Zoveel krijg ik dan ook weer niet. Ja, of je moet enorm in prijs gaan zakkenquote:
Was ik niet van plan, hoewel er wel wat af kan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoveel krijg ik dan ook weer niet. Ja, of je moet enorm in prijs gaan zakken
Maar ze klinken heerlijk!quote:
Geen idee, let ik niet op.quote:
Nou je ziet duidelijk dat hij make up opheeft... Conclusie gitaarspelers met p90's zijn homo'squote:
Hoeveel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Was ik niet van plan, hoewel er wel wat af kan.
Als ik zo kon spelen... dan maar homoquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef genakt het volgende:
[..]
Nou je ziet duidelijk dat hij make up opheeft... Conclusie gitaarspelers met p90's zijn homo's
zo indrukwekkend vind ik ze skills nou niet echtquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ik zo kon spelen... dan maar homo
Misschien niet, maar hij kan meer als mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:26 schreef genakt het volgende:
[..]
zo indrukwekkend vind ik ze skills nou niet echt
Bij je eerst akkoord dacht ik dat je Oceansize ging spelenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:25 schreef LangBlaadje het volgende:
Ik heb gitaar elevator ambient gemaakt
http://soundcloud.com/bedonstall/elevator-ambient
quote:
Vertalingquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Ik versta er geen zak van![]()
![]()
Gave clip
Leuk! Beter dan die eeuwige trompettist op station Delft die telkens hetzelfde speelt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef Niles-Crane het volgende:
Net terug uit Ierland, ben een geweldige straat gitarist tegengekomen die ik jullie niet wil onthouden (ondanks dat mijn mobiel niet langer dan 40 seconden wilt filmen)
Toffe clipquote:
Hmm, de man schijnt Brian Lea te heten en er zijn meer filmpjes op Youtubequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuk! Beter dan die eeuwige trompettist op station Delft die telkens hetzelfde speelt.
Hier bij het winkelcentrum ook. Soms zo'n medelander die twee of drie noten op een ontstemde trekzak jengeltquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuk! Beter dan die eeuwige trompettist op station Delft die telkens hetzelfde speelt.
Tigequote:
In mijn stadje zijn er nooit straatmuzikantenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier bij het winkelcentrum ook. Soms zo'n medelander die twee of drie noten op een ontstemde trekzak jengelt
Deze gast nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:21 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
In mijn stadje zijn er nooit straatmuzikantenHet geeft wel ontzettend veel sfeer in een drukke winkelstraat btw
Waar zijn die shots van de stad gemaakt?quote:
Op de fiets en in de winkel is in Dokkum, dat stuk op het kistje te 'preken' is in Leeuwarden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar zijn die shots van de stad gemaakt?
Want ik meende sommige punten te herkennen.
Dat wel, maar alleen als je er eenmaal langsloopt. Als je er vaker komt (of woont/werkt etc.) hoor je dus steeds hetzelfde irritante riedeltje...quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:21 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
In mijn stadje zijn er nooit straatmuzikantenHet geeft wel ontzettend veel sfeer in een drukke winkelstraat btw
Een sound zoals bijvoorbeeld die van QOTSA haal je niet snel uit een versterker zonder effectpedalen, meestal komt daar een fuzzpedaal aan te pas. Een Vox VT-serie is een prima versterker, zeker tov een Marshall MG-serie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:19 schreef Oidipous het volgende:
Hallo mensen,
Voor mijn Fender Stratocaster, 60's CP Sunburst, Mexican Made, ben ik opzoek naar een fatsoenlijke (combo)versterker. De versterker dient puur en alleen voor thuisspelen, ik speel zelf nu rond een half jaar gitaar met intensief gitaarles, ik leer dus snel en ik ben super enthousiast. Mijn gitaarleraar raadde een Marshall MFG30 aan, beschouwingen op internet zijn er echter zéér negatief over. Verder heb ik de VOX ad30vt op het oog naar aanleiding van positieve ervaringen. De speaker daarvan schijnt alleen whack te zijn.
Mijn doel is om uiteindelijk rock zoals The Black Box Revalation (= Blues Rock) en QOSTA (Stoner Rock) te spelen.
Welke versterker raden jullie mij aan?
Mochten jullie meer informatie willen, dan hoor ik het graag. Alvast bedankt!
Vet hequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef Witchfynder het volgende:
Ik luister nu 'Never Turn Your Back On A Friend' van Budgie, het album waar ook 'Breadfan' op staat. Gave band.
"of zoiets"quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:31 schreef Witchfynder het volgende:
Mwoah, spacerock vind ik toch meer dingen als Hawkwind. Budgie zit meer halverwege AC/DC en Rush.
Argh, niet lipsync op veel punten.quote:
ach, waarom niet, elke gitaar voegt weer iets toe hequote:Op zaterdag 2 april 2011 09:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mogge trouwens eerst koffie nu![]()
* Ik ben zo'n dwaas die nog een telecaster wil gaan halen![]()
** Maar ik doe het niet ik kan maar op 1 gitaar tegelijk spelen![]()
*** Maar GAS![]()
Wat kost jij dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Argh, niet lipsync op veel punten.
Leuk clipje verder wel hoor, maar als video maker kan ik me daar echt aan ergeren, dat is het belangrijkste van video...
Haal van internet af manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Striped Chameleon Studiosquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef KaMo het volgende:
Over een maandje is mijn thuisstudio af en kan ik bandjes gaan ontvangen voor demo opnames, tegen lage prijs.
Iemand een idee voor een naam?
Klopt, zei ik ook, en na drie keer had ik verwacht dat het nu wel goed zou zijn, maar is het nog niet. Ik vind het wel best.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:20 schreef guitarist het volgende:
[..]
Argh, niet lipsync op veel punten.
Leuk clipje verder wel hoor, maar als video maker kan ik me daar echt aan ergeren, dat is het belangrijkste van video...
Thanks! En jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:53 schreef KaMo het volgende:
Gaaf hoor Dean!
En zag ik jou daar nou een solo spelen?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:15 schreef genakt het volgende:
[..]
Haal van internet af man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Haha!quote:
Hier zijn het allemaal van die jeugdhonken die jullie niet kunnen bergen of betalen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:42 schreef Witchfynder het volgende:
Vrienden!
7 mei hebben wij met de band misschien wat in Groningen. Hebben jullie misschien tips/goede ideeën om 6 of 8 mei ook ergens te spelen in het noorden?
Dat was helemaal niet random!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Haha!
Leuke
[ afbeelding ]
Iemand nog, minder random, ideeën?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet random!
Jij hebt iets met zebrastrepen en je nick is Kamo, wat mij altijd aan een kameleon deed denken.
Ik ga binnenkort 2 clipjes maken voor 400 per clip. Maar, op het moment echt te druk met dingen. Geen eens normaal weekend.quote:
Ik probeer je ook niet voor volgende week te boeken ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:38 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort 2 clipjes maken voor 400 per clip. Maar, op het moment echt te druk met dingen. Geen eens normaal weekend.
Podium Hoogeveen moet te doen zijn denk ik. Hoewel het misschien wel een beetje kort dag is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:42 schreef Witchfynder het volgende:
Vrienden!
7 mei hebben wij met de band misschien wat in Groningen. Hebben jullie misschien tips/goede ideeën om 6 of 8 mei ook ergens te spelen in het noorden?
Gister pas aangesproken voor 7 mei, dus ja...quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Podium Hoogeveen moet te doen zijn denk ik. Hoewel het misschien wel een beetje kort dag is.
Ik vind dat altijd een leuk zaaltje die best goede bands weten te strikken alleen is de opkomst vaak zo laag. Rammesses (ikzelf kon niet) stonden voor 8 manquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Podium Hoogeveen moet te doen zijn denk ik. Hoewel het misschien wel een beetje kort dag is.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Our Shop is currently closed for Sabbath. We will reopen soon after Sundown (CST USA) on Saturday. Browsing from the "Projects" tab is the best source of information when the Shop is closed. Shabbat Shalom! General Guitar Gadgets Staff
Da's wel minder inderdaad. Nouja, hoort er helaas wel een beetje bij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een leuk zaaltje die best goede bands weten te strikken alleen is de opkomst vaak zo laag. Rammesses (ikzelf kon niet) stonden voor 8 man(en daarvoor zijn ze uit engeland gekomen en het was een one-off concert) ik hoorde van 1 van de 8 man die er waren dat de heren niet erg 'amused' waren
Het is wel grappig hoe de poppodia altijd per tijd verschillen, ik vind dat het burgerweeshuis in deventer het de laatste tijd erg goed doet. Maar dat is pas van de laatste jaren heb ik het idee al waren ze vroeger ook erg leuk bezig. Zo schuift het altijd maar die 'oude' poppodia hebben wel een soort van vasthoudendedheid en het blijkt dat het altijd wel redelijk goed komtquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's wel minder inderdaad. Nouja, hoort er helaas wel een beetje bij.
En jij woont waar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:34 schreef KaMo het volgende:
Over een maandje is mijn thuisstudio af en kan ik bandjes gaan ontvangen voor demo opnames, tegen lage prijs.
Iemand een idee voor een naam?
quote:
Dat,quote:
En dan ga je er Type O Negative mee spelen toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een extra laag de spuitbus is nu op![]()
Ik wil deze zomer nog ermee spelenmoet dus opschieten de behuizing verven kost me al ruim een maand
Wees blij dat je geen body of hals aan het lakken bent. Daar wil je minstens 12 lagen op hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze zomer nog ermee spelenmoet dus opschieten de behuizing verven kost me al ruim een maand
Misschienquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
En dan ga je er Type O Negative mee spelen toch?
Welkomquote:
Dat laat ik wijselijk aan anderen overquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen body of hals aan het lakken bent. Daar wil je minstens 12 lagen op hebben.
Zeker, beetje akkoorden meezing werk of meer solo / elektrisch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef ElmoFan het volgende:
weet iemand nog leuke nummers om te spelen voor beginners?
ik heb net califonication en sweet home alabama een beetje onder de knie, dat soort werk, akkoorden dus. maar solo's lijken me ook wel leuk, misschien wat lastiger maargoed.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:59 schreef savale het volgende:
[..]
Zeker, beetje akkoorden meezing werk of meer solo / elektrisch?
komt wel goed hoor maar even voor gaan zitten en opnieuw proberenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs ik had het in een keer goed
Achteraf dan, ik dacht dat het fout was, maar hoorde het niet goed. Tweede keer weer zelfde aangesloten, beter getest, en klaar
quote:
californication tokkelde ik al, knocking on heavens door lijkt me ook wel leuk, ik denk dat ik die ga doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:02 schreef savale het volgende:
californication kun je gaan uitbreiden door te gaan tokkelen als je dat nog niet doet.
Dit zijn allemaal relatief simpele nummers omdat ze alleen open akkoorden gebruiken.
http://www.tabsrus.nl/List/1
Op die site staan ook makkelijke liedjes met barré akkoorden of tokkelliedjes.
Probeer in het begin vooral liedjes te spelen die je zowiezo al goed kent (van t luisteren), dat scheelt een hoop frustratie
Dat zijn de goede aansluitschema's van je elementen. Zelfs alle drie verschillende 5 standen schakelaars.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
dat maakt het net echt duidelijker voor me
![]()
dat ziet eruit als een ontzettend dikke laag lak om eerlijk te zijn. geen last van 'druipers'?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Ik ga deze van de week proberenquote:Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zijn de goede aansluitschema's van je elementen. Zelfs alle drie verschillende 5 standen schakelaars.
Je ziet per kolom vijf standen. Dat zijn de standen van je schakelaar. Die rode strepen is welke contacten hij op dat moment maakt.
Common is je output van de schakelaar, en op de 1, 2 en 3 kan je element 1, 2 en 3 aansluiten.
1= brug [jouw geval een humbucker]
2= middelste singlecoil
3= nek singlecoil
Je hoeft je elementen maar op een van de beide nummers aan te sluiten, bruggen naar het andere contact is niet nodig.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:27 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat ziet eruit als een ontzettend dikke laag lak om eerlijk te zijn. geen last van 'druipers'?Ik zal eens langs de gynaecologe gaan om het een en ander te checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou ik ga 'm toch nog licht opschuren dan decoreren en aflakken ben nog niet klaar dus
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Uhm....quote:Op zondag 3 april 2011 10:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik zal eens langs de gynaecologe gaan om het een en ander te checken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |