Ja, je bent wel meer vergeten van die avondquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan is er ergens iets misgegaan op de meet
Owquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Symph die vol enthousiasme beweert een zoon te krijgen!
Maar het is dus niet zo begrijp ik.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
En pgr gewoon komen johEr even uit is goed
![]()
Dat kan ie niet ben ik bang, ook al probeert ie het nog zo hardquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
ALs je Zwolle een dorp gaat noemen ga jij ook een record op de 100m zetten!
Paquote:
ik noem alles een dorpquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
ALs je Zwolle een dorp gaat noemen ga jij ook een record op de 100m zetten!
Ik zeg ook bewust 100m, want verder kom ik momenteel ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ie niet ben ik bang, ook al probeert ie het nog zo hard![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je bent wel meer vergeten van die avond
Dus ook Amsterdam?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik noem alles een dorp
Dat is mijn West Friese inslag
Kee, het is weer duidelijk hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
precies, wat ik zei: gewoon doen
Ja. Das ook een durp ja.quote:
Samenvatting: Ik heb MZ bezwangerd, maar Sym gaat het kind opvoeden alsof het zn eigen zoon zou zijn. Eind goed al goed voor Sym en MZ dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:25 schreef friemelaar het volgende:
Nou ben ik dus echt de draad kwijt, ik heb geen stuivers, dubbeltjes, kwartjes, guldens of knaken horen vallen
![]()
Zal wel gewoon te moe zijn
ah gelukkig kom ik tot de 110 meterquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg ook bewust 100m, want verder kom ik momenteel ook niet.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Samenvatting: Ik heb MZ bezwangerd, maar Sym gaat het kind opvoeden alsof het zn eigen zoon zou zijn. Eind goed al goed voor Sym en MZ dus
Gewoon je info bij de bronnen halenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:25 schreef friemelaar het volgende:
Nou ben ik dus echt de draad kwijt, ik heb geen stuivers, dubbeltjes, kwartjes, guldens of knaken horen vallen
![]()
Zal wel gewoon te moe zijn
Apart clubje hier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Samenvatting: Ik heb MZ bezwangerd, maar Sym gaat het kind opvoeden alsof het zn eigen zoon zou zijn. Eind goed al goed voor Sym en MZ dus
Maar bij de 100 stap ik in m'n auto.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah gelukkig kom ik tot de 110 meter
als het kind lastig wordt weet ik waar je werktquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weet je nou nog niet dat je een rubbertje moet gebruiken tegen het lekkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |