Ik denk dat dat nogal meevalt, aangezien mijn huis inmiddels een A-label heeftquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:53 schreef Asfyxia het volgende:
Wat Whuzz per maand betaalt aan gas/water/licht zal ongeveer gelijk zijn aan mijn totale maandelijkse woonlasten.
Het is echt heel intelligent op een speculatieve zeepbel te blazen, ik zie het primaten nog niet doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:25 schreef servus_universitas het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat constante gemekker van de zuurders dat kopen per definitie een slechte keuze is. Leer eens nuanceren, of is dat lastig vanwege het al zo hoge zuurgehalte en de periodieke stijging van het zuur?
Ik krijg juist sterk de indruk dat de kopers hier hele intelligente mensen zijn die heel goed weten wat ze doen. Dat de markt er nu niet al te rooskleurig voor staat is een feit, maar dat hoort erbij. Zo gaat dat met elke markt. Dat komt vanzelf weer goed.
Ik betrap bankslaafjes in ieder geval op het Stockholm syndroomquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:40 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
ons = 100%+leners.. verbroedering in hetzelfde zinkende schip. Dat zie je vaak....
Ik vermoed dat dat nogal tegenvalt. Mijn maandelijkse woonlasten bedragen per maand 120 euro. Nu jij weer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nogal meevalt, aangezien mijn huis inmiddels een A-label heeft
Ik vermoed dat mijn "tijdelijke hok" ook veel groter is dan jouw woonwagen zonder wielen.quote:Maar goed, zelfs als het zo zou zijn, dat is nu eenmaal het verschil tussen een echt huis en dat tijdelijke hok waar jij in woont. Verschil moet er wezen. Ik heb vermoedelijk ook wat meer om te besteden
http://forum.fok.nl/user/history/35948/7quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn onze huurders in de achtergrond. Die dachten dat ze goud te pakken hadden, maar het valt zo tegen in de praktijk
Helaas zijn wij niet zulke superhelden als Woosman en Coldboyquote:
Zoals ik zei, dat zal je dus tegenvallen. Dat is 5 hele euro minder dan mijn maandelijkse rekeningquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:58 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat nogal tegenvalt. Mijn maandelijkse woonlasten bedragen per maand 120 euro. Nu jij weer.
210 m2, plus een tuin van 200 m2. Iets groter dan jouw dakterras gok ikquote:Ik vermoed dat mijn "tijdelijke hok" ook veel groter is dan jouw woonwagen zonder wielen.
Ik heb nu zo'n 250 m2, exclusief het dakterras. En jij?
Zie... je doet het gewoon weerquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik weet dat je een beetje tegen me op kijkt. Is aandoenlijk
quote:wo 30 mrt 2011, 19:29
Nederland heeft 400.000 'spookburgers'
HILVERSUM - Nederland telt ongeveer 400.000 mensen die onvindbaar zijn voor overheid en bedrijfsleven, zogenoemde spookburgers. Dat blijkt uit onderzoek van RTL Nieuws. Doordat mensen nergens te vinden zijn, lopen instanties als de Belastingdienst miljoenen mis. Amsterdam spant de kroon: in de gemeentelijke administratie staan zo'n 80.000 mensen die met de noorderzon zijn vertrokken.
Ja, iets groter dan mijn dakterras.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dat zal je dus tegenvallen. Dat is 5 hele euro minder dan mijn maandelijkse rekening
[..]
210 m2, plus een tuin van 200 m2. Iets groter dan jouw dakterras gok ik
True. Dat is het grootste nadeel: dat ik er in principe elke moment uitgeschopt kan worden met een opzegtermijn van 2 weken. Mijn ervaring is overigens dat dat in het algemeen niet zo'n vaart loopt.quote:Het grote verschil is natuurlijk dat ik over 30 jaar gratis woon. En dat niemand mij uit mijn huis schopt, terwijl jij er uit moet zodra je baas besluit iets nuttigers met het pand of de grond te doen.
Ik zit hier enkel en alleen omdat ik dat op dit moment veruit de beste keuze vind. Niet omdat ik een arme sloeber ben ofzo. Ik heb geen toppertjessalaris maar ik hou momenteel toch nogal wat geld per maand over, zo'n 1800 netto. Daar ga ik op een gegeven moment ook wel iets mee doen natuurlijk. Het kan zijn dat ik er in Nederland een huis mee koop, maar alleen als het me een goede investering lijkt.quote:Jij zit daar bij gebrek aan beter. Ik zit hier omdat het van mij is
Parasiteren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:04 schreef servus_universitas het volgende:
Asfyxia, als jij niet hoeft te betalen voor je energieverbruik, dan is het logisch dat je kosten lager zijn. Maar wat is dat dan voor een vergelijking? Dat kun je niet volwaardig wonen noemen. Dat noemt men parasiteren.
Ik bedoelde bij gebrek aan beter van je baas. Die had even écht niets beters met de ruiimte te doen dan er een zooi hippies in stallenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:10 schreef Asfyxia het volgende:
Ik zit hier enkel en alleen omdat ik dat op dit moment veruit de beste keuze vind.
En gelijk heb je. Voor mij was het juiste moment om te kopen echter aangebroken, zoals al eens had gelezen.quote:Niet omdat ik een arme sloeber ben ofzo. Ik heb geen toppertjessalaris maar ik hou momenteel toch nogal wat geld per maand over, zo'n 1800 netto. Daar ga ik op een gegeven moment ook wel iets mee doen natuurlijk. Het kan zijn dat ik er in Nederland een huis mee koop, maar alleen als het me een goede investering lijkt.
Dat kan volgens mij alleen als bekend is waar ze nu wel zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:09 schreef Whuzz het volgende:
Lol, spookburgers?
Dus die mensen staan wel bij een gemeente ingeschreven, maar niemand weet waar ze zijn, ze werken niet, hebben ook geen uitkering, helemaal niets? Dan schrijf je ze toch gewoon uit
Als een bank een goede deel voor zichzelf sluit dan ben je een held, betaal je te weinig huur dan ben je een parasietquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Parasiteren?
Dit is gewoon de deal die ik gemaakt heb. Waar ik m'n handtekening onder gezet heb. Iemand betaalt voor de energie die ik afneem, alleen ben ik dat zelf niet.
Waarom? Als ze ingeschreven staan, dan stuur je ze een oproep om zich te melden ergens. Doen ze dat niet, dan ga je een paar keer kijken. Vind je ze niet, dan schrijf je ze uit. Wie boeit het wat? Denk je dat een spookburger komt klagen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij alleen als bekend is waar ze nu wel zijn.
Hoe weer bloed er uit het hoofd wegstroomt, hoe sneller mensen een kruisje zettenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:18 schreef Terrorizer het volgende:
Beetje inspiratie voor huiseigenaren die hun huis moeilijk verkocht krijgen.
Maak een goede advertentie.
Ik maak een zakelijke deal en jij noemt het "parasiteren". Tsja. Ik geloof dat we uitgepraat zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef servus_universitas het volgende:
@Asfyxia
Parasiteren met toestemming van degene waar je op parasiteert is ook parasiteren.Dat is natuurlijk een mooie regeling, maar wel wat kras is het dat je vanuit die positie mensen bekritiseert die wel zelf alle verantwoordelijkheden nemen.
Ga jij dan eerst even een handstand maken voordat je belangrijke beslissingen moet nemen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hoe weer bloed er uit het hoofd wegstroomt, hoe sneller mensen een kruisje zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |