Ah ok. Naja, vanaf 1998 kan ik ze herinneren, laat ik het zo zeggen. :pquote:Op woensdag 30 maart 2011 06:41 schreef Glesse het volgende:
Ik weet alleen dat die boksballen er al veeeeeel langer staan als 1998 (alleen misschien niet de digitale variant) en dat sommige gemeenten ze verbieden op hun kermissen...
Goede vraag verder. Hoe kom je hier om 6:20 op, terwijl het kermisseizoen niet eens is begonnen?
Het lijkt mij gewoon een schaal van 0 tot 1000, die wrs proefondervinderlijk is ingedeeld.quote:Op woensdag 30 maart 2011 06:32 schreef BriaNL het volgende:
Goedemorgen fok!kers!
Ik heb een vraag waar ik sinds 10 minuten geleden al antwoord op zoek
Jullie kennen vast wel die boksballen die vrijwel op elke kermis staan sinds 1998 ofzo. Je gooit er een euro in (oid) en je kunt er 1 keer of meerdere malen tegen aan slaan. Vervolgens zie je op het display van het apparaat hoe hard je hebt geslagen, bijvoorbeeld: 500.
Maar wat ik me nou afvraag is: wat is die 500? Is dat 500 in snelheid, gewicht of iets heel anders?
Ik weet trouwens niet of mijn topic hier goed staat in w&t maar dit leek me het beste
Ieman enig idee?
Well deserved als je bij zo'n ding stoer staat te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:45 schreef Id_do_her het volgende:
Een gast die ik ken sloeg een keer te hoog en brak zijn hand.
Dat is waar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:47 schreef Silven het volgende:
[..]
Well deserved als je bij zo'n ding stoer staat te doen.
Dat is inderdaad en goeie. Ik dacht mischien zit er een betings systeem achter behalve een simpele veer oid dan:)quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:19 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het lijkt mij gewoon een schaal van 0 tot 1000, die wrs proefondervinderlijk is ingedeeld.
De bal raakt een veer, die dan ingedrukt wordt, als die 2 x zover wordt ingedrukt, dan heb je 4x zo hard geslagen
Vrijdag is het 1 april. Bij Brielle staat er een kermis klaar op dit moment!quote:Op woensdag 30 maart 2011 06:41 schreef Glesse het volgende:
Goede vraag verder. Hoe kom je hier om 6:20 op, terwijl het kermisseizoen niet eens is begonnen?
'zei'quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef Almeisan het volgende:
500 punten.
Het is kermis. Het gaat er dan om hoeveel geld je aan woonwagentokkies geeft zonder dat zei er veel moeite voor hoeven te doen.
Zulke spelling ook!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Almeisan het volgende:
Hey, zo een opmerking is banwaardig, weet je dat?
I lol'dquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef SpecialK het volgende:
Jij solliciteert naar de niet-bestaande vacature van W&T troll?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |