Het laatste, staat al lang klaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:47 schreef dragems het volgende:
is er al iemand die gaat draaien of gaat draakje aan
okquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het laatste, staat al lang klaar.
sorry. moet ik 'm opnieuw aanvragen/wordt ie gewist?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:47 schreef djkoelkast het volgende:
ruler, je mag pas aanvragen als draakje echt draait
staat in vlc, klees t ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
The Bloodhound Gang - Rip Taylor Is God
Nee laat nu maar staan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry. moet ik 'm opnieuw aanvragen/wordt ie gewist?
oke, zal 't volgende keer in de gaten houdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee laat nu maar staan.
Script werkt niet lekker. Hij kijkt alleen of de encoder aan/uit staat, niet of hij echt uitzendt of niet.
nee die taal is kut. dat is mijn mening en dus ook meteen feitquote:
als je dat mooi vindt, dan vindt je drents ook mooiquote:
drents is duuts?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je dat mooi vindt, dan vindt je drents ook mooi
Twents, das pas mooiquote:
niet hoooooooooooooooooorquote:
lijken verdacht veel op elkaar. als ik de grens over ga hoef ik geen duits te praten om me verstaanbaar te makenquote:
sjeek det boeddie sjeek det ess verstaan ze overalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lijken verdacht veel op elkaar. als ik de grens over ga hoef ik geen duits te praten om me verstaanbaar te maken
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
sjeek det boeddie sjeek det ess verstaan ze overal
ja, mooi oniequote:
quote:
uut Twentequote:
Dit was livequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat ging er in je om toen je dit hebt gemaaktdamnz jij hebt ook rare kronkels
wie roept er nu de hele tijd 'schudde met die billen' ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat ging er in je om toen je dit hebt gemaaktdamnz jij hebt ook rare kronkels
ahquote:
quote:
Stokkiequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
Wie heeft het liedje hiervoor gemaakt?
stokquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
Wie heeft het liedje hiervoor gemaakt?
Caro lekker dingquote:
Slaap lekkerquote:
tekst van dit liedjequote:
Zo jij bent nog laat opquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:09 schreef dragems het volgende:
ik vind het zielig voor die 3 chicks. worden ze eindelijk een keer gedraaid. betaalt er niemand voor
lol ja morgen wat later wakker. moet zo wel gaanquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo jij bent nog laat opGoede show trouwens heb ff gedanst op je muziek
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:11 schreef Popje-popje het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
geil hoor
pciesquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
was iets met zing,vecht,huil,dans en bewonder met smiley's maar lukte niet echt haha
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry wilde ff experimenteren. Soms lekker tochquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
Die lijkt beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |