Hier bij het winkelcentrum ook. Soms zo'n medelander die twee of drie noten op een ontstemde trekzak jengeltquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuk! Beter dan die eeuwige trompettist op station Delft die telkens hetzelfde speelt.
Tigequote:
In mijn stadje zijn er nooit straatmuzikantenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier bij het winkelcentrum ook. Soms zo'n medelander die twee of drie noten op een ontstemde trekzak jengelt
Deze gast nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:21 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
In mijn stadje zijn er nooit straatmuzikantenHet geeft wel ontzettend veel sfeer in een drukke winkelstraat btw
Waar zijn die shots van de stad gemaakt?quote:
Op de fiets en in de winkel is in Dokkum, dat stuk op het kistje te 'preken' is in Leeuwarden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar zijn die shots van de stad gemaakt?
Want ik meende sommige punten te herkennen.
Dat wel, maar alleen als je er eenmaal langsloopt. Als je er vaker komt (of woont/werkt etc.) hoor je dus steeds hetzelfde irritante riedeltje...quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:21 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
In mijn stadje zijn er nooit straatmuzikantenHet geeft wel ontzettend veel sfeer in een drukke winkelstraat btw
Een sound zoals bijvoorbeeld die van QOTSA haal je niet snel uit een versterker zonder effectpedalen, meestal komt daar een fuzzpedaal aan te pas. Een Vox VT-serie is een prima versterker, zeker tov een Marshall MG-serie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:19 schreef Oidipous het volgende:
Hallo mensen,
Voor mijn Fender Stratocaster, 60's CP Sunburst, Mexican Made, ben ik opzoek naar een fatsoenlijke (combo)versterker. De versterker dient puur en alleen voor thuisspelen, ik speel zelf nu rond een half jaar gitaar met intensief gitaarles, ik leer dus snel en ik ben super enthousiast. Mijn gitaarleraar raadde een Marshall MFG30 aan, beschouwingen op internet zijn er echter zéér negatief over. Verder heb ik de VOX ad30vt op het oog naar aanleiding van positieve ervaringen. De speaker daarvan schijnt alleen whack te zijn.
Mijn doel is om uiteindelijk rock zoals The Black Box Revalation (= Blues Rock) en QOSTA (Stoner Rock) te spelen.
Welke versterker raden jullie mij aan?
Mochten jullie meer informatie willen, dan hoor ik het graag. Alvast bedankt!
Vet hequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef Witchfynder het volgende:
Ik luister nu 'Never Turn Your Back On A Friend' van Budgie, het album waar ook 'Breadfan' op staat. Gave band.
"of zoiets"quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
Mwoah, spacerock vind ik toch meer dingen als Hawkwind. Budgie zit meer halverwege AC/DC en Rush.
Argh, niet lipsync op veel punten.quote:
ach, waarom niet, elke gitaar voegt weer iets toe hequote:Op zaterdag 2 april 2011 09:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mogge trouwens eerst koffie nu![]()
* Ik ben zo'n dwaas die nog een telecaster wil gaan halen![]()
** Maar ik doe het niet ik kan maar op 1 gitaar tegelijk spelen![]()
*** Maar GAS![]()
Wat kost jij dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Argh, niet lipsync op veel punten.
Leuk clipje verder wel hoor, maar als video maker kan ik me daar echt aan ergeren, dat is het belangrijkste van video...
Haal van internet af manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |