Rubrieken? Als in delen van een magazine denk ik dan, maar dat zal het vast niet zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot nu toe geen.Het is sponsoring van een of twee rubrieken.
Nee, een concours, wedstrijdquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rubrieken? Als in delen van een magazine denk ik dan, maar dat zal het vast niet zijn.
Zeg je nou dat ik met hem naar bed moet gaan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verdrinken of verdringen, krop het maar op, verdrinken of verdringen, zo los je dat op!
Ik zeg bovenstaande, jij moet zelf weten welke waarde jij daaraan hecht en of je er wat mee gaat doenquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik met hem naar bed moet gaan?
Ik snap het niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg bovenstaande, jij moet zelf weten welke waarde jij daaraan hecht en of je er wat mee gaat doen
Jij moet zelf weten of je je gevoelens wilt verdringen of nietquote:
Ik noem een vriendin van me ook m'n kleine zusje, zij is er juist blij meequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
Een vriendin van mij zie dat laatst over een gezamenlijke vriend: 'Ik zie je echt als mijn broertje!'
Zij was daar heel opgetogen over. Ik zag vooral een heel zuur gezicht bij hem.
Dus nu zeg je dat ik stiekem gevoelens koester voor WG?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet zelf weten of je je gevoelens wilt verdringen of nietIk zeg alleen dat het altijd een optie kan zijn.
Dat snap ik!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik noem een vriendin van me ook m'n kleine zusje, zij is er juist blij mee
Ik ken je niet goed, maar het klinkt niet als complimentquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik noem een vriendin van me ook m'n kleine zusje, zij is er juist blij mee
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat je je gevoel moet verdrinken of verdringen, dat is de enige manier om het op te lossen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus nu zeg je dat ik stiekem gevoelens koester voor WG?
Ze is een schatje, beetje naief en daarom nemen we haar met de vriendengroep altijd een beetje in bescherming.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed, maar het klinkt niet als compliment
BZB?? Band Zonder Baan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat je je gevoel moet verdrinken of verdringen, dat is de enige manier om het op te lossen.
En uiteraard is dat niet serieus, want een liedje van BZB
Jupquote:
Goed gegokt dusquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup
En baas was 't met me eens dat het gevraagde bedrag voor sponsoring veel te hoog is.
Nee, het is gezien wat andere organisatoren ervoor vragen echt hoog. Ik heb net andere offertes bekekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Goed gegokt dus![]()
Of eigenlijk meer typische nederlandse gedachtengang.
Nee hoor want ik zie der alleen buitenquote:Op woensdag 30 maart 2011 06:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Al 2 weken lang gezeik en gezeur. Sterkte ermee!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen.
Dus, dan hoor je dat de man waar je al acht maanden hopeloos veel van houdt verliefd is op iemand anders. En nu?
Meisje tochquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen.
Dus, dan hoor je dat de man waar je al acht maanden hopeloos veel van houdt verliefd is op iemand anders. En nu?
De scherven van je gebroken hart oprapen. En verder maar hopen dat het snel overgaat. Zoveel mogelijk je zinnen verzetten denk ik?quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
Goedemorgen.
Ja. Zoiets.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De scherven van je gebroken hart oprapen. En verder maar hopen dat het snel overgaat. Zoveel mogelijk je zinnen verzetten denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |