Tof! Herinner mij er tegen die tijd nog even aan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:42 schreef borisz het volgende:
Sport 1 live is in April de themazender.
Kan je tenminste iedere dag naar de US Open kijken op Augusta.
Je verpest mijn ninja editquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Tof! Herinner mij er tegen die tijd nog even aan?
Masters trouwens en niet het US open.
quote:
Ja, je grote vriend wil z'n mannelijkheid nog meer benadrukken met z'n weelderige lichaamsbeharing.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
wat zag ik nou? heeft meneer Sneijder zijn baard (en hoofdhaar) laten groeien?
Had ie toch niet die naaldhakken moeten aandoen.quote:
Wesley heeft een Dick Advocaatje gedaan. Nou ja de nieuwe versie vandaan waardoor er weer haar gaat groeienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
wat zag ik nou? heeft meneer Sneijder zijn baard (en hoofdhaar) laten groeien?
pik van ca. 10 miljoen met een niet heel lelijke vrouw, dat wel.quote:
10 miljoen maar? en nee, zijn vrouw is een hele knappe meid maar haar aandachtzoekerij en omhoogneukerij ben ik geen fan vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
pik van ca. 10 miljoen met een niet heel lelijke vrouw, dat wel.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
nog een vraag; wat doet Van Nistelrooy in het elftal? heeft hij niet al voor genoeg ellende in het Nederlandse team gezorgd? wat doet ie toch met de coaches?
daar is het stel sneijder-van kasbergen wel een overduidelijk voorbeeld van jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
Mannen gaan voor uiterlijk, vrouwen voor status.
Niks onmenselijks aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar is het stel sneijder-van kasbergen wel een overduidelijk voorbeeld van ja
zou jij ook zo'n meisje willen als je heel veel geld had?quote:
Daar gaat het niet om: het gaat erom dat mannen natuurlijkerwijs meer op uiterlijk gefixeerd zijn en vrouwen meer op status. Daarom zie je dit soort stellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zou jij ook zo'n meisje willen als je heel veel geld had?
ik vraag het alleen omdat het menselijk isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om: het gaat erom dat mannen natuurlijkerwijs meer op uiterlijk gefixeerd zijn en vrouwen meer op status. Daarom zie je dit soort stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |