sorry, ben gewoon hyperquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ho ho, zelf aan andermans spullen zitten en dan huilen als er wat van gezegd wordt?Ga je schamen jongeman! In de hoek jij!
Truste schatquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga nog een poging doen tot slapenLaters
Hier geen camera in de serverruimte.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Beide voorzien van 24/7 camera toezicht. Sta je dan met je snufferd op de camera
ikke ben altijd liefquote:
quote:
quote:
kan nog iemand wakker smsenquote:
Maar hun hadden Thee oorlogquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck is altijd lief, dus niet liegen, jongedame!
Mij nietquote:
Beetje jammerquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:42 schreef Muck het volgende:
Ach, rijd toch lekker in een wak ofzo
In de trein stond recht voor mijn neus een jongen in een rolstoel te klungelen om zijn rugzak om de achterkant te krijgen, dus ik bied aan om even te helpen. Krijg ik me toch een grote bek...
Krijg lekker een lekke band ofzo, stuk verdriet
Tja, hem helpen doe je toch niet, hij is al zielig genoegquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:42 schreef Muck het volgende:
In de trein stond recht voor mijn neus een jongen in een rolstoel te klungelen om zijn rugzak om de achterkant te krijgen, dus ik bied aan om even te helpen. Krijg ik me toch een grote bek...
Je vergeet gekke-Mquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck is altijd lief, dus niet liegen, jongedame!
heb jouw nummer ook niequote:
Benzine erover en aansteken!quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:42 schreef Muck het volgende:
ikke ben altijd liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |