Ohjeequote:Op woensdag 30 maart 2011 08:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nog niet ..
ik wacht tot ie vrij is..
en dan heb ik een uurtje..
senior al wel ingeseint dat ik met hem en de manager wil praten..
maar zit redelijk te trillen hier
ben niet zo goed in dit soort dingen
ik wil zeggen dat ik de huidige situatie niet trek zonder aan te geven datik m'n werk niet aan kan..quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:00 schreef Pheno het volgende:
Je wilt zeggen dat je naar de wc moet? *iets gemist heeft.
Dan zeg je dat inderdaad zo. Wat is er wel mis en wat is geen probleemquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil zeggen dat ik de huidige situatie niet trek zonder aan te geven datik m'n werk niet aan kan..
het is de situatie.. niet de werkzaamheden..
nu nog steeds kut omdat ik m'm manager nog niet gesproken hebquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohjeehad je daarom een baaldag gister? En hoe is het nu?
het probleem is dat mijn eigen grenzen al 2 jaar continue obverschreden worden en dat het nu dubbel gedaan wordt en dat ik het nu niet meer trek.. ik moet m'n grenzen weer aangeven..quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zeg je dat inderdaad zo. Wat is er wel mis en wat is geen probleem
nee, nu niet meer goed te pratenquote:
Dan is mijn accu binnen 2 uur leegquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sms bijna nooit meer
Ik heb WhatsApp![]()
Morgequote:
ik zit gemiddeld op 1 a 200 per maandquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet juist wat meer sms'en, anders kom ik niet door mijn 100 berichten per maand heen....
Heeft weinig met zwakte te maken als je juist zo sterk bent aan te geven dat je het niet meer trekt. Eerder met verstandig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het probleem is dat mijn eigen grenzen al 2 jaar continue obverschreden worden en dat het nu dubbel gedaan wordt en dat ik het nu niet meer trek.. ik moet m'n grenzen weer aangeven..
maar das heeel lastig vor iemand die dat nooit doet en altijd maar over zich heen laat walsen omdat je anders laat zien dat je "zwak" bent
een gemiddelde tussen 1 en 200, dat is wel een hele ruime margequote:
tnx.. hopelijk denkt m'n manager er ook zo over.. die vind namelijk iedere manier van gevoel tonen een zwaktequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft weinig met zwakte te maken als je juist zo sterk bent aan te geven dat je het niet meer trekt. Eerder met verstandig.
100 en 200quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
een gemiddelde tussen 1 en 200, dat is wel een hele ruime marge
nee, niks meerquote:
bedoel 100 - 200quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
een gemiddelde tussen 1 en 200, dat is wel een hele ruime marge
wat Pheno al zei, niet zwak maar verstandigquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het probleem is dat mijn eigen grenzen al 2 jaar continue obverschreden worden en dat het nu dubbel gedaan wordt en dat ik het nu niet meer trek.. ik moet m'n grenzen weer aangeven..
maar das heeel lastig vor iemand die dat nooit doet en altijd maar over zich heen laat walsen omdat je anders laat zien dat je "zwak" bent
Ik hoop dat je snel je manager spreekt en er dingen uitgesproken kunnen worden....quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nu nog steeds kut omdat ik m'm manager nog niet gesproken heb
maar ik zit wel redelijk stuk nu jah
quote:
Het is imho zelfs een teken van kracht, je komt voor jezelf op en laat zien dat je niet alles piktquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat Pheno al zei, niet zwak maar verstandig![]()
en makkelijk is het niet, maar zo doorgaan is ook geen optie
het voelt allen evenniet zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is imho zelfs een teken van kracht, je komt voor jezelf op en laat zien dat je niet alles piktJe bent een sterke vrouw Bar
* MaleDuck geeft bar een peptalk: Je kan het, gewoon zo assertief en duidelijk zijn, zoals je hier op fok bentquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nog niet ..
ik wacht tot ie vrij is..
en dan heb ik een uurtje..
senior al wel ingeseint dat ik met hem en de manager wil praten..
maar zit redelijk te trillen hier
ben niet zo goed in dit soort dingen
* Barreltje is ook een internet held hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck geeft bar een peptalk: Je kan het, gewoon zo assertief en duidelijk zijn, zoals je hier op fok bent
straks is het achter de rug en dan viel het wel mee.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het voelt allen evenniet zo
ach .. het komt ook wel goed.. maar dit negeren zou niet wijs zijn..
pfff... lastig lastig!
Ze kunnen je heus niet zomaar ontslaan.... En je bent goed in je werk, dus laat ze maar lullen jij kiest voor jezelf!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje is ook een internet held hoor
en als jullie me niet aardig vinden is er geen drama.. ik zet de computer uit en niks aan de hand.. maar m'n werk.. das net even anderszonder werk wordt het best lastig
Je zit heus niet zomaar zonder werk, als je gewoon duidelijk ben waarvoor je je senior en manager wil spreken, dan lijkt mij dat ze het alleen maar zullen waarderen dat je het doet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje is ook een internet held hoor
en als jullie me niet aardig vinden is er geen drama.. ik zet de computer uit en niks aan de hand.. maar m'n werk.. das net even anderszonder werk wordt het best lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |