Wij hadden toch ruziequote:
quote:
Wat voor feest?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Lovely en NBT, klaar voor het feest
We maken er samen een feestje vanquote:
LDMquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh... Kan niet goed wakker worden
desalniettemingoeiemorgen
van peppi en kokkiquote:
Goedemorgen drummerquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Zet ik mn collegas wel aan het werkquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k trekt stekkertje los in server ruimte bij Crazy-M
zo, rust
morge pandaquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef Panda72 het volgende:
Wat een somber weer is het buiten. Helemaal niet leuk.
nu wil ik helemaal mn bed niet meer uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef Panda72 het volgende:
Wat een somber weer is het buiten. Helemaal niet leuk.
hier schijnt een dun zonnetjequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu wil ik helemaal mn bed niet meer uit
Zolang je dat hier maar niet doetquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
zo, rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LDGquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Priemquote:![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Zum kotzenquote:
daar doe ik het niet voorquote:
Ikke ikkequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar doe ik het niet voor![]()
iemand die me gezelschap komt houden in bed? Wel n kleine ochtendhumeurwarning
* MaleDuck moet de neiging weerstaan om bij NBT een stekkertje los te trekken in de server ruimtequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
zo, rust
Ik lig er ook nog in, kom je bij mij maak ik plek voor jequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je vriend ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey gekke eend, jij ook nog hierquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck moet de neiging weerstaan om bij NBT een stekkertje los te trekken in de server ruimte
Het is in de buurt, toch? vlakbij Toek en Muck toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck moet de neiging weerstaan om bij NBT een stekkertje los te trekken in de server ruimte
Wat heeft iedereen toch met stekkertjes los trekken in de server ruimtes.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Prutsersquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja maar ik wil de mijne niet uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lig er ook nog in, kom je bij mij maak ik plek voor je![]()
Ik was als eerstquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik wil de mijne niet uit
Oh, dan hevel ik mezelf over naar jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar ik wil de mijne niet uit
Het gaat er maar om dat ik m snapquote:
om met je te batsen!quote:
ik had juist bedacht om zijn werkstation te hacken maar dit kan ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Prutsers* Marijkezwolle belt gekke meneer zijn werk en vraagt of ze alle stekkers los willen trekken in ruil voor tietenpics
succes, ik zit bij een klantquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Prutsers* Marijkezwolle belt gekke meneer zijn werk en vraagt of ze alle stekkers los willen trekken in ruil voor tietenpics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |