Noem eens een goede waar ik echt bij moet huilen danquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dan moet je wel een drama kijkenIk huil echt om alles
dus dat is nog niet zo lang geleden. Op stage zelfs
Jawel want ik heb een bagger hekel aan prikkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel gezellig danMaar niet een eng ernstig onderzoek?
WAT IS DEZEN HAAT?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bent mijn nummer 2 [ afbeelding ]
The Notebookquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Noem eens een goede waar ik echt bij moet huilen dan [ afbeelding ]
Muahah, ook halloquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG
Ah, prikken, niet echt fijn nee. Meestal ben ik degene die ze geeft alleen, dan is het veel leukerquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:15 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Jawel want ik heb een bagger hekel aan prikkenmaar voor de rest viel het mee
Nachtmerriesquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, prikken, niet echt fijn nee. Meestal ben ik degene die ze geeft alleen, dan is het veel leukerik vind injecteren echt tof
![]()
ja want ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:18 schreef Omdatappel het volgende:
Hier zitten wel lieve mensen enzo, zegmaar.
Heuj, appel!quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:18 schreef Omdatappel het volgende:
Hee Appeltjequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:18 schreef Omdatappel het volgende:
Hahaha, geluksvogelquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:18 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nachtmerriesalleen ik had wel leuke verpleegsters
The Notebook ooit eerste 5 minuten van gezien omdat zo'n chick dat graag wildequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
The NotebookEn ik moet bij het beginstukje van Up al huilen
dat als die vrouw doodgaat. En bij ehmmm I Am Legend als die hond doodgaat
Zoals ik al zei, ik huil snel.
Goed hoor. Ja toevallig wel ja :pquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe is het dan, heb je een tc aan staan toevallig?
Juist welquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, geluksvogelGeen irritante onwetende stagiaires?
Nouja, hij is zo liefquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
The Notebook ooit eerste 5 minuten van gezien omdat zo'n chick dat graag wilde [ afbeelding ] Maar denk dat ik bij die film eerder in slaap val dan dat ik er bij ga huilen. Up en I Am Legend ook niet echt films waarbij ik moet huilen [ afbeelding ]
Jij bent de liefste natuurlijk.quote:
Bloempssquote:
Bijquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:18 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Hee Appeltje![]()
waar zijn de niet lieve mensen dan?
Haha, ach, die stagiaires vonden jou vast ook leuk, ipv al die oude mannetjes en vrouwtjes altijd.quote:
hey meidquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij bent de liefste natuurlijk.
[..]
Bloempss
[..]
Bij
Nja, weet niet.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja, hij is zo liefNiet 5 minuten maar kijken, maar tot het eind. En dan wel het goed eind. En huilen zul je. En verder weet ik even niet meer bij welke films ik moest huilen.. Maar ik kan al huilen als iemand heel lief is
Neenee, dan moet je beter je best doen hoorquote:
Haha vast en zeker aangezien ik niet geholpen moest worden met naar de wc gaan, niet inslaap viel, roggelde , heel overdreven hoestte of om de 1 seconde ze riepquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, ach, die stagiaires vonden jou vast ook leuk, ipv al die oude mannetjes en vrouwtjes altijd.
Inderdaad, dan is het al snel goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:22 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Haha vast en zeker aangezien ik niet geholpen moest worden met naar de wc gaan, niet inslaap viel, roggelde , heel overdreven hoestte of om de 1 seconde ze riep
ja jij weet daar vast alles van maar heb je nooit kots neigingen van vieze oude mannetjes?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is het al snel goed.
Neehoor, alleen van dat echte keiharde gerochel, daar word ik soms wel een beetje misselijk vanquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:23 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
ja jij weet daar vast alles van maar heb je nooit kots neigingen van vieze oude mannetjes?
Nee, die heb ik met m'n broertje gekregen en dat is zo'n ongelooflijke droogkloot dat ik alleen maar moest lachenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:23 schreef Omdatappel het volgende:
Moest je ook huilen bij de Titanic, Bloemps?
Zie je Bob, ik ben niet de enigequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moest ook zo hard huilen bij The Notebook, heb hem twee weken terug gekeken.En Titanic heb ik nog nooit gezien.
Hoeist met julliejjjj
haha ik heb vandaag mijn diepste respect betuigd aan een meisje die in haar 2de jaar zat en stage liep en de man tegen over mij moest helpen met plassen met een soort flesquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehoor, alleen van dat echte keiharde gerochel, daar word ik soms wel een beetje misselijk vanmaar verder kan ik overal wel tegen.
wat schattiggquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Om dat nummer moet ik ook elke keer huilen.En toch blijven luisteren omdattie zo mooi is.
Hahahaha, dat gebeurd dagelijks hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
haha ik heb vandaag mijn diepste respect betuigd aan een meisje die in haar 2de jaar zat en stage liep en de man tegen over mij moest helpen met plassen met een soort fles![]()
![]()
ik was half aan het kokhalzen
Dat zeg ik ook niet, maar ik betwijfel het of ik bij die film ga huilen. Ik ga denk ik wel gewoon weer My Sister's Keeper kijken. Huilen gegarandeerd.quote:
Omg, dat is ook gewoon een trieste film wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moest ook zo hard huilen bij The Notebook, heb hem twee weken terug gekeken.En Titanic heb ik nog nooit gezien.
Hoeist met julliejjjj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |