Nou bij deze.quote:dat, al is het el een leuk onderwerp, dus wie voelt zich geroepen er een normaal topic over te openen
Laat me raden: Jij bent nog vrijgezel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:59 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Nou bij deze.
Laat jij gewoon scheten en boeren bij je partner? graaf je gewoon die vastzittende snottebel los ongeacht of je partner naast je zit? schijt je met de deur open? Zou je het erg vinden als jouw partner dat allemaal deed? Waar ligt de grens? Zijn er bepaalde dingen die je gewoon niet hoeft te zien?
TS begint:
Mijn ideale relatie zou een relatie zijn waar je helemaal jezelf kan zijn, dus ja, ik scheet en boer wanneer ik die behoefte heb, haal m'n neus leeg als dat moet, knijp puistjes uit, epileer genante haren en een poepsessie wordt ingeluid met ' ik moet ff schijten'. Als het een uitzonderlijke sessie is geweest vertel ik misschien zelfs de details. Ik laat echter wel de deur dicht, maar da's meer om de geur. Ik heb in principe geen grenzen voor wat ik van mijn partner zou toelaten, als je het in je eentje zou doen, kan je het ook doen met mij erbij.
Leg eens uit. Waarom zou zij vrijgezel zijn dan..quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Laat me raden: Jij bent nog vrijgezel?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:03 schreef Dimens het volgende:
Zelfs als ik getrouwd was zou mijn vrouw dit niet mogen doen, ik zou meteen scheiden.
Nee niet eens, jij ligt met buikpijn naast je vriend te smeken of die even naar buiten gaat zodat jij je ding kan doen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Laat me raden: Jij bent nog vrijgezel?
Omdat (normale) kerels niet zitten te wachten op schijtende vrouwen net zo min als vrouwen bijvoorbeeld niet op onverzorgde gamende mannen zitten te wachten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:05 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Leg eens uit. Waarom zou zij vrijgezel zijn dan..
Een vrouw mag wel naar de toilet hoor. Maar om te zeggen 'ik ben even schijten' en dan met veel kabaal geur je ding doen, en daarna ook nog eens uitgebreid verslag gaan doen voor je bolus is weer een ander uiterste...quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:06 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Nee niet eens, jij ligt met buikpijn naast je vriend te smeken of die even naar buiten gaat zodat jij je ding kan doen?
Wat is dat met die obsessie voor normaal van iedereenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Omdat (normale) kerels niet zitten te wachten op schijtende vrouwen net zo min als vrouwen bijvoorbeeld niet op onverzorgde gamende mannen zitten te wachten.
Soort zoekt soort zeg maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:08 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat is dat met die obsessie voor normaal van iedereen
Onverzorgde gamende mannen!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Omdat (normale) kerels niet zitten te wachten op schijtende vrouwen net zo min als vrouwen bijvoorbeeld niet op onverzorgde gamende mannen zitten te wachten.
Dus jij vind jezelf de norm voor wat normaal is? Wat maakt dat van de mensen die dat zogenaamd niet zijn dan?quote:
Ach, een beetje waarschuwing voor wat hem te wachten staat als hij na mij naar het toilet gaat vind ik wel zo eerlijk. En als jij ineens de pot paars schijt hou je dat voor jezelf?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:08 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Een vrouw mag wel naar de toilet hoor. Maar om te zeggen 'ik ben even schijten' en dan met veel kabaal geur je ding doen, en daarna ook nog eens uitgebreid verslag gaan doen voor je bolus is weer een ander uiterste...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn witte slip met bruine rem sporen
Ja. Waarom zou ik daarover gaan opscheppen tegenover mijn vriend?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:13 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ach, een beetje waarschuwing voor wat hem te wachten staat als hij na mij naar het toilet gaat vind ik wel zo eerlijk. En als jij ineens de pot paars schijt hou je dat voor jezelf?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:13 schreef CindieY het volgende:
Als het even kan, doe ik al die dingen niet bij mijn partner. Ondanks dat het moet, vind ik het maar smerig. Ik loop dan liever even de kamer uit, ofzo.
Spreek voor jezelf aub. Wat jij onder normaal verstaat hoeft een ander niet normaal te vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Waarom is het ranzig? Scheten en boeren laten is iets heel natuurlijks. Niks ranzigs aan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef MouzurX het volgende:
De dingen die hier zijn opgenoemd zijn gewoon ranzig om bij een ander persoon te zien, ook al ben je ermee getrouwd.
Da's vaak zo bij een norm he, dat niet iedereen er aan voldoet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:14 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf aub. Wat jij onder normaal verstaat hoeft een ander niet normaal te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |