PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
quote:The TOTW for this week has a slighht twist to it given the International break and a host of qualifier matches taking place. Have a look below to see who stood out and got themselves counted in the TOTW.
GK; Cech (Chelsea, 84 >> 86)
RWB; Wiel (Ajax, 77 >> 80)
CB; Mexes (Roma, 79 >> 82)
CB; Subotic (Dortmund, 78 >> 82)
CM; Witsel (Standard Liege, 75 >> 80)
CM; Parker (West Ham, 78 >> 83)
CDM; Motta (Inter, 81 >> 83)
CAM; Van Der Vaart (Spurs, 85 >> 87)
ST; Klose (Bayern Munich, 83 >> 85)
ST; Villa (Barcelona, 88 >> 89)
ST; Drogba (Chelsea, 88 >> 89)
Subs:
GK; Camp (Notts Forest, 72 >> 74)
LWB; Balzaretti (Palermo, 77 >> 80)
LM (LB); Kobiashvili (Hertha BSC, 71 >> 74)
CM; Petrov (Aston Villa, 80 >> 82)
RW; Rommedahl (Olympiakos, 72 >> 74)
ST; Uche (Real Zaragoza, 77 >> 81)
ST; Salihi (Rpaid Wien, 68 >> 74)
FUT Web App Link; http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iRHIZj1ibaEgn
As normal, these players will be in packs from 6pm UK time on Wednesday evening.
In Form, de zwarte kaarten die elke week worden uitgebracht. Permanent verbeterde versies van kaarten, zijn vaak duurder en zeldzamer.quote:
Thnx voor de uitleg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:04 schreef emokid het volgende:
[..]
In Form, de zwarte kaarten die elke week worden uitgebracht. Permanent verbeterde versies van kaarten, zijn vaak duurder en zeldzamer.
Weinig kansquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:59 schreef emokid het volgende:
Hoop dat de Jumbo's vandaag wel 15k zijn ipv 25k.. en anders Premium Gold Packs, gezien ik daar al mijn IFs uit getrokken heb. Kan ongeveer 52 pakjes kopen. Geen Villa of Drogba betekent stoppen.
All in dus.
Met ronaldo is het jammer dat je dan een spaans team moet maken, ik vind de meeste goede spelers daar te iel. Met drogba had ik een heel Ivoriaans team gemaakt waarbij de verdediging bijna alleen uit zilver's bestond en de keeper ook. Maar met dat team was het wel leuk spelen! mooie fel gele shirtjes met rood! if toure als cam gemaakt en if doumbia of if gervino ernaast was wel leuk spelen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:20 schreef emokid het volgende:
Je moet begrijpen dat een type Drogba met 87(!!) Pace gewoon een tank met een v8 motor is. Hij is al bijna onmogelijk van de bal te krijgen vanwege zijn kracht en met al dat snelheid kun je het al helemaal vergeten. Beste speler uit het spel vind ik, samen met Ronaldo.
ja idd, las hier een tijd terug dat de geniale acties van messi niet te evenaren zijn met een controller, wel een goede opmerking!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef emokid het volgende:
Die iele spelers zijn moeilijk om mee te spelen in FIFA. Met een Samba achterin kun je Messi in feite al stoppen puur als je er al tegenaan gaat lopen.
neequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:32 schreef mash_ het volgende:
Zijn de nieuwe IFs al te vinden in die pakjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |