quote:Op vrijdag 1 april 2011 03:21 schreef Iemand91 het volgende:
PDF-creator zuigt.
Ja, nu nog wakker, maar heb m'n studie troep voor morgen vandaag af!![]()
Nu gauw![]()
Als het met mate is, is het wel te pruimen, zoals in dit of Crimfall of Protest The Hero. Het verschilt ook wel per band. Arch Enemy bijv vind ik echt onluisterbaar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij trouwens van het schreeuwen?
Als toevoeging bij zingen vind ik het briljant (zie Bullet For My Valentinequote:Op vrijdag 1 april 2011 08:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als het met mate is, is het wel te pruimen, zoals in dit of Crimfall of Protest The Hero. Het verschilt ook wel per band. Arch Enemy bijv vind ik echt onluisterbaar.
Ik vind het alleen een zwaktebod als een gemiddelde band al direct daar op over gaat ipv een zanger of zangeres te zoeken.
Was erg vaag. Je geeft de opdracht door vanuit Word, je ziet even onderin het scherm (van Word) zelf dat ie print, maar hij doet niets. Na dit tig keer geprobeerd te hebben deed hij het ineens.quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]Programma heeft nog nooit niet gewerkt bij mij...
Blijft een ontzettend mooi ding hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:52 schreef Sloggi het volgende:
Als iemand geld over heeft:
[TK] Gitaar: Gibson Les Paul Pro (P90)
Zoveel krijg ik dan ook weer niet. Ja, of je moet enorm in prijs gaan zakkenquote:
Was ik niet van plan, hoewel er wel wat af kan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoveel krijg ik dan ook weer niet. Ja, of je moet enorm in prijs gaan zakken
Maar ze klinken heerlijk!quote:
Geen idee, let ik niet op.quote:
Nou je ziet duidelijk dat hij make up opheeft... Conclusie gitaarspelers met p90's zijn homo'squote:
Hoeveel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Was ik niet van plan, hoewel er wel wat af kan.
Als ik zo kon spelen... dan maar homoquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef genakt het volgende:
[..]
Nou je ziet duidelijk dat hij make up opheeft... Conclusie gitaarspelers met p90's zijn homo's
zo indrukwekkend vind ik ze skills nou niet echtquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik zo kon spelen... dan maar homo
Misschien niet, maar hij kan meer als mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:26 schreef genakt het volgende:
[..]
zo indrukwekkend vind ik ze skills nou niet echt
Bij je eerst akkoord dacht ik dat je Oceansize ging spelenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:25 schreef LangBlaadje het volgende:
Ik heb gitaar elevator ambient gemaakt
http://soundcloud.com/bedonstall/elevator-ambient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |