Dat loopt tot eind december?Wat raar en Mark en Bollokus en Ceetje allemaal al hier?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jesje1982 nog 1 keer posten dan
[ afbeelding ]
bollokus is gewoon gehackt!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat loopt tot eind december?Wat raar en Mark en Bollokus en Ceetje allemaal al hier?
had die kerel weer het verkeerde gaatje ..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:23 schreef jesje1982 het volgende:
ow sofia is niet zwanger ....dat jullie het weten
bron twittert
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
had die kerel weer het verkeerde gaatje ..
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
had die kerel weer het verkeerde gaatje ..
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
ik wil mijn man en collega's in beeld bij het voetbal, wat interesseert mij die Wesley SneijderKabouter nou
Hij heeft wel een boeiende wedstrijd gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
ik wil mijn man en collega's in beeld bij het voetbal, wat interesseert mij die Wesley SneijderKabouter nou
trustenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef jesje1982 het volgende:
Ik ben er weer vandoor mensen.
misschien tot morgen maar dan ga ik wel 's avonds sociaal doen denk![]()
anders tot donderdag weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doei jesje, trustenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
lol ja en ben niet eens de stream aan het volgenquote:
komt goed hoor schatjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Lapo huntert!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
lol ja en ben niet eens de stream aan het volgen
Nee, jij volgens mij wel.quote:
es sind immer die gleichequote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
in de cos zit er eentje die geen cynische en sarcastische opmerkingen begrijpt
ja, al gezien, te sneu voor woorden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Hebben jullie dat topic al ontdekt waar Jurrien ons uitlacht? Zit hiernaast, ik lig dubbel. Wat een dwaas. je moet echt gestoord zijn voor je aan zon programma meedoet hoor.![]()
Doeggies Jesje.
Jurrien is verleden tijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Hebben jullie dat topic al ontdekt waar Jurrien ons uitlacht? Zit hiernaast, ik lig dubbel. Wat een dwaas. je moet echt gestoord zijn voor je aan zon programma meedoet hoor.![]()
Doeggies Jesje.
Ik heb steeds het idee dat ik jouw ken. Iedere keer als je post, maar die ik kon heten ook zo en was een blonde jonge dame.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Jurrien is verleden tijd
Nog verdoofd?
Geen paniek:quote:
Kloar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jij hoort bij Team BOL.
Period.
Punt.
tuurlijk!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jij hoort bij Team BOL.
Period.
Punt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik heb steeds het idee dat ik jouw ken. Iedere keer als je post, maar die ik kon heten ook zo en was een blonde jonge dame.
En jij bent man.
Zo vaag dit.
Nee verdovingen zijn uitgewerkt, maar de brufen 600 gemixt met paracetamollen doen het prima.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef pietpaniek het volgende:
Hey bol heb ff een tekeningetje gemaakt
[ afbeelding ]
Mooie tekening trouwens, maar ik hou niet van stekende kerels/bijen etc...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef pietpaniek het volgende:
Hey bol heb ff een tekeningetje gemaakt
[ afbeelding ]
het is geen bij volgens mij, maar een wesp, en hij kijkt eigenlijk wel heel sjaggerijnig. Verders leuk hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mooie tekening trouwens, maar ik hou niet van stekende kerels/bijen etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |