ik kon echt niks verzinnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik had zo'n goede TT in gedachte
Precies! Ik zou bijvoorbeeld absoluut niet kunnen kiezen tussen Poison, the Logical Song en Hells Bells. Totaal verschillende nummers, maar allen briljant, vind ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
idd nagenoeg onmogelijk te doen. Hoe kun je bij bepaalde nummers nou zeggen: DIE vind ik minder goed dan DIE, maar wel beter dan DIE, en sowieso zijn ze alledrie echt geniaal!
je toetsenbord is in de warquote:
die kun je uitzetten in de optiesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Goudvis_ het volgende:
Die selecteerhulp is irritant inderdaad.
Zet het uit?!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Goudvis_ het volgende:
Die selecteerhulp is irritant inderdaad.
Oh dat had ik nog niet helemaal uitgevonden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die kun je uitzetten in de opties
grote meidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet helemaal uitgevonden.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Maria Magdalena en ze was geen hoer, maar zijn vrouw
Daar heb ik de Da Vincy Code niet voor nodig gehadquote:
Vrij vertaald: Te laat, schatjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben te moe om dit aan te kunnen
Reken maar dat jij een stijfje krijgt als ik ganz, ganz geil in je oor fluister, mein Freundquote:
Duits heerscht!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Duits is gay
En ik kan het niet
nieuwquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een cool liedje, welke tijd?
Maar dat stijfje blijft dan niet in mijn broekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reken maar dat jij een stijfje krijgt als ik ganz, ganz geil in je oor fluister, mein Freund
Ben jij een kloonboon?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar dat stijfje blijft dan niet in mijn broek
Nee, maar ik stalk jou!quote:
Dat maakt de zaak iets andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reken maar dat jij een stijfje krijgt als ik ganz, ganz geil in je oor fluister, mein Freund
Jij bent al net zo'n zeiksnor als ik benquote:
Kost wel extra hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef dragems het volgende:
als er niemand na me is wil ik minimaal een half uur door
5% extraquote:
Wij zouden eens moeten neukenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent al net zo'n zeiksnor als ik ben
3:30 geloof ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je nog de tot 3:00 gedraait zaterdag?
dan neuk ik popje welquote:
zo nog welquote:
Warte mall ab... Am ende das Stunde, liebst du Deutschquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat maakt de zaak iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om nou helemaal naar den helder te gaan voor sexquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]daar kom je niet eens bij in de buurt man
Ik spreek vloeiend Duitsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Warte mall ab... Am ende das Stunde, liebst du Deutsch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |