quote:
quote:Charly Lownoise & Mental Theo - Together in wonderland
Scooter - Hyper hyper
DJ Paul Elstak - Don't Leave Me Alone
Het was genietenquote:
Mensen die Plage slecht vinden.quote:
Dan moest NouMooiNiet even op de site van gerard ekdom kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef alors het volgende:
Dit is dat nummer wat NouMooiNiet zocht...
Ohja, ik herkende de titel al jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:29 schreef alors het volgende:
Dit is dat nummer wat NouMooiNiet zocht...
Deadmau5quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:25 schreef alors het volgende:
Wat is dit voor kuts?
Oh is dit nou dat gehypte Happiness![]()
Wat is dat een bagger zeg, ik heb het nummer één keer gehoord, wat mij betreft al te veelquote:
Scheelt dat ik vanaf maandag toetsweek heb, dus minder luister.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:53 schreef Allrounder het volgende:
Zal je zien dat de nieuwe van OSL MH wordt.
Ja, doet al wat langer dingen voor 3VOOR12, en krijgt nu dus een programma op 3FM in VPRO-zendtijd (za-zo nacht 4-6u)quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef themauster het volgende:
Iemand die weet wie de nieuwe 3FM dj Tomas Delsing is?
Dat laatste lees ik net ja maar had nog nooit van hem gehoord.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, doet al wat langer dingen voor 3VOOR12, en krijgt nu dus een programma op 3FM in VPRO-zendtijd (za-zo nacht 4-6u)
Dus geen SoD part2 meer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, doet al wat langer dingen voor 3VOOR12, en krijgt nu dus een programma op 3FM in VPRO-zendtijd (za-zo nacht 4-6u)
ook geen deel 1 meerquote:
quote:De nacht begint voortaan tussen 22:00 en 0:00 uur met 'Club Ajouad', een BNN-programma waarin Ajouad El Miloudi een eclectische muziekmix brengt. Vervolgens is DJ Tiësto twee uur lang te horen met 'Tiësto's Club Life'. 'Whitenoise' met Dave Clarke verhuist naar het tijdslot 2:00 tot 4:00 uur. De nacht wordt voortaan afgesloten met het VPRO-programma 'Dansen met Delsing'. Tomas Delsing vult zijn programma met actuele dansmuziek en dj-sets.
Ja, dat het Club Ajouad zou worden wist ik al jaquote:
Wow, da's toch meer dan een maand onder het gemiddelde!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Zondag cd gewonnen en vandaag lag ie al in de bus
Ja dus ik dacht meld het maar ffquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wow, da's toch meer dan een maand onder het gemiddelde!
#dommevraag wat is OSL?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:53 schreef Allrounder het volgende:
Zal je zien dat de nieuwe van OSL MH wordt.
Oh getsie. Dan moet ik nóg minder 3FM gaan luisteren!quote:
Ja en de pest is, het blijft in mn kop hangenquote:
Inderdaad jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja en de pest is, het blijft in mn kop hangen
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja en de pest is, het blijft in mn kop hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |