Briljanter dan briljant zelfsquote:
Yeah.... Hate itquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:24 schreef Patje1987 het volgende:
Hate it or love it - 50 cent en the game jewaids
Je hebt gemist dat ik zei dat ik medelijden had met knetter en dat ze moet weten dat we haar echt wel lief vinden!!quote:
Schijnt toch van wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
Niemand haat op Knetter, of mis ik wat?
Ja dat mag misschien wel zo zijn, maar liedjes 'verknetteren' en jingles van haar afspelen om gelach te veroorzaken klinkt in mijn oren toch als gebash.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat ik zei dat ik medelijden had met knetter en dat ze moet weten dat we haar echt wel lief vinden!!
Nee man, da's gewoon dikke lol en dat weet zij ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat mag misschien wel zo zijn, maar liedjes 'verknetteren' en jingles van haar afspelen om gelach te veroorzaken klinkt in mijn oren toch als gebash.
Hoi jijquote:
En dit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
Niemand haat op Knetter, of mis ik wat?
Okee want ik kom hier namelijk niet meer zo vaak dus ben niet echt op de hoogte.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee man, da's gewoon dikke lol en dat weet zij ook
Nee is echt geen gebash hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Okee want ik kom hier namelijk niet meer zo vaak dus ben niet echt op de hoogte.
JAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
Het is wachten op de eerste monomix hè.
Het wordt een dagelijks dingetjequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb tenminste alweer fijn Hoepelmoets door mijn koptelefoon gehoord.Mijn dag is weer goed.
Dat hoorde ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt een dagelijks dingetje
Ik kom ook niet echt voor haar op, maar toch hoor je elke haar naam op de radio en klinkt/klonk als gebash voor mij maar goed ik geloof je wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is echt geen gebash hoor!
We zien wel wie er volgende week aan de beurt is om door liedjes gemixt te worden.
En ik blijf erbij, die knetterremix van gisteren klonk stiekem nog heel goed ook
Ik vind het juist goed dat je voor haar op komt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom ook niet echt voor haar op, maar toch hoor je elke haar naam op de radio en klinkt/klonk als gebash voor mij maar goed ik geloof je wel.
DOEN!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat hoorde ik.
Straks moet ik nog brommerhelmen gaan inspreken voor de sjeek det boetie sjeek det ess volume 1
Soms ben ik echt blij dat ik geen microfoon hebquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is echt geen gebash hoor!
We zien wel wie er volgende week aan de beurt is om door liedjes gemixt te worden.
En ik blijf erbij, die knetterremix van gisteren klonk stiekem nog heel goed ook
Ik vond het wel stom dat ik geen knuffel mochtquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat hoorde ik.
Straks moet ik nog brommerhelmen gaan inspreken voor de sjeek det boetie sjeek det ess volume 1
We gaan een headset sponsoren voor jequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms ben ik echt blij dat ik geen microfoon heb
Ghehe graag gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver nu hoor ik dat ook.
Hmm ik zit aan de Milka @twitter
Het had een goede reden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het wel stom dat ik geen knuffel mocht
Doe normaalquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan een headset sponsoren voor je
[..]
Ghehe graag gedaan
Dat zei koelkast netquote:
Heb ik niet gehoordquote:
Wel met EggsTC accent en ergens *gek* bijgevrot.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoordDe baas stond naast me.
Maar, DOE NORMAAL!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel met EggsTC accent en ergens *gek* bijgevrot.
quote:Me: Hi, how are you? Is there anything I can help you with today?
Customer: Hi, Im looking for a protective foreskin for my phone.
(There is a slight pause and we both burst out laughing.)
Me: I think I know what you mean. Theyre just over here.
Had je bij moeten zijn momentjequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:54 schreef djkoelkast het volgende:
Ben ik de enige die dat niet grappig vindt?
Jij hebt al aangegeven dat je dat soort sites niet grappig vindt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:54 schreef djkoelkast het volgende:
Ben ik de enige die dat niet grappig vindt?
Ik bitch nooitquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt al aangegeven dat je dat soort sites niet grappig vindt.
Jij bent een rare maar wel lieve koelkast en dat geeft niks.
Ik stel het wel op prijs als je niet tegen mij gaat bitchen over dat jij het niks vindt en het dus niks is![]()
Schat, vrouwen hebben het bitchen uitgevonden en jij hebt het geperfectioneerdquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, vrouwen hebben het bitchen uitgevonden en jij hebt het geperfectioneerd
Dat weet ik en iedereen hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb gewoon een vrij sterke mening. That's all.
Dat mis ik heul niet!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ondertussen missen jullie het feit dat ik al 5 nummers draai waar toch wel behoorlijk wat gitaren in zitten.
Heb ik nu Twee Kwartjes gemist?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ondertussen missen jullie het feit dat ik al 5 nummers draai waar toch wel behoorlijk wat gitaren in zitten.
eh?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik nu Twee Kwartjes gemist?
En dat bij een show van koelkastquote:
onbegrijpelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat bij een show van koelkast
Toch houden we van jequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onbegrijpelijkdit is wel beter wakker worden dan gisteren
Geef toe. Die mix was wel grappigquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onbegrijpelijkdit is wel beter wakker worden dan gisteren
Ik ben speciaal wakker gebleven zodat ik hem als eerste in de nacht aan kon vragen.. dat was pas om 5 uur ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef toe. Die mix was wel grappig
Whaha.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben speciaal wakker gebleven zodat ik hem als eerste in de nacht aan kon blijven.. dat was pas om 5 uur ofzo
ohh ik dacht meer een soort van gedogenquote:
Nee, ben jij gek! Jij bent de reden dat we bestaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ohh ik dacht meer een soort van gedogen
There's a fine linequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ohh ik dacht meer een soort van gedogen
kwist t welquote:
Oceanview kwam het net al opnemen voor jequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kwist t welen t doet me niks
tevens las ik al dat hij/zij zei: ik neem het niet voor haar op ofzo hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oceanview kwam het net al opnemen voor je
Hij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tevens las ik al dat hij/zij zei: ik neem het niet voor haar op ofzo hoor
duss tja
zag bij die post een vrouwlijk icoontje, ik dacht ook hij.. maar net wakker en dan in de war en zoquote:
Ja sinds kort, maar tis een menneke.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zag bij die post een vrouwlijk icoontje, ik dacht ook hij.. maar net wakker en dan in de war en zo
wakker worden en gaga zien.. oh happy joyquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja sinds kort, maar tis een menneke.
Word jij niet blij van mij?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wakker worden en gaga zien.. oh happy joy
niet altijd en van jouw ui zekers nietquote:
Dacht je dat er hier iemand van gaga happy wordt?quote:
Samzz!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dacht je dat er hier iemand van gaga happy wordt?
Vind je dat heel vreemdquote:
JA!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dacht je dat er hier iemand van gaga happy wordt?
Onderontwikkelde boerin leer het nou eens!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh mooi plaatje![]()
nu wordt ik een beetje blij van jou
Ik niet van jouw spellingquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh mooi plaatje![]()
nu wordt ik een beetje blij van jou
Oh, spuit 11quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onderontwikkelde boerin leer het nou eens!!
Het is 'neuk ik' dus ook 'word ik'
Wen er maar aanquote:
ik wil het niet leren dus ik ga het niet lerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onderontwikkelde boerin leer het nou eens!!
Het is 'neuk ik' dus ook 'word ik'
Faalhaasjequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil het niet leren dus ik ga het niet leren
Ik heb alleen een kerstplaat van hem, even wat zoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:26 schreef Watertornado het volgende:
Koelkast kun je wat van Rob Hoeke draaien?
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zie de tt nu pas.. is verknetteren nu een een nieuw werkwoord?
Oei. Ik moet zijn bazigste nummer nog eens van plaat af trekken, want die is nergens online te vinden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kerstplaat van hem, even wat zoeken
AMAAIIII!quote:
Zie dat kan koelkast welquote:
Lui stuk vreten!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zit in bed te swingen![]()
Gedraait, gedraait, gedraadt, gedraaidtdtdt allemaal het zelfde. Nu weer werken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie dat kan koelkast wel![]()
En het is gedraaid
En die t die hij over heeft mag hij twee woorden naar links schuiven.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie dat kan koelkast wel![]()
En het is gedraaid
Ik ben net wakker jha. iemand moet toch de nachtploeg zijnquote:
niet alleen daaromquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ey ze was wel tot 5 uur op he!
Om haar eigen kreunplaat aan te vragen![]()
en wat is daar mis mee als ik vragen magquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:30 schreef ToT het volgende:
We hebben wel een aardige hoeveelheid VMBO-BB'ers hier als je naar de grammatica kijkt he!
Die hakkuhplaatjes waren tof. Ik was aan het swingen in de badkamerquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet alleen daaromhet was heul gezellig vannacht
weer nieuwe luisteraar bij enzulks
Ik heb ook VMBO gedaan en kon het daarna ook niet dus wel waar wat je zegt, toen kreeg ik Nederlands op HBO en nu erger ik me aan al die mensen die zulke fouten maken, wat doe je!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:30 schreef ToT het volgende:
We hebben wel een aardige hoeveelheid VMBO-BB'ers hier als je naar de grammatica kijkt he!
Speelde, de man is al 12 jaar doodquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
En dit speelt hij terwijl hij wat vingers mist.De baas!
Dat het niveau belachelijk slecht is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en wat is daar mis mee als ik vragen mag
niveau gniemo.. wat boeit het.. zolang je elkaar begrijpt? als het je echt irriteert kun je de posts van die persoon toch ontzichtbaar ofzo iets maken?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat het niveau belachelijk slecht is.
En ook die weten heus wel hoe het moet. Knetter weet ook hoe het moet ze weigert het alleen even aan te leren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:30 schreef ToT het volgende:
Dat werkt niet met de auto updatequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niveau gniemo.. wat boeit het.. zolang je elkaar begrijpt? als het je echt irriteert kun je de posts van die persoon toch ontzichtbaar ofzo iets maken?
Het werdt later pas echt tofquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die hakkuhplaatjes waren tof. Ik was aan het swingen in de badkamer
Ik weet ook hoe het moet.. ik vind het alleen zo leuk om te zien wie er elke keer weer haptquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook die weten heus wel hoe het moet. Knetter weet ook hoe het moet ze weigert het alleen even aan te leren.
Ik maakte altijd de fout "hij is groter dan mij" dankzij FOK! maak ik die fout niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ja en zelf maak ik ook wel fouten hoor.
Ik heb Celsius 232,8 op LPquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Speelde, de man is al 12 jaar dood![]()
Miste 2 vingers sinds 1974.
BULLSHIT!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe het moet.. ik vind het alleen zo leuk om te zien wie er elke keer weer hapt
Gemeen hoor patjen!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan nu wel weer een opmerking maken maar ik laat hem even achterwegeIets met ergeren en irriteren.
ooh heerlijk meid dat je alles gelooft wat er getypt wordtquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BULLSHIT!!
Vorige keer kwam jij het topic binnen met: *knetter luistert ook weer mee.
Omdat koelkast van slag was dat jij het goed spelde verbeterde hij je naar luisterd en toen ging je weer twijfelen
Ik irriteer me aan jou..quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan nu wel weer een opmerking maken maar ik laat hem even achterwegeIets met ergeren en irriteren.
Dat. Ik mis alleen een letter als ik snel typ, daar sluipen ook de foutjes door in. Maar ik weet wel hoe het moet hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
Ik maak bijzonder weinig fouten![]()
Soms mis ik een letter, maar dat komt door deze ramplank.
Zo naïef ben ik niet hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh heerlijk meid dat je alles gelooft wat er getypt wordt
Dat dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
Ik geloof echt niet alles wat getypt wordt.
Van bepaalde users geloof ik zelfs geen enkele letter
Mijn Engels is ook wel een stuk beter dan mijn Nederlands eigenlijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:38 schreef mc-Piel het volgende:
Ik kan gewoon geen nederlands..
Als ik een engelse tekst schrijf en die in google translate gooi komt er meer zinnigs uit dan wanneer ik hem zelf schrijf!
Mijn engels daarentegen!
Dag zusquote:
Ik stond voor Engels vaak een punt hoger dan voor Nederlands.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn Engels is ook wel een stuk beter dan mijn Nederlands eigenlijk
Ouwe meukquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:40 schreef mash_ het volgende:
Normaal luister ik deze muziek niet. En vind het ook niet heel leuk of zo. Maar om filmpjes op te monteren is het echt leuk!
Ik heb ooit een collega gehad bij een callcenter. Die had het script wat we moesten oplezen naar het Engels vertaald. Heel handig props daarvoor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:38 schreef mc-Piel het volgende:
Ik kan gewoon geen nederlands..
Als ik een engelse tekst schrijf en die in google translate gooi komt er meer zinnigs uit dan wanneer ik hem zelf schrijf!
Mijn engels daarentegen!
Broertjequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dag zus
Je hebt het principe inhoudelijke posts afgeschaft?
Nederlands had ik altijd een 6je voor ofzo, Engels meestal 9quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stond voor Engels vaak een punt hoger dan voor Nederlands.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een collega gehad bij een callcenter. Die had het script wat we moesten oplezen naar het Engels vertaald. Heel handig props daarvoor!
Zat hij op te scheppen dat zijn Engels perfect was.
Dus ik vraag of ik even mag kijken naar zijn Engelse script.
Heb hem toen haarfijn uitgelegd wat het verschil is tussen your en you're. En meteen het script maar even overnieuw vertaald want zijn perfecte Engels was stiekem alleen perfect fout!
Gaat het nog lukken met de site in, zeg een week? Anders moeten we echt wat anders verzinnen. De huidige site is drama.quote:
Dat heb ik vaak met hun enzo, zo praat iedereen hier dus dat is er zo ingeslopen.quote:
Die is fout en dat weet ik.quote:
Zou ik ook zeggen ja!quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is fout en dat weet ik.
Deed ik dan ook expres!
Jammer dat je geen lapo hadquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Broertje
Nee, eigenlijk niet. Ik wist alleen geen openingspost voor mijn carrière in dit topic.
Dat ging heul niet over jou hoorquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is fout en dat weet ik.
Deed ik dan ook expres!
No comment.quote:
Komt nog welquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jammer dat je geen lapo had!
Komt goed zus!
Kijken of koelkast wel wakker was inmiddelsquote:
Weet ik tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ging heul niet over jou hoor
Sam?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
Oeh, Valerie
Ik ben trouwens wel blij dat er geen liedjes zijn met mijn naam erinVriendin van me wordt telkens toegezongen als ze langs komt lopen
Ik zei vorige week al dat iemand anders het mocht doen want ik heb op dit moment echt geen tijd. Heel jammer maar 't is zo.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gaat het nog lukken met de site in, zeg een week? Anders moeten we echt wat anders verzinnen. De huidige site is drama.
Zonde. Ik had dat niet gelezen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik zei vorige week al dat iemand anders het mocht doen want ik heb op dit moment echt geen tijd. Heel jammer maar 't is zo.
HOOG sammy kijk OMHOOG sammyquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die zijn er toch wel
Ik ga er naar kijken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zonde. Ik had dat niet gelezen.
Er moet gewoon wat gebeuren, want dat er nu is is echt zo verouderd en niemand doet er wat aan
Maar zo heet ik dus nietquote:
Ik moet ook zo beginnen, het moet 6 uur in de ovenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
I haz a bored
Nu al eten maken voor vanavond want anders geen tijd en blaaaa
![]()
![]()
Is goed. Ik zeg het vanmiddag wel op msn, moet even opzoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
Niet deze ochtend.
Vanavond wel als jij mij dat nummer even doorgeeft
Que?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
I haz a bored
Nu al eten maken voor vanavond want anders geen tijd en blaaaa
![]()
![]()
Fatboy Slim remix?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
koelkast je bent mn held als je intergalactic draait
ik ben NU eten aan het koken voor VANAVOND want ik heb straks GEEN TIJD. Jezus zo cryptisch was het toch nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Que?
Mijn lolcatz woordenboek is redelijk uitgebreid maar hier snap ik niets van
Het ging niet om dat gedeeltequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik ben NU eten aan het koken voor VANAVOND want ik heb straks GEEN TIJD. Jezus zo cryptisch was het toch niet
Het klonk trouwens wel HEEL lekker wat je gaat maken.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet ook zo beginnen, het moet 6 uur in de oven
Ja die kruidenmix is ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het klonk trouwens wel HEEL lekker wat je gaat maken.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
En ik red intergalactic ook niet voor 12u, maar ik zet hem zo in Draakje en zorg dat 'ie voorbij komt!
Oh. Okequote:Op woensdag 30 maart 2011 12:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is dus kale kano, lief
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. OkeMaar wat IS een kale kano?
Of wacht, volgens mij weet ik het wel...
Kijk eens in je broek. Ik hoop dat er daar eentje zit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. OkeMaar wat IS een kale kano?
Of wacht, volgens mij weet ik het wel...
Ja, ik zeg net dat ik wel weet wat het isquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk eens in je broek. Ik hoop dat er daar eentje zit.
Wat niet wil zeggen dat jij er ook een hebtquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg net dat ik wel weet wat het is
Die 'quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat jij er ook een hebt
Dus jij zegt dat hij kaal is?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg net dat ik wel weet wat het is
Hoe moet ik dit opvatten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat jij er ook een hebt
Dan moet je hem onder een spoilertje zettenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil het best illustreren, maar dat is redelijk NSFW.
Ja doe ik dan ook, wacht.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:33 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dan moet je hem onder een spoilertje zettendan zou het nog kunnen
That's what I told herquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik heb toch niks beters te doen dus ik wacht
Ja, die was expresquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
HEUHEUHEU LEUKEN WOORDGRAPJE![]()
Please doquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil het best illustreren, maar dat is redelijk NSFW.
SPOILER: Kale Kano NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaal maakt geen kano, want dit is een kale kalkoen NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U valt in herhaling.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ennio Morricone jatters die Metallica
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef djkoelkast het volgende:
SPOILER: Kale Kano NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaal maakt geen kano, want dit is een kale kalkoen NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Every war is different, every war is the same.
SPOILER: Kale Kano NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, die eerste lijkt wat op die van mijSPOILER: Kaal maakt geen kano, want dit is een kale kalkoen NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen heb ik geen Christina piercing.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Elke keer als ik dit of versie 1 hoor ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
U valt in herhaling.
Ok ok gr gr
SPOILER: Kale Kano NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb GEEN kalkoenSPOILER: Kaal maakt geen kano, want dit is een kale kalkoen NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat is een goede kanoquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die eerste lijkt wat op die van mijAlleen heb ik geen Christina piercing.
Pics ter vergelijking?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die eerste lijkt wat op die van mijAlleen heb ik geen Christina piercing.
Dat dus!quote:
Die wilde ik ook, ik heb uiteindelijk voor een andere gekozen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een goede kanoI like. Maar dat was het beste voorbeeld
![]()
Popje wil een christina
Jij hebt popke al gierigaard.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoef geen pics, kom maar gewoon langs vanavond.
Jij woonde in de buurt van Den Helder he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoef geen pics, kom maar gewoon langs vanavond.
Jij hoeft niet langs te komen Toonquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij woonde in de buurt van Den Helder he?
Dan kan ze ook wel even langs mij komen gelijkDaar kom je toch in grote lijnen langs
Ze kan natuurlijk ook gewoon een rondje Nederland doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij woonde in de buurt van Den Helder he?
Dan kan ze ook wel even langs mij komen gelijkDaar kom je toch in grote lijnen langs
Ik had het ook over Samzz, ik wil niet eens bij jou langskomenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hoeft niet langs te komen Toon
Ik ben benieuwd wie mono wil meenemen voor dat trioquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet genieten. Popje doet ook mee trouwens. Wij doen trio's.
Een tourbus met Samzz er alleen inquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk ook gewoon een rondje Nederland doen![]()
Eindpunt Den Helder en dan stappen we allemaal uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een tourbus met Samzz er alleen in![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat iemand dat kan waarderen hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een tourbus met Samzz er alleen in![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Stuur jij ze door naar de geïnteresseerde?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te posten hoor, PMen kan ook
De rest van FOK! dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
Stuur jij ze door naar de geïnteresseerde?
Dan ga ik ze verkopenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
Stuur jij ze door naar de geïnteresseerde?
Arme WTquote:
Dat dacht ik nietquote:
voor het goede doel (onzin radio) of voor je eigen verdiensten?quote:
Maar dan op z'n SHEquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
voor het goede doel (onzin radio) of voor je eigen verdiensten?
En jij ín je broekquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik nietDan heb jij een fijn procesje aan je broek hangen
Ik heb wel foto's van SHE gezienquote:
Dat is het hele idee erachterquote:
Als Pinksteren en Pasen op een dag vallen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En jij ín je broek![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wanneer kan ik ze verwachten ongeveer?
maar niet die naakt foto's bedoel ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's van SHE gezien
Toevallig gebeurt dat dit jaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het hele idee erachter
[..]
Als Pinksteren en Pasen op een dag vallen.
Ik heb ook naaktfoto's van SHE gezien. Alleen niet de beloofde shoot, want die is er nooit geweest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar niet die naakt foto's bedoel ik
SPOILER: That's what she saidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOUT VENTJEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom staat die nog neit op je fobo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
Ik vind mijn bier en tieten foto seksueel geladen genoeg
Dus nee.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
WUT? fotos van samzz ?
waarom wilt iedereen hier altijd naaktfotos zien ?
vraag lekker of mono naaktfotos post, die is toch gek genoeg
laat die arme dames lekker met rustNEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |