Als een 15 jarig meisje die het al gedaan heeft dat tegen je zegt is dat wel raar....quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:01 schreef Civilian het volgende:
Depressief en minderwaardig voelen door een MSNgesprek
Als jij je al depressief voelt omdat je van 1 meisje hebt gehoord dat ze 't eerder heeft gedaan dan jou, dan heb je nogal 'n probleem..quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als een 15 jarig meisje die het al gedaan heeft dat tegen je zegt is dat wel raar....
Ik weet dat allemaal al, ik dacht er ook oke mee te zijn maar blijkbaar....quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Als jij je al depressief voelt omdat je van 1 meisje hebt gehoord dat ze 't eerder heeft gedaan dan jou, dan heb je nogal 'n probleem..
Er zijn genoeg mensen die 't eerder hebben gedaan dan jou. Get over it. Ook genoeg mensen die 't pas op een (veel) latere leeftijd doen
Geef haar een breezer en een pakje peuken, dan ben je gelijk ontmaagd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als een 15 jarig meisje die het al gedaan heeft dat tegen je zegt is dat wel raar....
Tja inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:17 schreef Tja..1986 het volgende:
Nou, stoer hoor, zo'n 15 jarig meisje dat al neukt..
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:20 schreef Skillstorm het volgende:
Het erge is nog dat ik haar leuk vind/vond.....
Je kan altijd zeggen: kom hier danquote:ze zei: haha jij moet helemaal je mond houden, jij hebt het nog niet eens gedaan.
Tja.. Dan was blokken en verwijderen niet zo'n slimme actie. Ze klinkt namelijk vrij makkelijk als ze zomaar met iemand om skype over seks gaat praten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:20 schreef Skillstorm het volgende:
Het erge is nog dat ik haar leuk vind/vond.....
Ja, met haar doen was zo leuk geweest zeker....maar een kut is een kut.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. Dan was blokken en verwijderen niet zo'n slimme actie. Ze klinkt namelijk vrij makkelijk als ze zomaar met iemand om skype over seks gaat praten.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, met haar doen was zo leuk geweest zeker....maar een kut is een kut.
Ik kan me het voorstellen, maar jij had haar op dezelfde lage manier terug kunnen dissen dat jij jezelf niet zomaar blootgeeft aan de eerste de beste met een aaitje en lief woordje. Dat je het niet wilt doen met iemand die de daad zo 'normaal' vindt dat ze er zo even opkruipen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou, daar zullen mensen idd enorm van onder de indruk zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:21 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik kan me het voorstellen, maar jij had haar op dezelfde lage manier terug kunnen dissen dat jij jezelf niet zomaar blootgeeft aan de eerste de beste met een aaitje en lief woordje. Dat je het niet wilt doen met iemand die de daad zo 'normaal' vindt dat ze er zo even opkruipen.
Flinke diss idd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:28 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Nou, daar zullen mensen idd enorm van onder de indruk zijn
Seks is iets bijzonders en dat zou je in mijn ogen alleen moeten hebben met iemand waar je echt van houd, seks moet je niet met alles en iedereen willen doen om er zogenaamd bij te horen of omdat je even zin erin denkt te hebben. Een 15-jarige meisje dat geen (serieuze) relatie heeft (gehad), maar wel (al vaak?) seks heeft (gehad) is in mijn ogen een slet (en als het een jongen was geweest ook). Ik weet dat ik ouderwetse overkom, maar zo denk ik erover.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:00 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ben 17 en nog steeds maagd, natuurlijk dacht ik hier geen problemen mee te hebben, totdat een 15 jarig meisje die al ontmaagd was wat tegen me zei toen we over seks aan het praten waren op Skype. Vond haar leuk ook, ze zei: haha jij moet helemaal je mond houden, jij hebt het nog niet eens gedaan.
Ik weet niet waarom maar ik voelde me ongelofelijk depressief en minderwaardig op dat moment, heb haar maar geblokt en verwijderd. Ja, een overhaaste actie maar ik voel me nu wel beter![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |