Ik ben toch wel blij dat het bij mij niet het geval is, ik zou niet weten waar ik al dat bloed vandaan moet halenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een eendenmossel kan een penis krijgen die zeven keer zijn eigen lichaamslengte omvat.
En dan maar zuchten en steunen om die negers. Eendenmossels worden het helemaal in 2011.
En schoner ook! Ze verblijven non-stop in het water.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad verleidelijker dan een neger.
Track is aardig lam, en krijg gratis de nieuwe dus tja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik een "oude" Bold, 9700. Met laatste versie OS een prima ding
en waar je dat ding laat in je broekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat het bij mij niet het geval is, ik zou niet weten waar ik al dat bloed vandaan moet halen
Beetje vent wil wel zo'n penis.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat het bij mij niet het geval is, ik zou niet weten waar ik al dat bloed vandaan moet halen
ik zie geen toegevoegde waardequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Beetje vent wil wel zo'n penis.
Als de penis van een eendenmossel niet erect is is het maar een kleintje hoor.quote:
Maar als er heel wat moois op straat loopt heb je een groot probleemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als de penis van een eendenmossel niet erect is is het maar een kleintje hoor.
ik zou graag een 9800 hebben maar die vinden ze bij ons op de zaak te duurquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Track is aardig lam, en krijg gratis de nieuwe dus tja.
Dat zou het inderdaad kunnen gebeuren dat je letterlijk stuck komt te zitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als er heel wat moois op straat loopt heb je een groot probleem
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een eendenmossel kan een penis krijgen die zeven keer zijn eigen lichaamslengte omvat.
En dan maar zuchten en steunen om die negers. Eendenmossels worden het helemaal in 2011.
Hoiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Track is aardig lam, en krijg gratis de nieuwe dus tja.
Gemiddeld nog kleiner.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]verhoudingsgewijs he... ding kan nog steeds makkelijk maar 5 cm zijn
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |