Goed van je dat je toch gebeld hebt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
whaha die foto! Ik heb net gebeld en idd; ik kwam timide en schuchter over en ze wisten niet of ik n aggressieve passagier aankon. Ik heb dingen uitgelegd en ze vertelde idd dat ik nu heel anders overkwam. Kwam dus echt door mijn zenuwen, het constante denken of t wel goed gaat en of ik alles zeg maken mij onzeker. Ik heb haar bedankt, gezegd dat het mij echt heel leuk leek maar deze ervaring meeneem naar volgende gesprekken.
Goed gedaan, FFTquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
whaha die foto! Ik heb net gebeld en idd; ik kwam timide en schuchter over en ze wisten niet of ik n aggressieve passagier aankon. Ik heb dingen uitgelegd en ze vertelde idd dat ik nu heel anders overkwam. Kwam dus echt door mijn zenuwen, het constante denken of t wel goed gaat en of ik alles zeg maken mij onzeker. Ik heb haar bedankt, gezegd dat het mij echt heel leuk leek maar deze ervaring meeneem naar volgende gesprekken.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Da's mooi FFT, fijn dat je dat even kwijt kon. Nu op naar de volgende!
Pee, wiens bruiloft ga je fotograferen?
Edit: oh wacht
quote:
Oehw, wat voor speledingetje heb je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:38 schreef Memento-Mori het volgende:
nieuw speledingetje en een presentatie moten voorbereiden is n slechte combinatie
Moet ik dat even vragen aan onze bevriende fotograafquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een voorbeeldcontract voor een bruidsfotografie-actieNiet te vinden
netbookjequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oehw, wat voor speledingetje heb je?
MeMo heeft hele leuke speeltjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oehw, wat voor speledingetje heb je?
Foto!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens moet ik wel even vermelden dat ik vér boven het gemiddelde van mijn rasgenoten zit.
P heeft geen officiele uitnodiging gehad om onze bruiloft te fotograferenquote:
die ook maar die zijn slecht voor mn gezondheidquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
MeMo heeft hele leuke speeltjes
FF, goed dat je even gebeld hebt
Ohw leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je ze juist gebruiktquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die ook maar die zijn slecht voor mn gezondheid
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
nog 1 keer voor kuukske dan:OMG, heb je 'm ook in die kleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
dan moet je dat toch voortaan doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb alleen de kop gelezen, niet het artikel
Nee. Niet die van Anniequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, wiens bruiloft ga je fotograferen?
Edit: oh wacht
Boh, again:quote:
gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan moet je dat toch voortaan doen
Dat zou heel fijn zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet ik dat even vragen aan onze bevriende fotograaf
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
P heeft geen officiele uitnodiging gehad om onze bruiloft te fotograferen. Als dat in de toekomst veranderd horen jullie het vanzelf wel
.
Prijzen staan op z'n site:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Prijzen staan op z'n site:Nou, prijsafspraak heb ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil het nu vastleggen allemaal
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
En de prijsquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Niet die van AnnieDie moet eerst nog even aangeven wat-ie precies wil
En daarna moet-ie nog tevreden zijn over mijn foto's
Ja. Daar heb ik al een idee overquote:
Ah, dat past wel binnen het conceptquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Daar heb ik al een idee overHet is wel een beetje een experimentje eigenlijk
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, dat past wel binnen het concept.
Yupquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het vraagje gemaild.
Wat maakt hij trouwens mooie trouwfoto's he?
Een FFT'tjequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
YupEn wat grappig is: ik heb zelf altijd het idee dat ik onderdoe voor een prof, maar ik heb gister een album gezien van een kennis en nu de foto's van Hans en eigenlijk doe ik het best goed
Ben zo onzeker en overdreven kritisch op mijn eigen werk
quote:
Sinds vanmorgen zit een CD van hun ook weer in mijn autoquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit naar The Corrs te luisterenOud, maar toch best prettig af en toe
je zou het niet zeggen maar dat probleem heb ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Neuh
Ik zie het meer als perfectionisme
oh dat lezen we vast nog welquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
P heeft geen officiele uitnodiging gehad om onze bruiloft te fotograferen. Als dat in de toekomst veranderd horen jullie het vanzelf wel
.
WTF zijn moinkballsquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:
zin om te bbq'en bij 22 graden zaterdag. Zal ik moinkballs maken?
Dat weet ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:10 schreef FutureFairytale het volgende:
je zou het niet zeggen maar dat probleem heb ik ook
Goeie vraag, dat wil ik ook wel wetenquote:
Nou, daar zou ik niet automatisch van uit gaan. Ik mag P. graag en ik vind zijn foto's erg mooi, maar wij weten ook niet niet of wij uberhaupt een fotograaf er bij willen hebben. Om maar wat te noemenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh dat lezen we vast nog wel
Ja, dat jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Isabeau het volgende:
FFT, fake it till you make it, beeld je in dat je een zelfverzekerde mooie jonge vrouw bent die heus haar mannetje wel staat bij een vervelende passagier òf de terrorist die met een nagelclippertje het vliegtuig gaat kapen!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik niet automatisch van uit gaan. Ik mag P. graag en ik vind zijn foto's erg mooi, maar wij weten ook niet niet of wij uberhaupt een fotograaf er bij willen hebben. Om maar wat te noemen.
Nog niet lang genoeg geslapenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef TAV74 het volgende:
Is het nou al eens weekend, of heb ik nog niet lang genoeg zitten slapen achter mijn bureau
iets van gehaktballetjes met spek en mosterdmarinade. Was heel populair in bbq-topicquote:
kan ik toch solliciteren voor gevangenenbewaarderquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Isabeau het volgende:
FFT, fake it till you make it, beeld je in dat je een zelfverzekerde mooie jonge vrouw bent die heus haar mannetje wel staat bij een vervelende passagier òf de terrorist die met een nagelclippertje het vliegtuig gaat kapen!
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iets van gehaktballetjes met spek en mosterdmarinade. Was heel populair in bbq-topic
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gedaandan zijn ze hier niet gevaarlijk
Nope, dit wordt echt slepend naar het weekend werken. Gelukkig heb ik, redelijk bewust een minimaal aantal afsprakenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iets van gehaktballetjes met spek en mosterdmarinade. Was heel populair in bbq-topic
Lijkt mij het proberen waard.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Zijn lekkerquote:
Was het echt veel te veel heup en borst? Want je hebt op zich een prima figuur hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef Sarabi het volgende:
Hmm de perfecte Little Black Dress is nog niet gevonden![]()
Die nette paste niet bij mijn figuur (teveel heup en borsten).
De trashy jurkje paste wel goeddus daar denk ik nog even over na
En de schoentjes zijn gewoon perfect
Dat bepalen wij wel aan de hand van een foto.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef Sarabi het volgende:
Niet in het minst vanwege de leuke naam, schat ik zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou heup viel nog wel mee, maar daar kan ik me op dit moment gewoon even aan storenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was het echt veel te veel heup en borst? Want je hebt op zich een prima figuur hoor
Te veel buik zou ik wat storender vinden dan heup of borst
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel aan de hand van een foto.
Teveel borst kan nooitquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:25 schreef Sarabi het volgende:
Hmm de perfecte Little Black Dress is nog niet gevonden![]()
En de schoentjes zijn gewoon perfect
Ik heb ze net weer uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel aan de hand van een foto.
Laat Ramon gewoon kiezen johquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ze net weer uit![]()
Dus voorlopig geen foto, misschien morgen
quote:
Oh, ruimt JD daarom z'n zooi nooit op?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een echte man dus. Hij ziet het liever op de grond liggen.
Dat moet je aan hem vragen. Maar wilt hij jouw zooi niet zo snel mogelijk op de grond hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ruimt JD daarom z'n zooi nooit op?.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een echte man dus. Hij ziet het liever op de grond liggen.
Daar roept 'ie nooit iets overquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat moet je aan hem vragen. Maar wilt hij jouw zooi niet zo snel mogelijk op de grond hebben?
Gegrilde groene asperges en een lamsburger voor mij. Voor B. alleen de groentes en een shake.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:50 schreef AnneX het volgende:
Vanavond alweer sucadelapjes die een uurtje langer laten sudderen - blup blup - en nu vallen zij wel uit elkaar plus broccoli - kruim.aard.
En jullie ?
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Gegrilde groene asperges en een lamsburger voor mij.
Kan soms heel goed zijn. Maar ja, dat is heel somsquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben vanavond gedoemd tot het eten van cateringvoedsel van de werkgever.
Een burger is roch ook low carb? Of doet ze nu gewoon low-cal?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:54 schreef golfer het volgende:
Gegrilde groene asperges en een lamsburger voor mij. Voor B. alleen de groentes en een shake.
Ik doe 3X per week even wat andersquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
Een burger is roch ook low carb? Of doet ze nu gewoon low-cal?
Oh, dat bedoel ik niet naar, hoorquote:
Totaal geen moeite meequote:Op woensdag 30 maart 2011 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, hopen dat het zoden aan de dijk zet, het lijkt me geen pretje.
Hier is het nooit te eten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan soms heel goed zijn. Maar ja, dat is heel soms
Zal het door het werk komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier is het nooit te eten.. Ik krijg er altijd buikpijn van. Zélfs als ik gewoon pistoletjes neem.
Hm, ja. Thuis heb ik het nooit. En soms koken we als collega's onderling voor elkaar op zo'n dag als vandaag en dan heb ik ook nergens last van. Maar hé, een mens moet eten. Ik rammel ook al van de honger trouwensquote:
geen lactose in mosterd? En oh..moet ff kijken voor gehaktballetjes dan. Ik giet altijd een scheutje melk erdoor nml..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |