Heb je voor mij nog een warme chocolademelk?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voelen ze niks van hoor
* LovelyLady doet nog een bakkie koffie
jaja, en dan wil ik er 1 pakken ....quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is heus niet dat ik een heel pak in mijn eentje op eet
zo erg is het gelukkig niet meer
pffft,quote:
* Crazy-M doet stiekem suiker in de koffiequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voelen ze niks van hoor
* LovelyLady doet nog een bakkie koffie
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Naarden, zal ik je op halen van het station?
ohw wacht.....
Symp leest ook mee![]()
ze zijn allemaal getrouwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Symph zou meegaan, want ik zie hem vandaag
![]()
Dus ehm, ik denk dat ik een volgende keer kom
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nee heb ik nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je voor mij nog een warme chocolademelk?
Ik vind je eigenlijk een beetje bijdehand, als jij gewoon VRAAGT om een koekje kan je dat best wel krijgen... waar zijn je manierenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jaja, en dan wil ik er 1 pakken ....
[..]
pffft,
slecht
[..]
* Crazy-M doet stiekem suiker in de koffie
Bij zijn vermogen om normaal Nederlands te typenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee heb ik niet
[..]
Ik vind je eigenlijk een beetje bijdehand, als jij gewoon VRAAGT om een koekje kan je dat best wel krijgen... waar zijn je manieren![]()
![]()
sorry, te weinig geslapenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee heb ik niet
[..]
Ik vind je eigenlijk een beetje bijdehand, als jij gewoon VRAAGT om een koekje kan je dat best wel krijgen... waar zijn je manieren![]()
![]()
Doe is liefquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij zijn vermogen om normaal Nederlands te typen
Jammerquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee heb ik niet
[..]
![]()
Eensquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EensAnd you've just proven my point
ze sloeg mij vanmorgen op mijn vingersquote:
I like you alreadyquote:
Jij gebruikt is wel goedquote:
Dat vind je heus wel lekkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze sloeg mij vanmorgen op mijn vingers
ja maar daar zal ik ook is hebben neergezetquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I like you already![]()
[..]
Jij gebruikt is wel goedWauw
Dat had je er om gevraagtquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze sloeg mij vanmorgen op mijn vingers
quote:
Dat ???quote:
Goed hequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I like you already![]()
[..]
Jij gebruikt is wel goedWauw
Daar zou je ook is neer hebben gezetquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar daar zal ik ook is hebben neergezet
ip tiep wat ik zeg zonder na te denkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar zou je ook is neer hebben gezetMaar is toch jammer dat je met de rest zo'n moeite hebt
![]()
![]()
nietusquote:
sinds 6720quote:
Kan je het dan wel?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ip tiep wat ik zeg zonder na te denken
niettus,quote:
als ik type met nadenken ?quote:
Voortaan geen koekjes meer voor jouquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niettus,
* Crazy-M rent heeel hard rondjes
toedeliedokiequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:57 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben weer aan het werk
Bis Later![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voortaan geen koekjes meer voor jou
quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:59 schreef wel.o.k het volgende:
nog anderhalf uur en dan naar ga ik naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
Crazy, ik heb een mooie jas voor jou
die heb ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
PGRquote:
en morgen niet werkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan al ?
ambtenaar
* Crazy-M knauwt zijn snicker op
jonge, dat jasje helpt bji mij nietquote:
Lovely en NBT, klaar voor het feestquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Lovely en NBT, klaar voor het feest
smakelijkquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:04 schreef Solique het volgende:
Zo, weer even rust. Tijd om wat te eten.
wa nu weer ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |