ik kon echt niks verzinnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik had zo'n goede TT in gedachte
Precies! Ik zou bijvoorbeeld absoluut niet kunnen kiezen tussen Poison, the Logical Song en Hells Bells. Totaal verschillende nummers, maar allen briljant, vind ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
idd nagenoeg onmogelijk te doen. Hoe kun je bij bepaalde nummers nou zeggen: DIE vind ik minder goed dan DIE, maar wel beter dan DIE, en sowieso zijn ze alledrie echt geniaal!
je toetsenbord is in de warquote:
die kun je uitzetten in de optiesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Goudvis_ het volgende:
Die selecteerhulp is irritant inderdaad.
Zet het uit?!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Goudvis_ het volgende:
Die selecteerhulp is irritant inderdaad.
Oh dat had ik nog niet helemaal uitgevonden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die kun je uitzetten in de opties
grote meidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet helemaal uitgevonden.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Maria Magdalena en ze was geen hoer, maar zijn vrouw
Daar heb ik de Da Vincy Code niet voor nodig gehadquote:
Vrij vertaald: Te laat, schatjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben te moe om dit aan te kunnen
Reken maar dat jij een stijfje krijgt als ik ganz, ganz geil in je oor fluister, mein Freundquote:
Duits heerscht!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Duits is gay
En ik kan het niet
nieuwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een cool liedje, welke tijd?
Maar dat stijfje blijft dan niet in mijn broekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reken maar dat jij een stijfje krijgt als ik ganz, ganz geil in je oor fluister, mein Freund
Ben jij een kloonboon?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar dat stijfje blijft dan niet in mijn broek
Nee, maar ik stalk jou!quote:
Dat maakt de zaak iets andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reken maar dat jij een stijfje krijgt als ik ganz, ganz geil in je oor fluister, mein Freund
Jij bent al net zo'n zeiksnor als ik benquote:
Kost wel extra hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef dragems het volgende:
als er niemand na me is wil ik minimaal een half uur door
5% extraquote:
Wij zouden eens moeten neukenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent al net zo'n zeiksnor als ik ben
3:30 geloof ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je nog de tot 3:00 gedraait zaterdag?
dan neuk ik popje welquote:
zo nog welquote:
Warte mall ab... Am ende das Stunde, liebst du Deutschquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat maakt de zaak iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om nou helemaal naar den helder te gaan voor sexquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]daar kom je niet eens bij in de buurt man
Ik spreek vloeiend Duitsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Warte mall ab... Am ende das Stunde, liebst du Deutsch
Knetter woont niet in Den Helderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef dragems het volgende:
[..]
om nou helemaal naar den helder te gaan voor sex
yup. en ik heb vandaan bijna een lp van jarre besteldquote:
maar hij heeft een hekel aan grolsch, wie wilt daar nou mee neuken.,quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Snuf. het volgende:
BTW IK LIET MIJN ZONNEBRIL VALLEN
Who cares!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Samzz maar heel blijft!"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Ik?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar hij heeft een hekel aan grolsch, wie wilt daar nou mee neuken.,
Dus volgens jou zou ik HJ moeten gaan drinken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik?
Echt niet. Ik vind alleen Alfa het lekkerste pils.
Nja Brand is niet te zuipen en HJ is voor studenten en nerds.
Wie heeft er nu een hekel aan Grolschquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar hij heeft een hekel aan grolsch, wie wilt daar nou mee neuken.,
meldquote:
Ik breek niet na een valpartij hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Who cares!
Als Samzz maar heel blijft!
Wie huppelt met paarden?quote:
Dat zeg ik toch niet, dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:47 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dus volgens jou zou ik HJ moeten gaan drinken?
ik ben de dj die jou misschien meenam naar dauwpopquote:
Ik rijd ze alleenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:45 schreef dragems het volgende:
[..]
yup. en ik heb vandaan bijna een lp van jarre besteld
Zonder ooit voetbal te kijken wist ik dit alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef Neroje het volgende:
Hans Kraaij junior... Wat een ontzettende droplul is dat toch
En ja ik kijk voetbal, heb de wedstrijd zelf gemist...
En toch houd je niet van Grolschquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ben de dj die jou misschien meenam naar dauwpop
Die zijn uit de handel gehaaldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik niet iig. Ik heb een Cheersch.
HJ welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch houd je niet van Grolsch![]()
HJ dan?
Uit de tijd dat Jack Spijkerman nog leuk wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zonder ooit voetbal te kijken wist ik dit al_!
hahahaha lekker voor jequote:
Dat Wil Ik Zien!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik rijd ze alleenIk heb me een bekkenbodemspieren, daar zeg je U tegen.
Dan moet je me opensnijden. Dat heeft niet mijn voorkeurquote:
Zo letterlijk bedoelde ik het niet!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je me opensnijden. Dat heeft niet mijn voorkeur
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
FOK!kers met een vriendin. Geloof je het zelf.
quote:
Blauwtje gelopen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
Dat mag, dan ga ik daarna slapenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zo letterlijk bedoelde ik het niet!
Maar jou wil ik wel knuffelen
Dat jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
Hij noemt Knetter indirect een sloerie
eh?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
dragems gaat nog door een half uurtje zij hij netquote:
Aandacht en 18+quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zit graag op de bank grolsch te drinken tijdens een pak slaag
welke voorwaarden waren er ook al weer voor dromenvangertje en knetter?
Volgens mij klopt je aanname wel. Ik heb iig geen vriendin.quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij klopt je aanname wel. Ik heb iig geen vriendin.
Natuurlijk loopt het nogquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Onorgineel het volgende:
Dat dit onzradio nogsteeds loopt, tof
ah, ik ben 18+, ik hou van aandacht geven terwijl ik rustig op de bank een grolsch nuttig tijdens een pak slaagquote:
Fijne avond meisquote:
Ja! Herinner me er donderdag aan, dan heb ik vrij en de beschikking over een fototoestel!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Fijne avond meis![]()
denk je nog aan mijn foto?
doot henig anquote:
Dag Samzzquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Herinner me er donderdag aan, dan heb ik vrij en de beschikking over een fototoestel!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
Ik zal je nooit meer slaan hoor Dragqueen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Herinner me er donderdag aan, dan heb ik vrij en de beschikking over een fototoestel!
Weltrustequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga slapen trusten ik heb vandaag maar 10 posts geplaatst ofzo wats met mij
Jij bent laatste tijd niet veel op fok... JIJ HEBT EEN LEVENquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
Inspiratie een beetje zoek? Slaap zuhquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
jij ook henig anquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef Snuf. het volgende:
van ssb?quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Inspiratie een beetje zoek? Slaap zuh
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef quaas het volgende:
[..]
Jij bent laatste tijd niet veel op fok... JIJ HEBT EEN LEVEN
Trusten
Dank jullie welquote:
Faalhaasjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel
Nee ik moest lang naar school en nakomen dus ik was heel laat thuis en ik moest me om 19:15 weer melden op school voor een presentatie
die had ik al beantwoord. vroeg wie er dik wasquote:
Dat mag ik niet zeggen want dan krijg ik een banquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:04 schreef dragems het volgende:
[..]
die had ik al beantwoord. vroeg wie er dik was
HIMYM is beterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:04 schreef dragems het volgende:
lol saved by the bell is op tv. gleufe serie
huh?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:
kutserie man![]()
wel een topic over op RF, alwaar je laatst al je felicitaties hebt gemist trouwens
Ik moet altijd zo hard lachen om die jingle van jou bij draakje, dat je zo wil je ook een gleufnummer? vraagemaanoponzinradio.nl slash verzoek dat het zo heel snel gaatquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:08 schreef quaas het volgende:
WE ZITTEN ROND HET KAMPVUUR EN ZINGEN ONS KAMPVUUR LIED, ONS K A M P V U U R L I E D LIED!
van mijn naam (achternaam en combi van voor en achternaam)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:12 schreef quaas het volgende:
dekkered, Is het nou van dekker-ed of dekkerert
Dekkered heet Edit,, leek me niet gepastquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
van mijn naam (achternaam en combi van voor en achternaam)
henkquote:
Als je het wilt weten zou je al kunnen kijken op mijn fobo, maar om je die moeite besparen het is Erik Dekkerquote:
dé Erik Dekker? je weeet wel, wielrennen enzquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
Als je het wilt weten zou je al kunnen kijken op mijn fobo, maar om je die moeite besparen het is Erik Dekker
Top!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
Als je het wilt weten zou je al kunnen kijken op mijn fobo, maar om je die moeite besparen het is Erik Dekker
Nope, sorryquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:16 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
dé Erik Dekker? je weeet wel, wielrennen enz
Lady Gagaquote:
Pinkwinnen zijn schattigquote:
moet ik wel vragen hebbenquote:
maakt niet uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:20 schreef humorduck28 het volgende:
Wat voor soort vragen? Vragen of er vragen zijn?
Laten we vragen aan de vragen of er vragen over vragen zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:20 schreef humorduck28 het volgende:
Wat voor soort vragen? Vragen of er vragen zijn?
lolquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:20 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hoeveel namen heb je al gevonden dan?
Goeie vraag!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:20 schreef quaas het volgende:
[..]
Laten we vragen aan de vragen of er vragen over vragen zijn!
PMen naar dragemsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:25 schreef humorduck28 het volgende:
Weet niet of dit vraag hier ook geld, waarom onweert het in de winter altijd minder dan in de zomer? Of worden dat soort vragen hier niet gesteld.. ? Eerste keer dat ik hier wat vraag...
goeden vraag maar graag via de PM. is voor mij handiger en voor de luisteraars grappigerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:25 schreef humorduck28 het volgende:
Weet niet of dit vraag hier ook geld, waarom onweert het in de winter altijd minder dan in de zomer? Of worden dat soort vragen hier niet gesteld.. ? Eerste keer dat ik hier wat vraag...
Men.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
JA KOM DAN LAAAAAAAANGS! Popje is de hele week vrij. En wij gaan niet de hele dag fokken.
Wij gaan lekker seksen en lekker eten en lekker andere leuke dingen doenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men.Dat was zo'n faal van die gast.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wij gaan lekker seksen en lekker eten en lekker andere leuke dingen doen
JAquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wij gaan lekker seksen en lekker eten en lekker andere leuke dingen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |