abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 30 maart 2011 @ 11:57:30 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_94802784
De politie in Groningen is woensdag begonnen met het onderzoek naar de identiteit van de vader die een kind heeft verwekt bij het 12-jarige meisje dat vorige week beviel van een dochter. De politie is al in het ziekenhuis op bezoek geweest bij de scholiere uit de Groningse wijk Beijum. Het ging daarbij om een eerste kennismaking, benadrukt een politiewoordvoerder woensdag.

Het meisje uit Groningen beviel vorige week dinsdag van een gezonde dochter tijdens een schoolexcursie. Ze wist niet dat ze zwanger was. Haar dochtertje is door ambulancepersoneel ter wereld geholpen.

De politie doet onderzoek nadat de Raad voor de Kinderbescherming aangifte had gedaan van een zedenmisdrijf. Het is strafbaar om bij een kind dat jonger is dan 12 jaar binnen te dringen. Het meisje was 11 jaar toen ze zwanger werd. Het meisje wil daar tot dusverre niks over zeggen.

Op verzoek van de Raad voor de Kinderbescherming wordt het meisje, zodra ze uit het ziekenhuis wordt ontslagen uit huis geplaatst. Ze wordt dan ondergebracht in een pleeggezin zodat ze in een ''rustige, veilige en neutrale omgeving'' kan bijkomen van de bevalling, meldt een woordvoerder van de raad.

Over het gezin van de scholiere komt wil hij niets kwijt. Wel laat hij weten dat er komende tijd door de raad en Jeugdzorg uitgebreid onderzoek wordt gedaan. Op basis van de resultaten van dit onderzoek beslist de rechter over twaalf weken wat er met het meisje en haar dochtertje gaat gebeuren.

Volgens de zegsman gaat het naar omstandigheden goed met de jonge moeder. Ze ligt nog in het ziekenhuis om tot rust te komen. (ANP)

(c) http://www.parool.nl/paro(...)y-tienermoeder.dhtml
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_94802986
Moeilijk... wat zou erger zin... een ander kind van 11 of juist een (veel) ouder iemand ?
Bij het eerste heb je ouderpaar dat absoluut niet in staat is een baby te verzorgen - en dat paar houdt vrijwel zeker geen stand.

Een oudere kan wel een financiele bijdrage leveren. Uit de gevangenis.
  Admin woensdag 30 maart 2011 @ 12:03:47 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_94803005
Ik heb eens wat nieuwssites en berichten gelezen.
En één ding blijft me verbazen, want dit doen ze namelijk al TIJDEN is dat Jeugdzorg en/of de Raad uitspraken doen tegen de pers.
Als diensten zoals Jeugdzorg en de Raad het welzijn van kinderen hoog in het vaandel hebben hebben ze maar één ding tegen de pers te zeggen en dat is dit:

In het kader van het welzijn van het kind/kinderen doet Jeugdzorg/deRaad geen enkele uitspraak.

Maar nee, keer op keer komen ze even met handen en voeten de PRIVACY van het beschadigde kind met voeten treden.
Dat is geen Jeugdzorg, dat is eigengeilerij.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_94803116
De Teletoeter doet er nog een schepje bovenop:

quote:
Vrees voor incestdrama kindmoeder (12)

door André Spaansen
GRONINGEN - UPDATE Het is onduidelijk wie de vader is van de baby van de twaalfjarige Devta, die tijdens een schoolexcursie beviel. Er bestaat vrees voor een incestdrama. Familieleden zeggen dat Devtas vader eerder is veroordeeld voor een zedenmisdrijf. Hij zou een andere dochter hebben misbruikt.

De politie is een onderzoek gestart en is in het ziekenhuis op bezoek geweest bij de basisschoolleerlinge uit het Groningse Beijum. Het ging daarbij om een eerste kennismaking, benadrukt een politiewoordvoerder woensdag. De politie doet onderzoek nadat de Raad voor de Kinderbescherming dinsdag aangifte had gedaan van een zedenmisdrijf. Het is strafbaar om bij een kind dat jonger is dan 12 jaar binnen te dringen. Het meisje was 11 jaar toen ze zwanger werd.
De vader (52) van het schoolmeisje was gisteren niet thuis. Hij doet bijna nooit open, weten omwonenden. Hij wordt omschreven als een drinker. En nog wel meer, wordt gezegd. Tantes van de jonge moeder zijn zwaar aangeslagen. Het meisje woont in Groningen met haar broertje en haar vader, aan wie ze is toegewezen na een scheiding met de Surinaamse moeder. Uit een eerdere relatie heeft de vader meerdere kinderen, onder wie een dochter van rond de dertig die hij voorheen zou hebben misbruikt. Hij werd hiervoor veroordeeld en zat twee jaar achter de tralies.

Gewaarschuwd
Ik heb gewaarschuwd voor hem, aldus deze dochter gisteravond. Ik ben geschokt over wat er nu mogelijk weer gebeurd is. Ik heb hem toentertijd aangegeven. Hij heeft gewoon twee kinderen van een ander meegenomen, vindt deze halfzus van de twaalfjarige moeder. De vader is na zijn celstraf naar Sint Maarten gegaan, waar hij ook vandaan komt. Hij is wat ons betreft gewoon gevlucht, meent de omgeving van het meisje. De oudere dochter zegt dat hij geen tbs opgelegd heeft gekregen, maar alleen celstraf. Andere familie zegt dat hij wel tbs opgelegd had en daarom na zijn celstraf weg zou zijn gegaan.
De oma van het 12-jarige kindmoedertje huilde gisteren dikke tranen en de dokter kwam om haar bij te staan.
bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:08:44 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_94803172
Waarom noemen ze haar bij naam?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_94803267
Ja slecht idd, ze is nu wel erg makkelijk te vinden op internet.
pi_94803326
quote:
5s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
Mja, Telegraaf... "HET VOLK HEEFT HET RECHT DIT TE WETEN!!!!1111".
Niks geleerd van Tripoli dus, ze gaan gewoon door.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_94803389
Met zulke media kan ik me ook wel voorstellen dat je een klein beetje informatie naar buiten brengt als Raad v/d Kinderbescherming, y. Van die "journalisten" die zo ongeveer via de vuilnisbakken een ziekenhuis binnen proberen te komen, stel ik me zo voor.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:15:47 #9
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_94803423
quote:
Die laatste zin vind ik ook geen geval van hoogstaande journalistiek:
quote:
De oma van het 12-jarige kindmoedertje huilde gisteren dikke tranen en de dokter kwam om haar bij te staan.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_94803424
Het eerste wat ik dacht toen ik dit gistermiddag las was ' Papa is opa geworden'. Ziek. Dat je je eigen dochter dit aan kunt doen :r. Je sloopt niet alleen het leven van haar maar ook van het kind.
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:19:13 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_94803515
quote:
13s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mja, Telegraaf... "HET VOLK HEEFT HET RECHT DIT TE WETEN!!!!1111".
Niks geleerd van Tripoli dus, ze gaan gewoon door.
Ja, lekker hè. Ook nog met een naam die niet veel voorkomt.
pi_94803524
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:03 schreef yvonne het volgende:
Ik heb eens wat nieuwssites en berichten gelezen.
En één ding blijft me verbazen, want dit doen ze namelijk al TIJDEN is dat Jeugdzorg en/of de Raad uitspraken doen tegen de pers.
Als diensten zoals Jeugdzorg en de Raad het welzijn van kinderen hoog in het vaandel hebben hebben ze maar één ding tegen de pers te zeggen en dat is dit:

In het kader van het welzijn van het kind/kinderen doet Jeugdzorg/deRaad geen enkele uitspraak.

Maar nee, keer op keer komen ze even met handen en voeten de PRIVACY van het beschadigde kind met voeten treden.
Dat is geen Jeugdzorg, dat is eigengeilerij.
QFT. :r
pi_94803701
Jeugdzorg :') Als er één instelling is die al z'n geloofwaardigheid heeft verloren...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Admin woensdag 30 maart 2011 @ 12:30:38 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_94803880
quote:
Zeg ik, het arme kind heeft totaal geen enkele privacy meer.
En Jeugdzorg en de Raad horen dit soort zaken te voorkomen!

Admin woensdag 30 maart 2011 @ 12:31:20 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_94803905
quote:
13s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

[..]

Journalistiek is al jaren dood.

pi_94803947
wat ik me afvraag: ze zoeken naarstig naar de vader van het kind, maar hebben ze dat al aan het meisje gevraagd dan? ik bedoel, die weet toch echt wet wat er gebeurt, en ik ga er niet vanuit dat het iets is wat heel vaak voorkomt in haar leven. hoop ik althans.

of is ze door meerdere mannen gejeweetweld..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:36:11 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_94804034
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:32 schreef Mirjam het volgende:
wat ik me afvraag: ze zoeken naarstig naar de vader van het kind, maar hebben ze dat al aan het meisje gevraagd dan? ik bedoel, die weet toch echt wet wat er gebeurt, en ik ga er niet vanuit dat het iets is wat heel vaak voorkomt in haar leven. hoop ik althans.

of is ze door meerdere mannen gejeweetweld..?
quote:
Het meisje was 11 jaar toen ze zwanger werd. Het meisje wil daar tot dusverre niks over zeggen.
pi_94804069
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

[..]

oh, mooi is dat :{
pi_94804087
Echt volslagen krankzinnig hoe politie, media en Jeugdzorg zich hierover 'ontfermd'. Die loopt door die dwaze moraalridders alleen al een trauma op. :r
pi_94804124
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeg ik, het arme kind heeft totaal geen enkele privacy meer.
En Jeugdzorg en de Raad horen dit soort zaken te voorkomen!
Hoe wil je dat doen? 1 Of andere journalist gaat gewoon bij de poort van de school staan en heeft binnen de kortste keren naam, adres en alles wat hij verder maar wil weten te pakken!
Het bericht in het Parool vind ik nog netjes, dat in de Televaag niet, maar ja dat is dan ook de Televaag........
pi_94804183
quote:
13s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:15 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

[..]

Die zin past meer in een stukje foute stand-up comedy :{
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 maart 2011 @ 12:44:01 #22
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94804300
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:07 schreef Felixa het volgende:
De Teletoeter doet er nog een schepje bovenop:

[..]

bron
Hoe bespeel je de onderbuikgevoelens van onderontwikkelde mensen. :X
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:47:52 #23
260098 Codiac
Back in business
pi_94804449
quote:
3s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:03 schreef MisterSqueaky het volgende:
Moeilijk... wat zou erger zin... een ander kind van 11 of juist een (veel) ouder iemand ?
Bij het eerste heb je ouderpaar dat absoluut niet in staat is een baby te verzorgen - en dat paar houdt vrijwel zeker geen stand.

Een oudere kan wel een financiele bijdrage leveren. Uit de gevangenis.
Een veel ouder iemand natuurlijk. Als de vader een 'vriendje' van een jaar of 11/12/13/14 is, vind ik het gewoon een stommiteit. Nog wel erg dat de ouders niks merken en dan is er nog veel over te zeggen. Maar als het een leeftijdsgenoot is, dan lijkt me strafrechtelijke vervolging niet nodig.
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:50:05 #24
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_94804527
Noemen ze haar Devta?

Wiki:
Devta (meaning Demi-god in Hinduism) is a serialized fantasy story.

:')
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_94804623
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:44 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Hoe bespeel je de onderbuikgevoelens van onderontwikkelde mensen. :X
het lijkt wel een slecht nijntje-verhaal -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo