quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
denk om de laatste fatale druppel, doe een Durex om je knuppel
Bij mij ook (handmatig).. En het was een lastig kreng, maar ik mis mquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn Lada ookMaar in principe heeft iedere auto die, alleen was deze handmatig
En met die huidige prijzen ben ik blij dat de Lada overleden is
Dan zit er maar 1 ding opquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor rubber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
hier 1.45quote:
Ze hebben rubberlozequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
gelukkig maken ze de condooms van latexquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voor mannen die dat zeggen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zeker 8 keer op een nacht zo'n ding omdoenquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
nope. Belgiequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Geniet ervan, zolang het nog kan.
Dat zal dan geen NL zijn?
ook geen kleintje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vakantie zit er waarschijnlijk niet in voor mij
Bij de Shell hier vlakbij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Woar? Daar wil ik wel een half uurtje voor omrijden. 1,589 hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Waarom weet JIJ dat???quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij de Shell hier vlakbij.Nog zo'n buut'nlaander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.stichtingmilie(...)rijs-ter-wereld.html
Dat las ik vanavond, wij zijn officieel wereldkampioen.
Voor het zingen de kerk uitgaan danquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan zeker 8 keer op een nacht zo'n ding omdoen
Hoezo? Ik ben niet degene die zwanger kan wordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uitgaan dan![]()
Heel fijn... zo'n latexallergiequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig maken ze de condooms van latex
Ook dat is niet veilig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, da's echt heel normaal om dat op deze leeftijd te wetenquote:
Ehm, lieve schat, niet doen hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wist je dat niet dan had ik geweten in welke streek je woondequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, da's echt heel normaal om dat op deze leeftijd te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |