mijn 1e reactie is "haha, fail!", maar dat vind ik toch niet helemaal gepastquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het schijnt ondertussen niet meer te leven
Vrouwen zijn net varkens.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen dat juist niet deden? Die bloemen of zo?
Ik had gisteren echt lekkere Milka chocolade opquote:
En nu heb je puistjes?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had gisteren echt lekkere Milka chocolade op
Nee, nee gek genoeg nietquote:
Hierop antwoorden dat zelfmoord de oplossing is, wordt vast niet gewaardeerd he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Lithia het volgende:
Ik begin steeds meer te walgen van de mensheid.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hierop antwoorden dat zelfmoord de oplossing is, wordt vast niet gewaardeerd he?
Dat kunnen ze achteraf zo slecht laten weten. Die vraag blijft die onbeantwoord.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hierop antwoorden dat zelfmoord de oplossing is, wordt vast niet gewaardeerd he?
Daar hebben we toch mediums als Char voor? Of is dat een hoax?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kunnen ze achteraf zo slecht laten weten. Die vraag blijft die onbeantwoord.
Derek Ogilvie.... I see dead people all the timequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben we toch mediums als Char voor? Of is dat een hoax?
Dat is zijn spiegel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:40 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Derek Ogilvie.... I see dead people all the time
de swingquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nee gek genoeg niet
Hij was wel lekker, met biscuitjes
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
Goed zo. Gokken is slecht voor je.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori bergt krasloten weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |