quote:
wie doet dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat was een bij en nu berichie weg
ik ik ik ik ik wil GEEN in pinguinquote:
ikke naar Herrie in het Hotel. Was een veelbelovende titel, maar er is nog heul nie gereldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:02 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Nee fakking echte tanden ja![]()
Ben nu ook fakking weggezapt naar voetbal
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:03 schreef pietpaniek het volgende:
Geeft biologie boek aan bolloKijk dit is een bij..... En dit is een pinguin pinguin komt voor op de zuidpool zuidafrika en zuidamerika en bij uw plaatselijke dierentuin......
wel sigaart gerooktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikke naar Herrie in het Hotel. Was een veelbelovende titel, maar er is nog heul nie gereld
dat is geen newbee, geen oldbee maar een bollobeequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Is net een nijlpaart uit de gevangenis
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
GODVER ik schrik me de tyfus. Blijkbaar de hele tijd streamlock geweest, begint m'n computer ineens keihard te praten met de stem van Gerard
GODVER ik schrik me de tyfus. Blijkbaar de hele tijd streamlock geweest, begint m'n computer ineens keihard te praten met de stem van Gerard
Mascotte? voor Team Bol?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is geen newbee, geen oldbee maar een bollobee
<<< MissJ. is een MissBee.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
En voetballen kijk ik ook niet meer, ik schakel in en het is ineens 3-3
Zo eentje?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier is het 17-1,5 voor de grotemensjes..........quote:
gelukkig, hebben mijn collegae toch nog een fijne avond. Mijn man is in mijn plaats gegaan (hadden gratis kei goeie kaarten voor deze wedstrijd, van 't baasje!)quote:
die zag ik ook al in de twitter (of moet ik dit ook in het twittertopic zetten). Wat bedoelt u precies hiermee, meneer Bol?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier is het 17-1,5 voor de grotemensjes..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |