abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94805014

Welkom in het FIFA 11 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Handige links
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
FOK!FIFA doelpunt van de maand: http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/FIFA_doelpunt_vd_maand

Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)

Xbox 360
quote:
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
PS3
quote:
KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFA
Met dank aan Omnirocket :)

[ Bericht 11% gewijzigd door emokid op 30-03-2011 18:53:55 ]
pi_94805050
Waar staat IF voor?
pi_94805077
quote:
The TOTW for this week has a slighht twist to it given the International break and a host of qualifier matches taking place. Have a look below to see who stood out and got themselves counted in the TOTW.

GK; Cech (Chelsea, 84 >> 86)
RWB; Wiel (Ajax, 77 >> 80)
CB; Mexes (Roma, 79 >> 82)
CB; Subotic (Dortmund, 78 >> 82)
CM; Witsel (Standard Liege, 75 >> 80)
CM; Parker (West Ham, 78 >> 83)
CDM; Motta (Inter, 81 >> 83)
CAM; Van Der Vaart (Spurs, 85 >> 87)
ST; Klose (Bayern Munich, 83 >> 85)
ST; Villa (Barcelona, 88 >> 89)
ST; Drogba (Chelsea, 88 >> 89)

Subs:

GK; Camp (Notts Forest, 72 >> 74)
LWB; Balzaretti (Palermo, 77 >> 80)
LM (LB); Kobiashvili (Hertha BSC, 71 >> 74)
CM; Petrov (Aston Villa, 80 >> 82)
RW; Rommedahl (Olympiakos, 72 >> 74)
ST; Uche (Real Zaragoza, 77 >> 81)
ST; Salihi (Rpaid Wien, 68 >> 74)

FUT Web App Link; http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iRHIZj1ibaEgn

As normal, these players will be in packs from 6pm UK time on Wednesday evening.
pi_94805114
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:03 schreef kcidymkcus het volgende:
Waar staat IF voor?
In Form, de zwarte kaarten die elke week worden uitgebracht. Permanent verbeterde versies van kaarten, zijn vaak duurder en zeldzamer.
pi_94805155
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:04 schreef emokid het volgende:

[..]

In Form, de zwarte kaarten die elke week worden uitgebracht. Permanent verbeterde versies van kaarten, zijn vaak duurder en zeldzamer.
Thnx voor de uitleg.

Ik heb het zelf ook een tijdje UT geprobeerd, maar er was voor mij echt geen doorkomen aan.
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:09:37 #6
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_94805300
emokid zou jij mij willen toevoegen in de op bij xbox : tonymacerony
🍆
pi_94805382
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:59 schreef emokid het volgende:
Hoop dat de Jumbo's vandaag wel 15k zijn ipv 25k.. en anders Premium Gold Packs, gezien ik daar al mijn IFs uit getrokken heb. Kan ongeveer 52 pakjes kopen. Geen Villa of Drogba betekent stoppen.

All in dus. :P
Weinig kans :P
pi_94805692
Ik heb toch liever IF villa.
pi_94805759
Je moet begrijpen dat een type Drogba met 87(!!) Pace gewoon een tank met een v8 motor is. Hij is al bijna onmogelijk van de bal te krijgen vanwege zijn kracht en met al dat snelheid kun je het al helemaal vergeten. Beste speler uit het spel vind ik, samen met Ronaldo.
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:25:12 #10
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_94805912
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:20 schreef emokid het volgende:
Je moet begrijpen dat een type Drogba met 87(!!) Pace gewoon een tank met een v8 motor is. Hij is al bijna onmogelijk van de bal te krijgen vanwege zijn kracht en met al dat snelheid kun je het al helemaal vergeten. Beste speler uit het spel vind ik, samen met Ronaldo.
Met ronaldo is het jammer dat je dan een spaans team moet maken, ik vind de meeste goede spelers daar te iel. Met drogba had ik een heel Ivoriaans team gemaakt waarbij de verdediging bijna alleen uit zilver's bestond en de keeper ook. Maar met dat team was het wel leuk spelen! mooie fel gele shirtjes met rood! if toure als cam gemaakt en if doumbia of if gervino ernaast was wel leuk spelen!
🍆
pi_94805955
Die iele spelers zijn moeilijk om mee te spelen in FIFA. Met een Samba achterin kun je Messi in feite al stoppen puur als je er al tegenaan gaat lopen.
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:30:06 #12
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_94806113
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef emokid het volgende:
Die iele spelers zijn moeilijk om mee te spelen in FIFA. Met een Samba achterin kun je Messi in feite al stoppen puur als je er al tegenaan gaat lopen.
ja idd, las hier een tijd terug dat de geniale acties van messi niet te evenaren zijn met een controller, wel een goede opmerking!
🍆
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:51:54 #13
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_94807014
Heeft iemand IF Benjani Mwaruwari van blackbburn rovers al eens geprobeerd? Dat is echt een fijne goedkope speler!
🍆
pi_94807741
Vandaag liggen de coins wel echt voor het oprapen. Kan een hoop spelers voor nog geen 2k kopen en vervolgens voor 5-7k doorverkopen... Ik kom niet eens meer aan een potje fifa spelen toe...
pi_94811402
het FIWC gedeelte kan wel weg uit de OP :)
pi_94813576
Is het betrouwbaar om via Ebay coins te kopen?

Vandaag weer zo'n 50K aan kut pakjes verneukt en niks boeiend eruit. Moet er echt mee stoppen, had mij een leuk elftal op kunnen leveren.

Verder kut blessuretijd bij FIFA. Als je voorstaat gaat het langer door dan het hoort te zijn en sta je achter dan fluiten ze gelijk af.
pi_94814536
Deze site is in ieder geval betrouwbaar: http://www.utcoinsales.com/
Ken best wel wat mensen die daar een keer coins gekocht hebben. Zelf ook 1x gedaan. Enige jammere is altijd die 5% die EA zelf pakt. Die gaat er dus vanaf als je bijv. 100K koopt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_94814780
Mbt het prijsfixen van IF Eriksen: Was geen groot succes nee, maar uiteindelijk toch wel aardige winst mee gehaald hier. Ik koop hem nu nog steeds vaak voor een lage prijs. Heb er uiteindelijk 4 voor 10K verkocht en de rest voor 5K. Gemiddelde prijs die ik betaald heb was 3.5K ongeveer, dus dat was nog wel prima.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_94814789
Koop dan gewoon zo'n account met 6k MS Points voor een paar dollar, dat is denk ik goedkoper dan die £7.50 voor 100k coins.

Edit: Alhoewel, 2100 MS Points kost iets van ¤24; daarmee koop je 17 pakjes. Voor £22.50 (= ¤26) kan je (300k : 7,5k=) 40 pakjes kopen. Niet van toepassing aangezien deze shit goedkoper is dan "officiële" MS Points.

[ Bericht 21% gewijzigd door psychedelicate op 30-03-2011 17:44:58 ]
pi_94814995
Wat houdt dat in dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94815125
Shady shit met accounts waarop 6k MS Points zijn gedumpt. Hoogstwaarschijnlijk creditcardfraude of zo. Zelf nooit geprobeerd, want het gaat via vage Chinese handelaren. Voor veel mensen is het wel goed gegaan, though.
pi_94815387
Hmm zoiets zou ik sowieso nooit doen, dat gaat me wat te ver. Voor wat startkapitaal is ebay wel handig en daar haal je in ieder geval veel meer uit dan die MS points, dat is echt shit als je ziet wat je voor een pakje kwijt bent en wat je daar gemiddeld uit haalt.

Na het startkapitaal zou ik sowieso niets kopen though, daarvoor is traden echt te makkelijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94815883
Motta IF is Braziliaans...dat is echt lame :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_94816091
Zijn de nieuwe IFs al te vinden in die pakjes?
pi_94816241
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:32 schreef mash_ het volgende:
Zijn de nieuwe IFs al te vinden in die pakjes?
nee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')