Nou bij deze.quote:dat, al is het el een leuk onderwerp, dus wie voelt zich geroepen er een normaal topic over te openen
Laat me raden: Jij bent nog vrijgezel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:59 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Nou bij deze.
Laat jij gewoon scheten en boeren bij je partner? graaf je gewoon die vastzittende snottebel los ongeacht of je partner naast je zit? schijt je met de deur open? Zou je het erg vinden als jouw partner dat allemaal deed? Waar ligt de grens? Zijn er bepaalde dingen die je gewoon niet hoeft te zien?
TS begint:
Mijn ideale relatie zou een relatie zijn waar je helemaal jezelf kan zijn, dus ja, ik scheet en boer wanneer ik die behoefte heb, haal m'n neus leeg als dat moet, knijp puistjes uit, epileer genante haren en een poepsessie wordt ingeluid met ' ik moet ff schijten'. Als het een uitzonderlijke sessie is geweest vertel ik misschien zelfs de details. Ik laat echter wel de deur dicht, maar da's meer om de geur. Ik heb in principe geen grenzen voor wat ik van mijn partner zou toelaten, als je het in je eentje zou doen, kan je het ook doen met mij erbij.
Leg eens uit. Waarom zou zij vrijgezel zijn dan..quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Laat me raden: Jij bent nog vrijgezel?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:03 schreef Dimens het volgende:
Zelfs als ik getrouwd was zou mijn vrouw dit niet mogen doen, ik zou meteen scheiden.
Nee niet eens, jij ligt met buikpijn naast je vriend te smeken of die even naar buiten gaat zodat jij je ding kan doen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Laat me raden: Jij bent nog vrijgezel?
Omdat (normale) kerels niet zitten te wachten op schijtende vrouwen net zo min als vrouwen bijvoorbeeld niet op onverzorgde gamende mannen zitten te wachten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:05 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Leg eens uit. Waarom zou zij vrijgezel zijn dan..
Een vrouw mag wel naar de toilet hoor. Maar om te zeggen 'ik ben even schijten' en dan met veel kabaal geur je ding doen, en daarna ook nog eens uitgebreid verslag gaan doen voor je bolus is weer een ander uiterste...quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:06 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Nee niet eens, jij ligt met buikpijn naast je vriend te smeken of die even naar buiten gaat zodat jij je ding kan doen?
Wat is dat met die obsessie voor normaal van iedereenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Omdat (normale) kerels niet zitten te wachten op schijtende vrouwen net zo min als vrouwen bijvoorbeeld niet op onverzorgde gamende mannen zitten te wachten.
Soort zoekt soort zeg maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:08 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat is dat met die obsessie voor normaal van iedereen
Onverzorgde gamende mannen!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Omdat (normale) kerels niet zitten te wachten op schijtende vrouwen net zo min als vrouwen bijvoorbeeld niet op onverzorgde gamende mannen zitten te wachten.
Dus jij vind jezelf de norm voor wat normaal is? Wat maakt dat van de mensen die dat zogenaamd niet zijn dan?quote:
Ach, een beetje waarschuwing voor wat hem te wachten staat als hij na mij naar het toilet gaat vind ik wel zo eerlijk. En als jij ineens de pot paars schijt hou je dat voor jezelf?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:08 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Een vrouw mag wel naar de toilet hoor. Maar om te zeggen 'ik ben even schijten' en dan met veel kabaal geur je ding doen, en daarna ook nog eens uitgebreid verslag gaan doen voor je bolus is weer een ander uiterste...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn witte slip met bruine rem sporen
Ja. Waarom zou ik daarover gaan opscheppen tegenover mijn vriend?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:13 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ach, een beetje waarschuwing voor wat hem te wachten staat als hij na mij naar het toilet gaat vind ik wel zo eerlijk. En als jij ineens de pot paars schijt hou je dat voor jezelf?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:13 schreef CindieY het volgende:
Als het even kan, doe ik al die dingen niet bij mijn partner. Ondanks dat het moet, vind ik het maar smerig. Ik loop dan liever even de kamer uit, ofzo.
Spreek voor jezelf aub. Wat jij onder normaal verstaat hoeft een ander niet normaal te vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Waarom is het ranzig? Scheten en boeren laten is iets heel natuurlijks. Niks ranzigs aan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef MouzurX het volgende:
De dingen die hier zijn opgenoemd zijn gewoon ranzig om bij een ander persoon te zien, ook al ben je ermee getrouwd.
Da's vaak zo bij een norm he, dat niet iedereen er aan voldoet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:14 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf aub. Wat jij onder normaal verstaat hoeft een ander niet normaal te vinden.
Gek, ik heb me al 3 dagen niet geschoren, zat gisteravond te gamen, en toch zei mijn vriendin : ''ik hou van je''quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Heeft niks met opscheppen te maken, maar weten wat er speelt bij je partner. Als je vriend ineens in het ziekenhuis ligt met een of andere aandoening kan ik nog zeggen ' ja hij had al last van paarse poep' terwijl jij geen idee hebt wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:13 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Ja. Waarom zou ik daarover gaan opscheppen tegenover mijn vriend?![]()
![]()
Ze ruft dus ik gaquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:16 schreef Silenus het volgende:
"Ik word niet bepaald geil van schijtende vrouwen." Descartes, 1626.
Als een vrouw een boer laat is het ranzig, als iemand een scheet laat is het ranzig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Waarom is het ranzig? Scheten en boeren laten is iets heel natuurlijks. Niks ranzigs aan.
IJzersterk argument. Je weet het maar nooit met die paarse poep van tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:17 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Heeft niks met opscheppen te maken, maar weten wat er speelt bij je partner. Als je vriend ineens in het ziekenhuis ligt met een of andere aandoening kan ik nog zeggen ' ja hij had al last van paarse poep' terwijl jij geen idee hebt wat er aan de hand is.
en het is gewoon hatelijk als je partner overal vies van is, grow upquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:17 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Heeft niks met opscheppen te maken, maar weten wat er speelt bij je partner. Als je vriend ineens in het ziekenhuis ligt met een of andere aandoening kan ik nog zeggen ' ja hij had al last van paarse poep' terwijl jij geen idee hebt wat er aan de hand is.
Paarse poep is tot daar aan toe, maar je gaat toch niet alles zitten delen met je partner? Moeten we dan echt ALLES willen weten van de ander? En oh, wat je over de waarschuwing postte... Daarvoor hebben we allerlei luchtverfrissersquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:17 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Dus je vriendin mag alleen dingen doen waar jij geil van wordt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:16 schreef Silenus het volgende:
"Ik word niet bepaald geil van schijtende vrouwen." Descartes, 1626.
Het is gewoon hatelijk als je partner geen manieren heeft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:19 schreef n8n het volgende:
[..]
en het is gewoon hatelijk als je partner overal vies van is, grow up
En koken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:19 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Dus je vriendin mag alleen dingen doen waar jij geil van wordt?
luchtverfrissers, over ranzig gesprokenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Paarse poep is tot daar aan toe, maar je gaat toch niet alles zitten delen met je partner? Moeten we dan echt ALLES willen weten van de ander? En oh, wat je over de waarschuwing postte... Daarvoor hebben we allerlei luchtverfrissers
Vrouwen-logica weer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:19 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Dus je vriendin mag alleen dingen doen waar jij geil van wordt?
Juist niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is gewoon hatelijk als je partner geen manieren heeft.
Ja grow up! Grow up richting een vastgeroeste sex-loze relatie waarin je gewoon lekker scheten laat wanneer je wil.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:19 schreef n8n het volgende:
[..]
en het is gewoon hatelijk als je partner overal vies van is, grow up
Iedereen doet het, maar goed ook, anders zou je exploderen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als een vrouw een boer laat is het ranzig, als iemand een scheet laat is het ranzig.
Liever eentje die het allebei niet doetquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:22 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Juist niet.
Liever een vriendin die scheten en boeren laat dan zo'n koud kak figuur die overal iets over te zeiken heeft.
Alsof je altijd maar gemanierd moet zijn, met name thuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het is gewoon hatelijk als je partner geen manieren heeft.
Mijn ervaring met vrouwen die niet zo snel aangeslagen zijn is dat de sex ook veel losser isquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja grow up! Grow up richting een vastgeroeste sex-loze relatie waarin je gewoon lekker scheten laat wanneer je wil.
Vooral geen moeite meer doen om charmant te blijven voor elkaar.
Haha dan zijn we op elk genoemd punt geen match (al rook ik tegenwoordig gewoon sigaretten)quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vrouwen-logica weer.
Ik vind het persoonlijk gewoon niet echt aantrekkelijk in een vrouw als ze zegt dat ze effe gaat schijten. Maar ik val dan ook niet op shagrokende manwijven die bier uit blik drinken.
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat je in je eigen huis nog even beleefd moet gaan doen en pas wacht tot je alleen bent om je te ontspannen. Maargoed, ik vroeg gewoon hoe andere mensen dat doen en zal proberen geen oordeel te vellen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:23 schreef n8n het volgende:
[..]
Alsof je altijd maar gemanierd moet zijn, met name thuis
[..]
Mijn ervaring met vrouwen die niet zo snel aangeslagen zijn is dat de sex ook veel losser is
Ja, wel. Het is maar lucht hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:31 schreef MouzurX het volgende:
Bij je familie ga je toch ook niet zomaar boeren?
trek eens aan m'n vingerquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:31 schreef MouzurX het volgende:
Want er is geen tussenweg tussen niet in het bijzijn van anderen boeren/scheten en over alles zeuren.
Sommige mensen hier zijn gewoon nasty.
Bij je familie ga je toch ook niet zomaar boeren en scheten laten? Waarom bij je vriendin/vriend wel.
Aangeslagen zijn omdat iemand een scheet laat is weer het andere uiterste ja, maar ik vind het wel ten koste gaan van vrouwelijkheid als ze de hele dag scheten laat. Geen drama, maar bepaald niet charmant.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:23 schreef n8n het volgende:
Mijn ervaring met vrouwen die niet zo snel aangeslagen zijn is dat de sex ook veel losser is
Alsof boeren gelijk staat aan jezelf verslonzen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Aangeslagen zijn omdat iemand een scheet laat is weer het andere uiterste ja, maar ik vind het wel ten koste gaan van vrouwelijkheid als ze de hele dag scheten laat. Geen drama, maar bepaald niet charmant.
Voor mij is het zoiets als je oksels scheren voor vrouwen, of je nagels bijhouden voor mannen. Beetje moeite voor elkaar blijven doen mag best.
De hele dag scheten laten doet geen mens, tenzij je iets aan je darmen hebt of 12 bentquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Aangeslagen zijn omdat iemand een scheet laat is weer het andere uiterste ja, maar ik vind het wel ten koste gaan van vrouwelijkheid als ze de hele dag scheten laat. Geen drama, maar bepaald niet charmant.
Voor mij is het zoiets als je oksels scheren voor vrouwen, of je nagels bijhouden voor mannen. Beetje moeite voor elkaar blijven doen mag best.
Ik vind het zelfs sexy als een man goed kan boerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:30 schreef friekin_ het volgende:
Ik kan boeren echt waarderen. Heerlijk. Lekker hard, in iemands oor. Op de een of andere manier geeft het dezelfde opluchting als niezen. Heerlijk.
Scheten laten, tja. Weet niet hoe het kan, maar ik hoef het niet zo vaak. Maar ik zou het bij een relatie ook niet inhouden. Boeit mij wat. Ik ben menselijk, hij ook.
Dus. Mijn vent mag ook boeren en ruften. Gezellig.
Omdat ik niet mijn leven deel met m'n familie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:31 schreef MouzurX het volgende:
Want er is geen tussenweg tussen niet in het bijzijn van anderen boeren/scheten en over alles zeuren.
Bij je familie ga je toch ook niet zomaar boeren en scheten laten? Waarom bij je vriendin/vriend wel.
Het is beiden een teken dat je geen moeite meer doet om aantrekkelijk te blijven voor de ander.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Alsof boeren gelijk staat aan jezelf verslonzen.
Een mens laat gemiddeld toch iets van 12 scheten per dag? Dat noem ik de hele dag hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:35 schreef n8n het volgende:
[..]
De hele dag scheten laten doet geen mens, tenzij je iets aan je darmen hebt of 12 bent
Eens. Anders zit je op een gegeven moment naast een stinkende kobold met een tuinbroek, coltrui, kort kapsel en okselhaar op de bank.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wellicht maar dan wel los van elkaar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is beiden een teken dat je geen moeite meer doet om aantrekkelijk te blijven voor de ander.
Onzin. Je wordt menselijker. Kan daardoor ook aantrekkelijker worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is beiden een teken dat je geen moeite meer doet om aantrekkelijk te blijven voor de ander.
Dan sta je snel opquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef n8n het volgende:
Helemaal opstaan om een ruft te laten, niet dat je er een evenement van hoeft te maken maar de moeite kom op zeg
Dan snap ik helemaal niet dat het zo'n probleem is, net zo normaal als ademen dus. Bij de hele dag door zie ik iemand voor me die het opwekt als pleziertje oidquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Een mens laat gemiddeld toch iets van 12 scheten per dag? Dat noem ik de hele dag hoor
Aansteker derbij. Fluitje derin. Hoppa.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:38 schreef n8n het volgende:
[..]
Dan snap ik helemaal niet dat het zo'n probleem is, net zo normaal als ademen dus. Bij de hele dag door zie ik iemand voor me die het opwekt als pleziertje oid
scheten die een onbehagelijk gevoel wegnemen zijn het beste, die ruiken ook zelden dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan sta je snel oploop je al ophoudend weg
schiet je scheet weer naar binnen
en heb je vervolgens later weer buikpijn.
Onzin, je hoeft dan toch ook niet 24/7 bezig te zijn met aantrekkelijk gevonden te worden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En weer een maandje tarrelvrij door het levenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Aansteker derbij. Fluitje derin. Hoppa.
En als die echt heel nasty is alsnog de ander de schuld gevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef n8n het volgende:
Soms wel nice om scheetgeuren met elkaar te vergelijken, herken die van mezelf altijd
Dat doe ik niet, schaam mij niet voor mijn geur. Als het niet mijn geur is zeg ik dat ook gewoonquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:40 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
En als die echt heel nasty is alsnog de ander de schuld geven
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, schaam mij niet voor mijn geur. Als het niet mijn geur is zeg ik dat ook gewoon
Waar wordt niet meer gerookt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:34 schreef n8n het volgende:
Bij uitgaan is het wel nasty geworden sinds er niet meer gerookt wordt, 1 grote methaanluchtbel![]()
Ja, daar wordt een vrouw aantrekkelijk vanquote:Winden inhouden
Veel mensen schamen zich er voor om een wind te laten. Vooral de dames onder ons hebben hier last van. Met als gevolg hiervan dat we onze winden proberen in te houden. Ongeveer 70% van de bevolking probeert hun wind in te houden en dat gebeurt niet altijd zonder gevolgen. Een wind inhouden kan klachten met zich meebrengen. De meestvoorkomde klachten met een ingehouden wind zijn misselijkheid, opgeblazen gevoel en buikkrampen.
Is dat echt uit fatsoen of uit medelijden?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:57 schreef Kieswiel het volgende:
Er is natuurlijk een tussenweg tussen ongeneerd alles laten gaan en alles ophouden. Je kan even de kamer uitlopen ofzo. Ik ben van het ene uiterste, omdat ik o.a. gewoon kinderachtig ben en nog steeds ontzettend kan lachen om scheten. Als ze heel erg stinken heb ik nog wel het fatsoen even uit de buurt te staan, dat dan weer wel.
Dat laatste uiteraard.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is dat echt uit fatsoen of uit medelijden?
Dit is dan weer wel leuk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:13 schreef thabit het volgende:
Wat een mooi topic!
Zelf laat ik elke boer en elke scheet die ik op voel komen vrijelijk z'n gang gaan. Meestal zet ik het auditieve effect van deze luchtontsnapping zelf nog wat extra kracht bij. M'n vriendin is er niet altijd even blij mee, maar dat maakt het juist extra leuk om te doen.
Nee, totaal niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:18 schreef Kieswiel het volgende:
Zou je het erg vinden als je vriendin dat deed?
Veel (stinkende) scheten en boeren moeten laten duidt op een slechte gezondheid/eetgewoonten. Als je dus normaal eet hoef je ook niet de hele dag als een boerin te ruften.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Waarom is het ranzig? Scheten en boeren laten is iets heel natuurlijks. Niks ranzigs aan.
Hier noemen we iemand die overal een punt van maakt een kenauquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:36 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Veel (stinkende) scheten en boeren moeten laten duidt op een slechte gezondheid/eetgewoonten. Als je dus normaal eet hoef je ook niet de hele dag als een boerin te ruften.
Misschien dat het in een zuipkeet ruig is als een vrouw een boer of scheet laat maar in de stad toch echt niet. Hier noemen we zo'n mensen een 'kenau'.
Het is oergezond om zo'n 3 liter gas per dag te laten passerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:36 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Veel (stinkende) scheten en boeren moeten laten duidt op een slechte gezondheid/eetgewoonten. Als je dus normaal eet hoef je ook niet de hele dag als een boerin te ruften.
Misschien dat het in een zuipkeet ruig is als een vrouw een boer of scheet laat maar in de stad toch echt niet. Hier noemen we zo'n mensen een 'kenau'.
In wat voor ''stad'' woon jij ? Wassenaar ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:36 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een teken van respect om je gore gewoontes te verhullen. Net zoals jezelf goed blijven verzorgen en altijd de wc-borstel gebruiken dat zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:37 schreef n8n het volgende:
[..]
Hier noemen we iemand die overal een punt van maakt een kenau
Ge bent vast zo'n meiske da masturberen ook vies acht.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:36 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Gadverdamme, mastruberende vrouwenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ge bent vast zo'n meiske da masturberen ook vies acht.
Of van fokkers die nog nooit een echt langdurige relatie hebben gehad waarin het op ten duur echt niet prettig meer is om alles maar te verbloemenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:49 schreef MouzurX het volgende:
Verzamling van fokkers die gewoon geen manieren hebben.
Dat is waar...quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:51 schreef MouzurX het volgende:
Er is gewoon een middenweg tussen alles verbloemen en vrijelijk je gang gaan zoals jullie praten.
Luchtverfrissers.. Dan ruikt je plee niet meer naar een vers gelegde hoop stront maar naar een vers gelegde hoop stront onder een sparquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Paarse poep is tot daar aan toe, maar je gaat toch niet alles zitten delen met je partner? Moeten we dan echt ALLES willen weten van de ander? En oh, wat je over de waarschuwing postte... Daarvoor hebben we allerlei luchtverfrissers
Dat is ook iets wat ik nooit begrepen heb trouwens. Een boer of scheet laten en daar dan om lachen met z'n allenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is waar...
Ik laat ook niet alles maar gaan hoor, maar soms een scheet of een boer laten vallen in dit mannenhuis waar regelmatig stevig gelachen wordt om een mooie boer of scheet door de mannen kan best.
Ik zou je graag eens welkom heten bij ons thuis. Zeker als m'n broer er ook isquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:31 schreef MouzurX het volgende:
het lijkt soms wel aanstekelijk te zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zou je graag eens welkom heten bij ons thuis. Zeker als m'n broer er ook is
Ach, kinderen vinden dat heel erg grappig en de meeste mannen blijven kinderen, alleen wordt het speelgoed wat duurderquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat ik nooit begrepen heb trouwens. Een boer of scheet laten en daar dan om lachen met z'n allen
Ben je nooit kind geweest ofzo ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat ik nooit begrepen heb trouwens. Een boer of scheet laten en daar dan om lachen met z'n allen
Och, na een avondje stappen liep ik altijd gelijk naar de badkamer.. Boertje laten en dan van beneden horen "Ey Keltie, ben je wakker?".. Dat blijven toch momentjes van een soort van trotsquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach, kinderen vinden dat heel erg grappig en de meeste mannen blijven kinderen, alleen wordt het speelgoed wat duurder
In de stad noemen ze het smogquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:36 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Een een moedige, doortastende en zelfstandige vrouw?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:36 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Een kenau is ook een tang van een wijf.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een een moedige, doortastende en zelfstandige vrouw?
Als kind vond ik dat ook al niet grappig. Ja, tijdens m'n poep-en-pies fase ongetwijfeld wel, maar sindsdien heb ik de humor er nooit van ingezien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben je nooit kind geweest ofzo ?
Dan heb je dus nooit het brede sprectrum van scheetgeluiden meegemaakt. Een squeeker die zo goed als intonatie heeft kan je toch niet met een strak gezicht voorbij laten gaan? Of eentje zo luid dat de scheter er zelf van schriktquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik had even zin om de positieve uitleg te gevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een kenau is ook een tang van een wijf.
Dit gaat te veur.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:11 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Dan heb je dus nooit het brede sprectrum van scheetgeluiden meegemaakt. Een squeeker die zo goed als intonatie heeft kan je toch niet met een strak gezicht voorbij laten gaan? Of eentje zo luid dat de scheter er zelf van schrikt
Maargoed, zo heeft ieder z'n eigen humor.
Het was inderdaad wat off-topic, mijn excuses.quote:
Mijn vent mag alles weten, maar hij hoeft er niet bovenop te staan als ik mijn maskertje aanbreng of mijn teennagels lak.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Het was inderdaad wat off-topic, mijn excuses.
Afgezien van scheten en boeren zijn er natuurlijk meer persoonlijke dingen die je kunt delen of niet; persoonlijke verzorging o.i.d. hoe bewust ben je daar mee bezig als je partner er bij is? mag hij/zij alles weten of wil je liever niet dat hij/zij weet dat jij bijvoorbeeld je rughaar waxed?
Dat is meestal het verschil tussen iemand die wel en niet gestudeerd heeft.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Jullie kijken zeker ook samen oh oh Tirol e.d.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef Leipo666 het volgende:
hier wordt ook vrijelijk geruft en geboert door beide personen
dat accepteren we van elkaar dus is er geen probleem
En Shownieuws, en Piet's weerbericht.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:10 schreef sassiepassie het volgende:
Jullie kijken zeker ook samen oh oh Tirol e.d.
Vet gezellig. Ik heb er ook geen problemen mee. Het is menselijk en ik doe er ook niet moeilijk over.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:30 schreef friekin_ het volgende:
Ik kan boeren echt waarderen. Heerlijk. Lekker hard, in iemands oor. Op de een of andere manier geeft het dezelfde opluchting als niezen. Heerlijk.
Scheten laten, tja. Weet niet hoe het kan, maar ik hoef het niet zo vaak. Maar ik zou het bij een relatie ook niet inhouden. Boeit mij wat. Ik ben menselijk, hij ook.
Dus. Mijn vent mag ook boeren en ruften. Gezellig.
Uit je mond stinken is ook menselijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vet gezellig. Ik heb er ook geen problemen mee. Het is menselijk en ik doe er ook niet moeilijk over.
Iets met misplaatste arrogantie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Dat is meestal het verschil tussen iemand die wel en niet gestudeerd heeft.
Volgens mij heeft je soort van humor geen kut te maken met opleidingsniveau.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Ik doe er ook totaal niet moeilijk over als mijn vent 's ochtends uit z'n bek meurt, want dat doe ik zelf ook. Dat jullie zo krampachtig naar de wc rennen als je een keer een boer of een scheet moet laten is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Uit je mond stinken is ook menselijk.
Volgens mij ook niet. Mijn afgestudeerde vrienden moeten ook hartelijk lachen als iemand een scheet laat. Dan zit ik er zelf alleen zo bij:quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je soort van humor geen kut te maken met opleidingsniveau.
Sorry ben al bezet!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:59 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Nou bij deze.
Laat jij gewoon scheten en boeren bij je partner? graaf je gewoon die vastzittende snottebel los ongeacht of je partner naast je zit? schijt je met de deur open? Zou je het erg vinden als jouw partner dat allemaal deed? Waar ligt de grens? Zijn er bepaalde dingen die je gewoon niet hoeft te zien?
TS begint:
Mijn ideale relatie zou een relatie zijn waar je helemaal jezelf kan zijn, dus ja, ik scheet en boer wanneer ik die behoefte heb, haal m'n neus leeg als dat moet, knijp puistjes uit, epileer genante haren en een poepsessie wordt ingeluid met ' ik moet ff schijten'. Als het een uitzonderlijke sessie is geweest vertel ik misschien zelfs de details. Ik laat echter wel de deur dicht, maar da's meer om de geur. Ik heb in principe geen grenzen voor wat ik van mijn partner zou toelaten, als je het in je eentje zou doen, kan je het ook doen met mij erbij.
Ja gezellig en Echte Meisjes In De Jungle.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:10 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Jullie kijken zeker ook samen oh oh Tirol e.d.
idd: hersenloos vermaak is leuk na een dag hard nadenken op je werkquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja gezellig en Echte Meisjes In De Jungle.Toch zijn we allebei intelligent. Rara hoe kan dat?
Wat ga je haten op luchtverfrissers dan. Dat scheelt echt wel hoor. En als je gewoon doorspoelt kan ik me niet voorstellen dat je dat echt nog ruikt er doorheen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Luchtverfrissers.. Dan ruikt je plee niet meer naar een vers gelegde hoop stront maar naar een vers gelegde hoop stront onder een spar
Ja vast........quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Ja maar schaapachtig gaan lachen als iemand een boer of scheet laat blijkt dan niet van veel intelligentie. Jij lacht zeker ook als iemand plas of poep zegt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je soort van humor geen kut te maken met opleidingsniveau.
Of je hebt gewoon geen humor en bent daardoor een ongezellige Viva-trut.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen krampachtig naar de wc rennen en alles laten lopen en daar de grootste lol in hebben. Sexy! (not)quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe er ook totaal niet moeilijk over als mijn vent 's ochtends uit z'n bek meurt, want dat doe ik zelf ook. Dat jullie zo krampachtig naar de wc rennen als je een keer een boer of een scheet moet laten is niet mijn probleem.
Wat een onzin, snap je zelf echt niet dat je uit je nek lult ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:42 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Ja maar schaapachtig gaan lachen als iemand een boer of scheet laat blijkt dan niet van veel intelligentie. Jij lacht zeker ook als iemand plas of poep zegt?
In jouw milieu lul ik misschien uit mijn nek, daar mag alles. Als je in wat meer sophisticated kringen bent snap je dat het gewoon niet grappig is om plas en poepgrapjes te maken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat een onzin, snap je zelf echt niet dat je uit je nek lult ?
Zo jij bent slim.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:42 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Ja maar schaapachtig gaan lachen als iemand een boer of scheet laat blijkt dan niet van veel intelligentie. Jij lacht zeker ook als iemand plas of poep zegt?
Moet in alles wat jij doet dan je intelligentie doorklinken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:42 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Als je zo heerlijk elitair bent, wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
In jouw milieu lul ik misschien uit mijn nek, daar mag alles. Als je in wat meer sophisticated kringen bent snap je dat het gewoon niet grappig is om plas en poepgrapjes te maken.
Zo'n persoonlijke aanval noem ik niet echt sophisticated hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
In jouw milieu lul ik misschien uit mijn nek, daar mag alles. Als je in wat meer sophisticated kringen bent snap je dat het gewoon niet grappig is om plas en poepgrapjes te maken.
Kom op zeg, ook daar vliegen na een paar drankjes de poep en pies grapjes je om de oren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
*proest*quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Slim. Vliegt die boer vast van schrik terug zijn mond in.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef sassiepassie het volgende:
Afschuwelijk. Zit je wel eens lekker op het terras laat er zo'n malloot achter je een keiharde boer...De meeste in dit topic moeten lachen maar daar zeg ik toch echt iets van!
Eerst lezen dan posten graag! Je gebruikt nu het woord 'af en toe'. Eerder ging het erover dat je de hele avond kon schijten en boeren en zelfs op kon scheppen over de drol die je zonet gedraaid had. Toch iets anders niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
*proest*
Hieruit blijkt dat jij in ieder geval niet intelligent bent, anders had je je nml. wel kunnen bedenken dat ook elitaire figuren zoals jij weleens in situaties terecht komen waar een onverwachte scheet of boer grappig is.
Meesten, bedoel je. Jij was toch zo ontzettend intelligent?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef sassiepassie het volgende:
Afschuwelijk. Zit je wel eens lekker op het terras laat er zo'n malloot achter je een keiharde boer...De meeste in dit topic moeten lachen maar daar zeg ik toch echt iets van!
LOL. Je kunt de discussie niet winnen en gaat daarna muggenziften over een spelfout. Tuurlijk meid, je hebt gewonnen hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meesten, bedoel je. Jij was toch zo ontzettend intelligent?
Het woord 'af en toe'? Ik wist niet dat dat een woord was, maar als zo'n intelligent persoon als jij het zegt zal het wel kloppen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Eerst lezen dan posten graag! Je gebruikt nu het woord 'af en toe'. Eerder ging het erover dat je de hele avond kon schijten en boeren en zelfs op kon scheppen over de drol die je zonet gedraaid had. Toch iets anders niet?
Want jij gaat wel overal inhoudelijk op in.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
LOL. Je kunt de discussie niet winnen en gaat daarna muggenziften over een spelfout. Tuurlijk meid, je hebt gewonnen hoor!
Als ik jou was zou ik je toetsenbord maar wegpleuren, per post kom je dommer overquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:42 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Ik kan de discussie wel winnen, ik heb alleen een discussiepartner die volgens mij nog niet kan kauwgom kauwen en in een rechte lijn kan lopen tegelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:53 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
LOL. Je kunt de discussie niet winnen en gaat daarna muggenziften over een spelfout. Tuurlijk meid, je hebt gewonnen hoor!
Lees jij maar eerst eens voor je post, ik heb nml. niets beweerd wat jij zegt, dombo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Eerst lezen dan posten graag! Je gebruikt nu het woord 'af en toe'. Eerder ging het erover dat je de hele avond kon schijten en boeren en zelfs op kon scheppen over de drol die je zonet gedraaid had. Toch iets anders niet?
Zoals?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Dat misschien, maar intelligentie uit zich ook in de wijze waarop je discussieert, je vocabulaire en meer van dat soort zaken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen...
Op zich heeft ze wel een punt. Ik durf rustig te stellen dat cabaretiers als Youp van t Heck of Freek de Jonge meer hoog- dan laagopgeleiden trekken. Dus in dat opzicht is er zeker verband tussen humor en intelligentie.
Freek de Jonge is al jaren niet meer grappigquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen...
Op zich heeft ze wel een punt. Ik durf rustig te stellen dat cabaretiers als Youp van t Heck of Freek de Jonge meer hoog- dan laagopgeleiden trekken. Dus in dat opzicht is er zeker verband tussen humor en intelligentie.
Nah, iedere mongool kan savonds een woordenboek openslaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat misschien, maar intelligentie uit zich ook in de wijze waarop je discussieert, je vocabulaire en meer van dat soort zaken.
I rest my case.
LOL. En jij wil beweren dat jij al die zaken bezit? Om op jouw niveau te discussiëren: als ik in je fotoboek kijk zie ik alleen maar een hippie-wannabe met dito vrienden. Niet echt sophisticated dus...quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat misschien, maar intelligentie uit zich ook in de wijze waarop je discussieert, je vocabulaire en meer van dat soort zaken.
I rest my case.
Je begrijpt dat het ontwikkelen van vaardigheden zoals discussiëren en het hebben van een uitgebreide vocabulaire toch wel wat meer vergt dan een woordenboek lezen hoop ik?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, iedere mongool kan savonds een woordenboek openslaan
Het feit dat je het op de persoon ( die je niet eens kent) moet gaan spelen, zegt al genoeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
LOL. En jij wil beweren dat jij al die zaken bezit? Om op jouw niveau te discussiëren: als ik in je fotoboek kijk zie ik alleen maar een hippie-wannabe met dito vrienden. Niet echt sophisticated dus...
Dit getuigt echt van een IQ van boven de 150, iemand's fobo checken en dan denigrerend gaan doen om een paar foto's.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
LOL. En jij wil beweren dat jij al die zaken bezit? Om op jouw niveau te discussiëren: als ik in je fotoboek kijk zie ik alleen maar een hippie-wannabe met dito vrienden. Niet echt sophisticated dus...
Schat, lees even een paar post terug en kijk even wat voor poep (hihi) jij allemaal hebt geschreven. Volgens mij doe je zelf alles waar je mij van probeert te betichten (tevergeefs overigens zoals je ziet)quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het feit dat je het op de persoon ( die je niet eens kent) moet gaan spelen, zegt al genoeg.
Ik ga me niet eens tot dat niveau verlagen, hooguit wil ik nog opmerken dat je duidelijk ook al niet goed bent in mensen inschatten. Geeft niet hoor, bimbo.
Lezen is niet je sterkste kant, of wel? Ga nu maar weer terug naar het Viva-forum. Daahaag!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Schat, lees even een paar post terug en kijk even wat voor poep (hihi) jij allemaal hebt geschreven. Volgens mij doe je zelf alles waar je mij van probeert te betichten (tevergeefs overigens zoals je ziet)
Discussiëren wel. Een uitgebreide vocabulaire vind ik niet spannend en zegt mij eigenlijk niets over een intelligentieniveau.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het ontwikkelen van vaardigheden zoals discussiëren en het hebben van een uitgebreide vocabulaire toch wel wat meer vergt dan een woordenboek lezen hoop ik?
Jij praat de allergrootste poep in dit topic, en als iemand je wijst op je domme gelul, ontwijk je diegene en ga je verder ''sophisticated'' zitten doen tegen iemand anders.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:06 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Schat, lees even een paar post terug en kijk even wat voor poep (hihi) jij allemaal hebt geschreven. Volgens mij doe je zelf alles waar je mij van probeert te betichten (tevergeefs overigens zoals je ziet)
In wat voor een kringen verkeer jij dan? Aangezien je daar eerder niet op hebt geantwoord.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Nou ja, TS kent in ieder geval wel 1 engels woord!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Discussiëren wel. Een uitgebreide vocabulaire vind ik niet spannend en zegt mij eigenlijk niets over een intelligentieniveau.
Waarschijnlijk is dat de kringspier, om het een beetje on-topic te houden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef Keltie het volgende:
In wat voor een kringen verkeer jij dan? Aangezien je daar eerder niet op hebt geantwoord.
Dan leer ik haar er nog 1:quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, TS kent in ieder geval wel 1 engels woord!
In kringen waar in ieder geval niet dom gelachen wordt om plas en poep maar liever serieuze onderwerpen worden aangesneden. En jij?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
In wat voor een kringen verkeer jij dan? Aangezien je daar eerder niet op hebt geantwoord.
Jij hebt zeker niet gestudeerd, of wel? Omdat je het grappig vind?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat de kringspier, om het een beetje on-topic te houden.![]()
Euhm.. Nee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
O ja. Hihi. Weer een plas en poep grapje.
Iemand die een andere mening is toegedaan dan jij beticht jij dan van dom gelul? Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij praat de allergrootste poep in dit topic, en als iemand je wijst op je domme gelul, ontwijk je diegene en ga je verder ''sophisticated'' zitten doen tegen iemand anders.
Ken je de Nederlandse vertaling van dat woord uberhaupt ?
Ik verlaag en verhoog mij naar allerlei niveau's.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:10 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
In kringen waar in ieder geval niet dom gelachen wordt om plas en poep maar liever serieuze onderwerpen worden aangesneden. En jij?
Nee hoor, je beweerde o.a. dat lachen om scheten en boeren getuigt van een laag intelligentieniveau, wat complete onzin is, en later schreef je dat ik allerlei beweringen in dit topic had gedaan terwijl dat niet zo is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:12 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Iemand die een andere mening is toegedaan dan jij beticht jij dan van dom gelul? Hoe oud was jij ook alweer?
Verbeterd. Goed NL is dan ook erg moeilijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:12 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Iemand die een andere mening is toegedaan dan jij beticht jij dan van dom gelul? Hoe oud was ben jij ook alweer?
Soory schat heb ik toch iets gemist. Graag een citaat waar ik heb gezegd dat JIJ allemaal beweringen zou hebben gedaan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee hoor, je beweerde o.a. dat lachen om scheten en boeren getuigt van een laag intelligentieniveau, wat complete onzin is, en later schreef je dat ik allerlei beweringen in dit topic had gedaan terwijl dat niet zo is.
Dus, je bent dom.
Ik heb met moeite de lagere school afgemaakt. Al dat elitaire geneuzel is helemaal niets voor mij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:11 schreef Kluts het volgende:
Jij hebt zeker niet gestudeerd, of wel? Omdat je het grappig vind?
Waar las jij een argument?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:13 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
In ieder geval een erg intelligent argument. Moet jij geen huiswerk gaan maken? Dagdag!
O ja mevrouw heeft een woordenboek op haar schoot (ik schreef bijna scheet hihi) en denkt nu mee te mogen praten met de grote mensen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Verbeterd. Goed NL is dan ook erg moeilijk.
Komt ie :quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Soory schat heb ik toch iets gemist. Graag een citaat waar ik heb gezegd dat JIJ allemaal beweringen zou hebben gedaan?
Dag Sassie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:51 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Jij bent echt achterlijk, of niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Soory schat heb ik toch iets gemist. Graag een citaat waar ik heb gezegd dat JIJ allemaal beweringen zou hebben gedaan?
Geen zinnige bijdrage dus zoals ik al dacht. Schooltijd was geen succes begrijp ik? Doeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar las jij een argument?
Huiswerk? Nee, m'n schooltijd heb ik al enige tijd achter mij gelaten. Gelukkig.
Daar heb ik geen woordenboek voor nodig. Dat is het mooie ervan! En ik heb niet eens gestudeerd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:15 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
O ja mevrouw heeft een woordenboek op haar schoot (ik schreef bijna scheet hihi) en denkt nu mee te mogen praten met de grote mensen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:16 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Geen zinnige bijdrage dus zoals ik al dacht. Schooltijd was geen succes begrijp ik? Doeg.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n persoonlijke aanval noem ik niet echt sophisticated hoor.
Beetje platvoers deze reactie van je.
Voor jouw informatie. Je is iets anders dan jij. Of had ik 'je' in 'men' moeten veranderen? Dan had je het misschien wel gesnapt. Jammer volgende keer beter!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:16 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Geen zinnige bijdrage dus zoals ik al dacht. Schooltijd was geen succes begrijp ik? Doeg.
Ja, want dat is correct Nederlands. Domme doos.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:17 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Voor jouw informatie. Je is iets anders dan jij. Of had ik 'je' in 'men' moeten veranderen? Dan had je het misschien wel gesnapt. Jammer volgende keer beter!
Merk je niets van hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar heb ik geen woordenboek voor nodig. Dat is het mooie ervan! En ik heb niet eens gestudeerd.
Iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:08 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Een vrouw mag wel naar de toilet hoor. Maar om te zeggen 'ik ben even schijten' en dan met veel kabaal geur je ding doen, en daarna ook nog eens uitgebreid verslag gaan doen voor je bolus is weer een ander uiterste...
dutch Oven..quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:02 schreef n8n het volgende:
Scheten in bed laten en dan de lakens over beide heen trekken
En je vindt nu niet van jezelf dat je een beetje ver gaat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:22 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Aan je fotoboek te zien zit en zul je nooit tot de elite behoren in ieder geval. Dat lijkt me toch vervelend. Voor een dubbeltje geboren worden en uiteindelijk als stuiver sterven.
Gestudeerd, over hoog in je bol gesprokenquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:09 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:01 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
The Dutch Oven!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:02 schreef n8n het volgende:
Scheten in bed laten en dan de lakens over beide heen trekken
Ik heb zo'n relatie, en ben er erg gelukkig meequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:59 schreef Kieswiel het volgende:
QFTquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:59 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Nou bij deze.
TS begint:
dat dus!quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:01 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik heb zo'n relatie, en ben er erg gelukkig mee
Nu beschrijf je het misschien een beetje over de top.
Ipv "ff schijte" is het meer: "ga je naar de wc? zou ik het komende half uur niet doen"
En ik ben er erg gelukkig mee.
Je kan gewoon jezelf zijn, hoeft je niet te schamen voor menselijkheid.
Bovendien hebben we er geen last van.
Als je scheten stinken eet je slecht...quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef oppiedoppie het volgende:
Voordat we een kind kregen kwam ik bij mijn vriend thuis en daar is ook alles vies, met als gevolg dat het kind (2) van zijn zus zich verstopte om te poepen, ze schaamde zich ervoor. Vroegen ook: ''heb je 'bah' gedaan?''. Dat kind heeft er flink last van gehad, ze gaven haar olijfolie om het een beetje makkelijker te maken, ze ging dan apart zitten en schaamde zich enorm, en had vaak buikpijn.
Dus toen wij een kindje kregen dacht ik ''dat moeten wij niet hebben zo'''. Dus een ''grote boodschap'' is niet vies! Weet nog hoe verbaasd ze in het begin achterom keek als er lucht uit kwam.
Nu ben ik zelf van de middenweg, ik knal ze er niet uit maar wil er ook geen buikpijn van. Een boer kan ik niet eens tegenhouden trouwens.
Maar nu ben ik bang dat ik een beetje ben ''doorgeschoten'' in het doel,
mijn dochter (nu 9) vind het namelijk geweldig om een wind of boer te laten,
ze verzint ook dingen, bijvoorbeeld: gaat ze op dr knieen op de bank en vraagt me of ze modder achter op dr broek heb zitten en of ik ff wil kijken. Nou je snapt wat er gebeurd als ik kijk. Echt grappig vind ik dat niet en dan heb ze nog veel meer lol. Ze boert me ook niet in het gezicht maar neemt wel een extra hap lucht om het effect te vergroten.
Maar ze is wel zo slim dat ze het niet in het openbaar doet, ze weet precies waar het wel en niet kan. Buiten kan ze ook heel verbaasd kijken naar iemand anders als ze het zelf doet. Haar vriendin keek eerst ook verbaast naar mij als ze hier was en mijn dochter liet een wind maar nu doet ze zelfs mee, terwijl ze dat bij haar eigen huis ook niet mag.
Ze is ook gewoon gek op ui, bonen en kool etc omdat ze weet wat daar van komt en cola vind ze eigenlijk ook niet zo lekker maarja, je kunt er zo ''fijn van boeren''.
Zelf heb ik ook onmiddelijk buikpijn als ik het ophou, al moet dat wel vaak, dus thuis moet het kunnen vind ik.
''Ranzig'' is het zeer zeker niet, al kan de geur best heftig zijn, het is een natuurlijk proces van het lichaam. Mensen die het ''ranzig'' vinden zijn dus eigenlijk vies van hun eigen lichaam, jammer.....
Nah, is ook een stukje samenstelling (quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Als je scheten stinken eet je slecht...
Boeren en scheten komen door gasopbouw in de maag en darmen. Daar kun je helemaal niks aan veranderen, dat is gewoon deel van het verwerkingsproces van voedsel. En de geur kan door allerlei dingen worden beinvloed, lang niet allemaal slechte dingen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef sassiepassie het volgende:
Boeren komt meestal door teveel koolzuurhoudend drinken en stinkende scheten door te vet eten. Dus naast dat het ranzig is is het ook nog eens ongezond. Af en toe een windje is normaal maar echte stinkende klappers dus niet. (of je moet tokkie heten)
Ik heb maar 1 phdquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
op FOK! heeft iedereen minimaal 2 phD's, dus niemand is laagopgeleid
Ik ben wel laagopgeleid, heb mijn mbo niet eens afgemaakt...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
op FOK! heeft iedereen minimaal 2 phD's, dus niemand is laagopgeleid
Het heeft denk ik wel veel te maken met je opvoeding hoor, zie het goede verhaal van Oppiedoppie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:06 schreef Bart het volgende:
@ sassiepassie
Verder eens met TS. En nee, ik ben niet laagopgeleid, heeft daar ook verder weinig niets mee te maken.
Dat er een verband is tussen opvoeding en boeren, en een verband tussen opvoeding en opleiding, wil niet zeggen dat er een verband is tussen boeren en opleiding.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het heeft denk ik wel veel te maken met je opvoeding hoor, zie het goede verhaal van Oppiedoppie.
En aangezien hoogopgeleide mensen vaak wat stijver zijn opgevoed dan laagopgeleide mensen (mijn aanname), zit daar vast een verband tussen
Jouw zusje is je vriendin?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef Hyman het volgende:
Ik laat ook gewoon dikke boeren, maar mn zusje doet het harderdie kan het echt hard.
Kan je ook naar school om scheet te worden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
ach, je kunt ook naar school gaan om boer te worden![]()
Vrouwen onder elkaar zijn grotere varkens dan mannenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef Hyman het volgende:
En ach, al die vriendinnen van mn zusje zijn ook varkens, bouten ook teveel
Nou ja, als je ontopic reageert... Het gaat namelijk over scheten en boeren van je vriendin.quote:
Ach, die leeft ook in hetzelfde huisquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, als je ontopic reageert... Het gaat namelijk over scheten en boeren van je vriendin.
Waarom niet? Het is beiden het resultaat van hetzelfde.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat er een verband is tussen opvoeding en boeren, en een verband tussen opvoeding en opleiding, wil niet zeggen dat er een verband is tussen boeren en opleiding.
als huiswerk naar de wc moeten!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan je ook naar school om scheet te worden?
Alcohol ontsmet. Alcohol laat mensen rare dingen doen. Dus er is een verband tussen ontsmetten en rare dingen doen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is beiden het resultaat van hetzelfde.
En dan figuurpoepen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als huiswerk naar de wc moeten!
Nee. Wie heeft het over alcohol dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Alcohol ontsmet. Alcohol laat mensen rare dingen doen. Dus er is een verband tussen ontsmetten en rare dingen doen?
Bron?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Stijve opvoeding zorgt er vaker voor dat je scheten niet grappig vindt.
Ik. Ik maak even een analoge vergelijking om aan te tonen dat a<->b en a<->c niet b<->c tot gevolg heeft.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee. Wie heeft het over alcohol dan?
Dat hoeft dus niet.quote:Stijve opvoeding komt vaker voor bij hogeropgeleiden. Stijve opvoeding zorgt er vaker voor dat je scheten niet grappig vindt. Resultaat: correlatie tussen opleidingsniveau en scheten grappig vinden.
Dat weet ikquote:
Gem. leeftijd afstuderen VMBO: 16, Gem. leeftijd afstuderen VWO: 18. Heel raar is die aanname nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef hexta het volgende:
[..]
Dat weet ik
Net als bijvoorbeeld de aanname dat mensen die gymnasium doen volwassener/slimmer zijn dan mensen op het vmbo.
Dat blijkt totaal niet nodig te zijn.
Niet geldig dus.
Je verwart causale relaties met correlatiesquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik. Ik maak even een analoge vergelijking om aan te tonen dat a<->b en a<->c niet b<->c tot gevolg heeft.
Uhh, we hebben het hier over het gemiddelde. En gemiddeld zijn mensen op het gymnasium een stuk slimmer dan op het vmboquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:41 schreef hexta het volgende:
[..]
Dat weet ik
Net als bijvoorbeeld de aanname dat mensen die gymnasium doen volwassener/slimmer zijn dan mensen op het vmbo.
Dat blijkt totaal niet nodig te zijn.
Niet geldig dus.
Niet per definitie, een ontzettend slim iemand kan natuurlijk prima ervoor kiezen VMBO te doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gem. leeftijd afstuderen VMBO: 16, Gem. leeftijd afstuderen VWO: 18. Heel raar is die aanname niet(de aanname van volwassener, slimmer zijn ze sowieso op het VWO).
Ik zeg toch ook niet dat het niet kan? Ik zeg alleen dat het niet hoeft.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je verwart causale relaties met correlatiesWat ik beweer kan prima.
Nouja, ik heb het niet goed beschreven denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gem. leeftijd afstuderen VMBO: 16, Gem. leeftijd afstuderen VWO: 18. Heel raar is die aanname niet(de aanname van volwassener, slimmer zijn ze sowieso op het VWO).
je mag niet zeggen dat de ene mensch intelligenter is in vergelijking tot de ander. Dat is kwetsend...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
je mag niet zeggen dat de ene mensch intelligenter is in vergelijking tot de ander. Dat is kwetsend...want iedereen is gelijk, even slim en even geweldig
world peace
"Slimmere" kinderen zijn over het algemeen kinderachtiger, lijkt het wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:45 schreef hexta het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het niet goed beschreven denk ik.
Ik heb nogal een schoolcarrieëre gehad, Maar naar mijn ervaring gingen de mensen op VWO/gymnasium een stuk sneller lachen om scheten, dan op het VMBO.
Ook is het echt niet altijd dat VWO'ers goed na kunnen denken over vraagstukken.
Ik ken er genoeg die het enkel haalden op het simpelweg stampen van stof.
Gewoon goed genoeg uit hun hoofd leren.
Bij het toepassen faalden ze, maar qua punten haalden ze het wel.
Kloptquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Slimmere" kinderen zijn over het algemeen kinderachtiger, lijkt het wel.
Ja! Jouw piemol is even lang als die van mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je mag niet zeggen dat de ene mensch intelligenter is in vergelijking tot de ander. Dat is kwetsend...want iedereen is gelijk, even slim en even geweldig
world peace
Dat je laagopgeleid bent wil nog niet zeggen dat je intelligent bent of manieren zou hebben...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:06 schreef Bart het volgende:
@ sassiepassie
Verder eens met TS. En nee, ik ben niet laagopgeleid, heeft daar ook verder weinig niets mee te maken.
Andersom wel?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Dat je laagopgeleid bent wil nog niet zeggen dat je intelligent bent of manieren zou hebben...
Klopt. Ik ben hoogopgeleid én intelligent, heb manieren, en laat in mijn eigen huishouden gewoon scheten en boeren, evenals mijn vrouw, en we kunnen daar allebei om lachen. En mijn vrouw is ook hoogopgeleid én intelligent, en heeft ook manieren. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Dat je laagopgeleid bent wil nog niet zeggen dat je intelligent bent of manieren zou hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ben jij mijn man?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben hoogopgeleid én intelligent, heb manieren, en laat in mijn eigen huishouden gewoon scheten en boeren, evenals mijn vrouw, en we kunnen daar allebei om lachen. En mijn vrouw is ook hoogopgeleid én intelligent, en heeft ook manieren. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Geen idee, plaats ff een foto hier.quote:
Jij en je vrouw zijn beide hoogopgeleid (alsin dr. ofzo?) en hebben geen manieren. Duidelijk toch. Soort zoekt soort meestal. Mensen met manieren gaan vaak om met andere mensen van diezelfde standaard.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben hoogopgeleid én intelligent, heb manieren, en laat in mijn eigen huishouden gewoon scheten en boeren, evenals mijn vrouw, en we kunnen daar allebei om lachen. En mijn vrouw is ook hoogopgeleid én intelligent, en heeft ook manieren. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Hoe kom jij tot de conclusie dat we geen manieren hebben?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:09 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Jij en je vrouw zijn beide hoogopgeleid (alsin dr. ofzo?) en hebben geen manieren. Duidelijk toch. Soort zoekt soort meestal. Mensen met manieren gaan vaak om met andere mensen van diezelfde standaard.
Je praat veel maar zegt niets.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:09 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Jij en je vrouw zijn beide hoogopgeleid (alsin dr. ofzo?) en hebben geen manieren. Duidelijk toch. Soort zoekt soort meestal. Mensen met manieren gaan vaak om met andere mensen van diezelfde standaard.
Omdat je samen met je vrouw scheten en boeren laat en daar ook nog om gaat grinniken? Onder andere. Verder heb ik de indruk dat jij hoogopgeleid gewoon HBO oid vindt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe kom jij tot de conclusie dat we geen manieren hebben?
Weet je pas wat getuigt van het ontbreken van manieren? Mensen be- dan wel veroordelen terwijl je geen flauw benul hebt waar je over praat. Je indruk is trouwens ook niet correct.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:13 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Omdat je samen met je vrouw scheten en boeren laat en daar ook nog om gaat grinniken? Onder andere. Verder heb ik de indruk dat jij hoogopgeleid gewoon HBO oid vindt.
Laten we dan gelijk het ontbreken van intelligentie aankaarten:quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet je pas wat getuigt van het ontbreken van manieren? Mensen be- dan wel veroordelen terwijl je geen flauw benul hebt waar je over praat.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:22 schreef sassiepassie het volgende:
Aan je fotoboek te zien zit en zul je nooit tot de elite behoren in ieder geval. Dat lijkt me toch vervelend. Voor een dubbeltje geboren worden en uiteindelijk als stuiver sterven.
LOL. Nou aan je fobo te zien ben je monteur en rijdt je rond in een of andere gare honda. Jij hoort inderdaad bij de elite van Nederland!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet je pas wat getuigt van het ontbreken van manieren? Mensen be- dan wel veroordelen terwijl je geen flauw benul hebt waar je over praat. Je indruk is trouwens ook niet correct.
OK sorryquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, kap eens even met (ongegrond en nutteloos) op de man spelen?
A) je maakt jezelf belachelijk
B) dat komt de sfeer uiteindelijk niet ten goede
Ach, ík behoor in ieder geval niet tot de faalclub van Nederlandquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:21 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
LOL. Nou aan je fobo te zien ben je monteur en rijdt je rond in een of andere gare honda. Jij hoort inderdaad bij de elite van Nederland!
Als ik jou was zou ik het niet over fotoboeken gaan hebben. Dat lijkt me voor jou nogal een riskant idee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:21 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
LOL. Nou aan je fobo te zien ben je monteur en rijdt je rond in een of andere gare honda. Jij hoort inderdaad bij de elite van Nederland!
Ik twijfel nog of ik die post uit moet printen en vanavond aan m'n ouders moet laten lezen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:18 schreef hexta het volgende:
[..]
Laten we dan gelijk het ontbreken van intelligentie aankaarten:
[..]
Zij wel denk ik. Gezien haar reactie op mijn FoBo. Maar als ze in die kringen verkeerd moet ze weten dat tattoo's en elite best wel hand in hand gaat/ ging.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, ík behoor in ieder geval niet tot de faalclub van Nederland.
Komt omdat je belevingswereld nogal dubieus is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:25 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
OK sorryProbeer even mijn beleving weer te geven maar wordt niet altijd goed opgevat...
![]()
We zullen het weer over poep en plas gaan hebben
Een tattoo vind ik niet altijd verkeerd. Maar jezelf volschrijven met de naam van een voetbalclub gaat me nogal ver. Ik vraag me af waarom mensen dat toch altijd doen. Bang de naam te vergeten of wil je mensen doen geloven dat jij een diehard feyenoord fan ben en niemand met jou mag sollen? Iedereen moet bang zijn zodat je echte onzekerheid niet gezien wordt? Hoe dan ook het is een beetje ordinair en ik denk dat mensen op het strand in hun knuistje lachen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zij wel denk ik. Gezien haar reactie op mijn FoBo. Maar als ze in die kringen verkeerd moet ze weten dat tattoo's en elite best wel hand in hand gaat/ ging.
Grappig omdat het waar is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Komt omdat je belevingswereld nogal dubieus is.
Net zoals je zelfkennis, aangezien je "hot chick" als onderschrift hebt.
Inderdaad, helemaal mee eens, en gelukkig stinken ze bij ons (meestal) niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Als je scheten stinken eet je slecht...
Als een hond bijvoorbeeld fatsoenlijk te eten krijgt heeft hij geen toiletpapier nodig. Poep plakt bijvoorbeeld niet van zichzelf. Hetzelfde met boeren en scheten. Boeren komt meestal door teveel koolzuurhoudend drinken en stinkende scheten door te vet eten. Dus naast dat het ranzig is is het ook nog eens ongezond. Af en toe een windje is normaal maar echte stinkende klappers dus niet. (of je moet tokkie heten)
M'n echte onzekerheid? Die heb ik op de basisschool achtergelaten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:48 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Een tattoo vind ik niet altijd verkeerd. Maar jezelf volschrijven met de naam van een voetbalclub gaat me nogal ver. Ik vraag me af waarom mensen dat toch altijd doen. Bang de naam te vergeten of wil je mensen doen geloven dat jij een diehard feyenoord fan ben en niemand met jou mag sollen? Iedereen moet bang zijn zodat je echte onzekerheid niet gezien wordt? Hoe dan ook het is een beetje ordinair en ik denk dat mensen op het strand in hun knuistje lachen.
weet je dat zeker? Ik zou er een R&P topic over openen als ik jou was!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
M'n echte onzekerheid? Die heb ik op de basisschool achtergelaten.
Er komt blijkbaar veel stront uit iemand die niet schijt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:48 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Een tattoo vind ik niet altijd verkeerd. Maar jezelf volschrijven met de naam van een voetbalclub gaat me nogal ver. Ik vraag me af waarom mensen dat toch altijd doen. Bang de naam te vergeten of wil je mensen doen geloven dat jij een diehard feyenoord fan ben en niemand met jou mag sollen? Iedereen moet bang zijn zodat je echte onzekerheid niet gezien wordt? Hoe dan ook het is een beetje ordinair en ik denk dat mensen op het strand in hun knuistje lachen.
Ga ik snel doen:quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weet je dat zeker? Ik zou er een R&P topic over openen als ik jou was!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Er komt blijkbaar veel stront uit iemand die niet schijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |