Briljanter dan briljant zelfsquote:
Yeah.... Hate itquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:24 schreef Patje1987 het volgende:
Hate it or love it - 50 cent en the game jewaids
Je hebt gemist dat ik zei dat ik medelijden had met knetter en dat ze moet weten dat we haar echt wel lief vinden!!quote:
Schijnt toch van wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
Niemand haat op Knetter, of mis ik wat?
Ja dat mag misschien wel zo zijn, maar liedjes 'verknetteren' en jingles van haar afspelen om gelach te veroorzaken klinkt in mijn oren toch als gebash.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat ik zei dat ik medelijden had met knetter en dat ze moet weten dat we haar echt wel lief vinden!!
Nee man, da's gewoon dikke lol en dat weet zij ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat mag misschien wel zo zijn, maar liedjes 'verknetteren' en jingles van haar afspelen om gelach te veroorzaken klinkt in mijn oren toch als gebash.
Hoi jijquote:
En dit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
Niemand haat op Knetter, of mis ik wat?
Okee want ik kom hier namelijk niet meer zo vaak dus ben niet echt op de hoogte.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee man, da's gewoon dikke lol en dat weet zij ook
Nee is echt geen gebash hoor!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Okee want ik kom hier namelijk niet meer zo vaak dus ben niet echt op de hoogte.
JAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
Het is wachten op de eerste monomix hè.
Het wordt een dagelijks dingetjequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:30 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb tenminste alweer fijn Hoepelmoets door mijn koptelefoon gehoord.Mijn dag is weer goed.
Dat hoorde ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt een dagelijks dingetje
Ik kom ook niet echt voor haar op, maar toch hoor je elke haar naam op de radio en klinkt/klonk als gebash voor mij maar goed ik geloof je wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is echt geen gebash hoor!
We zien wel wie er volgende week aan de beurt is om door liedjes gemixt te worden.
En ik blijf erbij, die knetterremix van gisteren klonk stiekem nog heel goed ook
Ik vind het juist goed dat je voor haar op komt!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom ook niet echt voor haar op, maar toch hoor je elke haar naam op de radio en klinkt/klonk als gebash voor mij maar goed ik geloof je wel.
DOEN!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat hoorde ik.
Straks moet ik nog brommerhelmen gaan inspreken voor de sjeek det boetie sjeek det ess volume 1
Soms ben ik echt blij dat ik geen microfoon hebquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is echt geen gebash hoor!
We zien wel wie er volgende week aan de beurt is om door liedjes gemixt te worden.
En ik blijf erbij, die knetterremix van gisteren klonk stiekem nog heel goed ook
Ik vond het wel stom dat ik geen knuffel mochtquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat hoorde ik.
Straks moet ik nog brommerhelmen gaan inspreken voor de sjeek det boetie sjeek det ess volume 1
We gaan een headset sponsoren voor jequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms ben ik echt blij dat ik geen microfoon heb
Ghehe graag gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver nu hoor ik dat ook.
Hmm ik zit aan de Milka @twitter
Het had een goede reden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het wel stom dat ik geen knuffel mocht
Doe normaalquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan een headset sponsoren voor je
[..]
Ghehe graag gedaan
Dat zei koelkast netquote:
Heb ik niet gehoordquote:
Wel met EggsTC accent en ergens *gek* bijgevrot.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoordDe baas stond naast me.
Maar, DOE NORMAAL!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel met EggsTC accent en ergens *gek* bijgevrot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |