaan willen hebben en wat meer vooruit denken.
Heel goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:07 schreef Stereotomy het volgende:
'Communication is the key,' zei de FBI-agent in de auto tegen Dexter in seizoen 2
LieLiequote:
Hebben jullie elkaar nog nooit ontmoet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
LieLie![]()
Ik vraag me wel eens af, zouden wij het IRL met elkaar kunnen vinden![]()
2 uurtjes salsa les, althans, we zouden de bachata
doen deze week.
Was dan gewoon gekomen laatst op de Liemeetquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
LieLie![]()
Ik vraag me wel eens af, zouden wij het IRL met elkaar kunnen vinden![]()
2 uurtjes salsa les, althans, we zouden de bachata
doen deze week.
Nope!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar nog nooit ontmoet?
zoo... goed onder de duim! wie had dat gedachtquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hier mag je de geslachten omdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |