Zoveel krijg ik dan ook weer niet. Ja, of je moet enorm in prijs gaan zakkenquote:
Was ik niet van plan, hoewel er wel wat af kan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoveel krijg ik dan ook weer niet. Ja, of je moet enorm in prijs gaan zakken
Maar ze klinken heerlijk!quote:
Geen idee, let ik niet op.quote:
Nou je ziet duidelijk dat hij make up opheeft... Conclusie gitaarspelers met p90's zijn homo'squote:
Hoeveel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Was ik niet van plan, hoewel er wel wat af kan.
Als ik zo kon spelen... dan maar homoquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef genakt het volgende:
[..]
Nou je ziet duidelijk dat hij make up opheeft... Conclusie gitaarspelers met p90's zijn homo's
zo indrukwekkend vind ik ze skills nou niet echtquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik zo kon spelen... dan maar homo
Misschien niet, maar hij kan meer als mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:26 schreef genakt het volgende:
[..]
zo indrukwekkend vind ik ze skills nou niet echt
Bij je eerst akkoord dacht ik dat je Oceansize ging spelenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:25 schreef LangBlaadje het volgende:
Ik heb gitaar elevator ambient gemaakt
http://soundcloud.com/bedonstall/elevator-ambient
quote:
Vertalingquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Ik versta er geen zak van![]()
![]()
Gave clip
Leuk! Beter dan die eeuwige trompettist op station Delft die telkens hetzelfde speelt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef Niles-Crane het volgende:
Net terug uit Ierland, ben een geweldige straat gitarist tegengekomen die ik jullie niet wil onthouden (ondanks dat mijn mobiel niet langer dan 40 seconden wilt filmen)
Toffe clipquote:
Hmm, de man schijnt Brian Lea te heten en er zijn meer filmpjes op Youtubequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuk! Beter dan die eeuwige trompettist op station Delft die telkens hetzelfde speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |