ja, al gezien, te sneu voor woorden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Hebben jullie dat topic al ontdekt waar Jurrien ons uitlacht? Zit hiernaast, ik lig dubbel. Wat een dwaas. je moet echt gestoord zijn voor je aan zon programma meedoet hoor.![]()
Doeggies Jesje.
Jurrien is verleden tijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Hebben jullie dat topic al ontdekt waar Jurrien ons uitlacht? Zit hiernaast, ik lig dubbel. Wat een dwaas. je moet echt gestoord zijn voor je aan zon programma meedoet hoor.![]()
Doeggies Jesje.
Ik heb steeds het idee dat ik jouw ken. Iedere keer als je post, maar die ik kon heten ook zo en was een blonde jonge dame.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Jurrien is verleden tijd
Nog verdoofd?
Geen paniek:quote:
Kloar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jij hoort bij Team BOL.
Period.
Punt.
tuurlijk!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jij hoort bij Team BOL.
Period.
Punt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat ik jouw ken. Iedere keer als je post, maar die ik kon heten ook zo en was een blonde jonge dame.
En jij bent man.
Zo vaag dit.
Nee verdovingen zijn uitgewerkt, maar de brufen 600 gemixt met paracetamollen doen het prima.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef pietpaniek het volgende:
Hey bol heb ff een tekeningetje gemaakt
[ afbeelding ]
Mooie tekening trouwens, maar ik hou niet van stekende kerels/bijen etc...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef pietpaniek het volgende:
Hey bol heb ff een tekeningetje gemaakt
[ afbeelding ]
het is geen bij volgens mij, maar een wesp, en hij kijkt eigenlijk wel heel sjaggerijnig. Verders leuk hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mooie tekening trouwens, maar ik hou niet van stekende kerels/bijen etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |